Autoks siis e30 mis on 88. aasta mais tehasest tulnud, seega facelift. Lisasid väga pole: võimuga rool, udukad, mis eelmine omanik oma teisele rullile pani, el peeglid ja kesklukk.
Autot käisin Tartus vaatamas ning hakkas meeldima ja sai üleeelmise aasta novembris ära ostetud. Ostes puudus üv, seega sai ostetud järgmine päev kohe Marto käest uus tiib ja ülevaatusel käidud. Seal tunnistati sisuliselt 25a vana auto heasse seisukorda. Mootor käis ühtlaselt ja kenasti, CO oli paigas, pidurid said kiita ja veermikus lokse ei old. Siit suur kiitus eelmisele omanikule.
Peale üv sõitsin mõned päevad ringi, siis nägu auto välja selline
Siis tuli aga lumi maha ning auto jäi hange seisma. Vahepeal talve jooksul oli kogunenud adapterid, 2 jooksu velgi, udukad, esistange lip, üks tagaluugi tiib. Auto seisis peaaegu märtsi lõpuni, kui sai velgi proovima hakata.
Esimesed
Tagumised
Täna(4. aprillil) sai auto sisse aetud ja sisu välja võetud, et näha mis seisus põrand on. Sellega olin arvestanud, et tuleb keevitada, seega oli ainult oodata, et kui palju. Sisust jäi sisse ainult armatuud, esimene osa vaibast (ei saanus üksi kätte) ning pisult plastikuid.
Kuna teadsin, et tüüpkohad on läbi, ja ka tagumised tiivad vajavad keevitust, siis sai otsitud mees, kes selle töö ära teeks ja auto läks tema juurde.
Kere enne keevitust
ja peale
Kohe kui auto keevitatud sai läksid alla JOM colid ja siis tegin veljed ka korda. Lõppviimistluse tegi ära Penu. Tänud talle.
Siis oli aeg auto treilale ajada ja värvi viia
ja tagasi koju tuua
Siis hakkas pihta pikk kokkuladumine ja pea igapäevane UMi külastus
Korra ajasin kõrvuti oma kaks kolmest (20 aastat vahet)
Nüüdseks võib vist öelda, et teha pole palju. 16 sept läheb teeb kõikide vedelikkude vahetuse ja filtrid ja bensupumba vahetab ka ära. Siis peaks auto rahulikult pühapäeva autona veel mõned aastad vastu pidama ja garaažis väärtust koguma.
Neljap sai Tõnisega räägitud ja Ta oli nii lahke, et võttis kaamera kaasa ja surus näpus päästikule.
Mingipäev tahaksnüüd päiksega ka veel pilte teha.
PS! Kas kellelgi leidub äkki kusagil paremale esitiivale liistu? Seda ühesoonega. Kui jah, siis olen huvitatud ja kirjutage PS.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist



















Nii, sai siis projektiks teine auto ostetud.
Autoks siis e30 mis on 88. aasta mais tehasest tulnud, seega facelift. Lisasid väga pole: võimuga rool, udukad, mis eelmine omanik oma teisele rullile pani, el peeglid ja kesklukk.
Autot käisin Tartus vaatamas ning hakkas meeldima ja sai üleeelmise aasta novembris ära ostetud. Ostes puudus üv, seega sai ostetud järgmine päev kohe Marto käest uus tiib ja ülevaatusel käidud. Seal tunnistati sisuliselt 25a vana auto heasse seisukorda. Mootor käis ühtlaselt ja kenasti, CO oli paigas, pidurid said kiita ja veermikus lokse ei old. Siit suur kiitus eelmisele omanikule.
Peale üv sõitsin mõned päevad ringi, siis nägu auto välja selline
Siis tuli aga lumi maha ning auto jäi hange seisma. Vahepeal talve jooksul oli kogunenud adapterid, 2 jooksu velgi, udukad, esistange lip, üks tagaluugi tiib. Auto seisis peaaegu märtsi lõpuni, kui sai velgi proovima hakata.
Esimesed
Tagumised
Täna(4. aprillil) sai auto sisse aetud ja sisu välja võetud, et näha mis seisus põrand on. Sellega olin arvestanud, et tuleb keevitada, seega oli ainult oodata, et kui palju. Sisust jäi sisse ainult armatuud, esimene osa vaibast (ei saanus üksi kätte) ning pisult plastikuid.
Kuna teadsin, et tüüpkohad on läbi, ja ka tagumised tiivad vajavad keevitust, siis sai otsitud mees, kes selle töö ära teeks ja auto läks tema juurde.
Kere enne keevitust
ja peale
Kohe kui auto keevitatud sai läksid alla JOM colid ja siis tegin veljed ka korda. Lõppviimistluse tegi ära Penu. Tänud talle.
Siis oli aeg auto treilale ajada ja värvi viia
ja tagasi koju tuua
Siis hakkas pihta pikk kokkuladumine ja pea igapäevane UMi külastus
Korra ajasin kõrvuti oma kaks kolmest (20 aastat vahet)
Nüüdseks võib vist öelda, et teha pole palju. 16 sept läheb teeb kõikide vedelikkude vahetuse ja filtrid ja bensupumba vahetab ka ära. Siis peaks auto rahulikult pühapäeva autona veel mõned aastad vastu pidama ja garaažis väärtust koguma.
Neljap sai Tõnisega räägitud ja Ta oli nii lahke, et võttis kaamera kaasa ja surus näpus päästikule.
Mingipäev tahaksnüüd päiksega ka veel pilte teha.
PS! Kas kellelgi leidub äkki kusagil paremale esitiivale liistu? Seda ühesoonega. Kui jah, siis olen huvitatud ja kirjutage PS.
Sander.