Nüüd siis väljalaske modifikatsioonid tehtud (2.5" downpipe 3" nüüd) ja uus turbo vahel ja muid nipet näpet pisiasju timmitud, oilcatch can nüüd olemas ja bov lisaks. Esialgu sai summutiks kasutatud 2.4td downpipe'i aga seal palju naljakaid pudelikaelu ja kitsaskohti. Nüüd sai asi ikka tunduvalt parem ja avaram.
15" style 5-ga nägi ka auto nii mannetu välja, et sai 17" BBS RXide peale ka ikkagi lamellid ostetud. Kuna ka plaan mõneks ajaks Norra minna, siis eelistaks sinna värske rehviga liigelda. Uue õli ja widebandi peaks esmaspäeval kätte saama ja siis ka auto uuesti liikuma. Uus õli sai valitud Liqui Moly 5w-50. Õlifilter oli hetkel mingi K&N toodang, aga läheb sisse Mahle oma.
Visakan mõne pildi protsessist ka kuivale jutule lisaks.