Hüppa postitusse
Postitatud
comment_2299

Tere.

Soetasin ka endale siis bmw ja mõtlesin tulla ka siia foorumisse, et ehk tuleb ka kasuks kunagi. :)

Autoks on siis 318iT 1992 aasta.

Lisasi on vähe ja seisukord just päris kõigeparem pole aga kuna olen tükk aega selle kerega bemarit tahtnud siis sai ka ära võetud.

Vigadest siis, et iluvigu on üsna palju ja oli ka ebameeldivaid tuuning detaile mis muidugi kohe ka kadusid.

Mootori poolest eriline loom ka ei ole ja klõbiseb ka üsna tuksalt ning taga undab midagi roppu moodi nagu sõidaks liini bussiga :lol:

Aga mõned pildid ka siis:

_1015496.JPG

_1015499.JPG

Kulmud ja tuuning detailid said peale pilte alles eemaldatud.

Tuleviku plaanidest niipalju, et esialgu mootorist klõbin ära saada siis arvatavasti differ vaja vahetada kuna too vist undab roppu moodi ja kevade poole siis poleeri ja värvi parandusi.

  • Vastuseid 68
  • Vaatamisi 6,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_2297

Pigem tee värviparandused enne talve ära, sest kevadeks on kriimudest saanud juba augud.

Mis tiksu puutub, siis lahti saad temast nukkvõlli ja hüdrotõukurite vahetusega, mis kokku maksavad sama palju, kui tiksuvaba mootor. :wink:

-edit-

(Kui sa mu avatarile korraks silmad pöörad, siis võid isegi järeldada, et ma need samad teed juba läbi käinud olen.)

comment_2292

Eks ta on suuresti individuaalne tõesti ja 'korda' ta kindlasti midagi ei tee. Omal kogemusel läks peale pesu ja uut õli tiks vaiksemaks. Õlipumpa ei oska kommenteerida, pole lasknud tegelikult rõhku kontrollida ega vajadust veel ette tulnud pumpa vahetada.

comment_2291
Sama asi juhtub ka sisepesu tehes, kui pole seda varem tehtud regulaarselt, tiksu teeb see pigem suuremaks...nukka ja nookureid see enam korda ei tee. Väidetavalt pidid m40 õlipumbad kehvad olema, see seletab ka kulunud nukka ja nookureid, seega tasuks õlipump üle käia.

Pigem rikub nuka ja nookurid umbes määrimispihustid. Kolmel mootoril, mis lahti olen võtnud, on need umbes olnud. Kui õli kuskilt nukani ei jõua, siis pole ka heast pumbast kasu.

  • Autor
comment_2018

Täna päeval juhtus siis selline asi, et ise olin koolis aga kodus nägi ema aknast, et politsei oli auto kõrvale parkinud ja uudis autot igat pidi. Tahtis välja küsima minna, et milles värk aga siis lasid juba jalga.

Ei tea mida otsisid :lol:

Aga teab keegi kust saaks uusi või siis korralikke BMW embleeme? :)

comment_2016

Hiljuti käis foorumist ka läbi, et kellegi punane universaal oli ära virutatud, võib-olla käisid selle pärast. Aga harju ära, mulle sõidetakse ka pidevalt järgi, aga siiani pole veel põhjust andnud maha võtmiseks. :roll: (Millegi pärast eriti palju tehakse seda Tartus.)

  • 1 kuu hiljem...
comment_31327

Täna päeval juhtus siis selline asi, et ise olin koolis aga kodus nägi ema aknast, et politsei oli auto kõrvale parkinud ja uudis autot igat pidi. Tahtis välja küsima minna, et milles värk aga siis lasid juba jalga.

Ei tea mida otsisid :D

Aga teab keegi kust saaks uusi või siis korralikke BMW embleeme? :)

minu arust sekis oli ka

comment_31329

Diffri puks või käigukasti kinnituse puksid. Võib veel olla probleemne ka käigukasti ja kardaani vahele käiv kummilatakas. Kõiki saad kontrollida kui pea auto alla pistad.

Täna siis avastasin veel, et 5-dat käiku sisse pannes käib kerge laks tagaosast veel läbi.

  • Autor
comment_31408

Mis koht või asi see Sek on?

Selle autoalla minemisega ongi see asi, et isekäin kodunt eemal koolis ja pean veel 3 nädalat ootama, et saaks piimakatest lahti ja normaalsed load. Siis saab lõpuks tuksamalt nende asjade parandusega edasi minna.

Nüüd veel kõigele lisaks vaja uut akut ja võtme/süütelukku probleemid aga noh 3 nädalat õnneks pole enam pikk aeg. :D

Vahepeal käisin kodus ka tegin mõned paremad pildid ka autost. B)

091300076222e8.jpg0913000744ab5d.jpg

comment_31419

Tegelikult pole sul kontrollimiseks isegi vaja autot üles tõsta. Aja tagumine ots kõnnitee ääre peale, et per*e õhus oleks ja vaata taskulambiga. Diffri küljes on kõrv, mille sees on puks. Edasi mööda kardaani vaadates leiad kardaani ja käigukasti vahelt järgmise kummilataka. Ja sealt 15cm edasi on klamber, mis käigukasti üleval hoiab. Sellel on kaks puksi kummaski otsas.

Vahetamiseks oleks juba tunnel soovituslik küll.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_33564

Nonii, nüüd lõpuks load käes juba mõned nädalad ja autoga ka tehtud üht teist väiksemaid asju.

Vahetatud sai siis räbal juhiiste üsna normaalse vastu. Sai ka differ vahetatud suure lootusega, et enam ei unda nagu liinibuss, kuid ei aitand ka see vahetus.Peab uut diffrit jälle vaatama kuskilt hakkama.

Vahetasin õli ka korraga lootes, et ehk läheb mootori tiks vaiksemaks ja vähemalt see läks õige veidike väiksemaks.

Välimuse poolelt siis sai külge pandud tuulesuunajad ja ära võtetud plastik tükid mis tuulesuunajate asemel olid. Välimus kohe kordades parem aga saaks veel kuskilt udukate katted ka oleks eriti bueno.

Ning kui kõik nüüd edasi plaanipäraselt läheb saab äkki jaanuari teises pooles auto ka ülepoleerida ilusti. :D

Aga jah ootame lund edasi siis vaikselt :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.