Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83520

Terekest klubikaaslased.. 

Sai siis vahepeal soetatud siin veel üks E30.. tegelt lausa kaks, kuid ühe jõudsin juba maha müüa.

Kuna mu teine rull seeaasta valmis ei saa, hakkasin pahaaimamatult teisi rulli kuulutusi vaatama.. siis juba autosid endid vaatamas käidud ja kuidagi see Ix siis sai ära toodud.

Nimelt see isend  E30 325IX oli samast foorumist. Müüs teda " Kaarel " 

Sai vaatama mindud.. hind sai parajaks räägitud ja ära ta toodud saigi.

Auto oli pool aastat seisnud.. Summuti rippus ja üks tagauks ei jäänud kinni jms. Tõin ta siis treilapeal ära esialgu kuna üv ja kind ka puudu. Mõne tunnijooksul sai kiirkorras sumbuti kuidagi taas ülesse ja ukselukusti maha kakutud ja ära puhastatud/õlitatud. Hääled sisse ja proovitiirule.. Veermik täitsa vaikne kuid miskit undab ainult.. pole jõudnud täpsemalt süveneda.

Järgmisena mis kohe imelikuna tundus, et kohapeal manööverdades kukub rattaid kakkuma. Nagu oleks ala kempi differ.. aga ta teeb seda nagu kõigi ratastega ( kas vahekasti torson vms tal seal ka on.. kokku keevitatud ? ) 

Kuna ma üleelmist omanikku teadsin (sõbranna) siis temakäes oli juba siuke lahendus tükkaega olnud.

Lisadest 2x el aknad

El Katuseluuk

Kohtvalgustitega peegel (ei tööta tulukesed)

Bensupaak lekib.. üle 20L ei kannata väga panna. (kui kellegil pakkuda uut paaki siis võite teada anda)

Külge on siis pandud ette M-tech 2 replika stanks.. tagumine orig M-Tech 2 

Nagu ikka Ix-i laiendiring.. Orig tiib kaheosaline (M-tech või mis ta ongi ???)

Sõites tundub ,et see 2.5 on kuidagi natukese uimasevõitu.. ei ole nii terav kui nad muidu on. Seda täheldas ka mu sõbranna kes temaga kunagi sõitis.. et on erksamatega sõita saanud nagu ma isegi.

Algselt arvasin siis et mootor järelikult hõre.

Sai siis komp ära mõõdetud silindrites...

1 - 12.75 bar

2 - 12.10 bar

3 - 12.40 bar

4 - 12.75 bar

5 - 12.40 bar

6 - 12.75 bar

Kuna näidud tunduvad üllatavalt ilusad siis peab kuskil miskit muud peituma.

Kas nukkvõll ümmarguseks kulunud.. hammasrihm miski hambavõrra mööda..

Või kuskil kütuse süsteemis mingi puudujääk.. kuna avastasin ka võõrkeha bensurõhuregulaatori.

Lisaks siis veel tühikäik kadunud. Lonkab kuskil 500-800 pöörde vahemikus.. Külmast peast käima pannes kuskil 10-20 sekundit suudab viisakalt käia.

Kuna arvatavasti sõidan ma temaga ka talvel.. Siis hetkel oli veel aega tegeleda natukese roostega.. Väljast oli päris palju juba pindmist roostet välja roomanud. Tuli see veel õigel ajal peatada.

Sai siis lahti kakutud ja eeltöö eelnevalt ära tehtud. 

Kuna endal on väike värvitöö firma siis saab seal vähe teise värviga ta üle värvitud. Värv siis vedelal kujul peale kantav kuid kuivab kummiseks/kileks.. Hiljem on eemaldatav (maha tõmmatav) Kuna endal on siin pikemat aega olnud mõttes, et teha üks auto vähe teistsugusema värvilahendusega. Ala erinevad värvid/mustrid jms... Seega kui kellegil on põnevaid värvilahendusi pakkuda võiks jagada ideid :)

Lisan lõpetuseks mõningad pildid ka.

Algsed pildid siis kohast kust ära sai toodud.. (muidu seisis taustal oleva katuseall)

10606529_10202229016316674_8895631754155

Tagantpoolt

10636273_10202229015916664_8997154435184

Ära tuues..

10646847_10202229015716659_5512957305995Sain enda 2x E30 pildile... kahju et korralikke pilte ei teinud koos oma kolmanda e30.nega...

1902746_10202229015196646_55187581096465

Jõudis garaasi lahkamisele ja eeltöödele

10610702_10202229014956640_8951138275097

Miski eeltöö käigus

10534668_10202229014276623_2443593529115

Juba lõppfaasis

10603406_10202229014076618_31032801225501452047_10202229013516604_39599342104379Eile sai siis garaasis ta ära kaetud ja ootab nüüd värvimist.. Kuna värvipüss andis eile saba, siis heal juhul saab täna korda ja värvima hakata.. PAKKUGE  VÄRVILAHENDUSI ..  Võib ala driftiautode/rallikate või miski muu põnev lahendus ja värvikombinatsioon olla.

10665716_10202229012076568_3985255236619

10603351_10202229012476578_6199840027101

10628351_10202229012236572_2393230465851

 

Kodulehte selle sildijärgi ei ole veel mõtet otsima hakata kui keegi peaks huvi tundma. See veel valmimisel... Kuid on olemas firmalehekülg hetkel juba FaceBookis nimega " PlastiPaint " Saab jälgida veel mõningaid teisi töid.

10521756_759826280726120_608666359503389

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 12,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lisan paar pilti mis said hilisõhtusel ajal suht pimedas tehtud.. Ei ole jõudnud uusi valges teha ei ilma ega vabaaja puudumuse tõttu. Paar pilti ka tegemise hetkel          

  • Buumer ka peaaegu et nüüd siis valmis Sai siis omaloomingut tehtud ja miskit proovitud

  • Mõni värske tänane pilt    

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_83677

Nii. Vahepeal sai ostetud natukese juppe ix-i jaoks :)

Nimelt siis e28 2.4td turbosi (3tk)

Väljalaske kolle, roostevaba summuti materjali. 3.5 aju, pihustid, pihusti latt, kütte rõhiregulaator, õhulugeja ja osaliselt vajalik juhtmestik. Boosti kell, bensusurve manomeeter jms pudinaid veel.

Plaan siis natuke veel juppe juurde osta ja ka turbotamine ära proovida.

Vaja siis veel coolerit ja selle torustikku ja lõdvikuid.. vb natuke summuti materjali ja üks otseläbi pütt. Blowoff klapp.. el vent ja andur..

Nüüd küsimus.. ei julge nende 3.5 pihustitega asja tegelt käima ajada. Millised pihustid võiksid sobida e30ne latiotsa. 2.0t saabi mustad 330cc istuvad 1:1 kuid kas on veel kellegil teada millised sobivad ?

Plaan sõitma panna 0.6-0.7 bariga. Et talvel siis neliveolisel ka natuke lumepeal jõudu oleks :)

Lisaks kas keegi oskab rääkida miskit cooleri mõõtudest mida kannatab ette lisada.. tahaks säilitada täistulesi. Vägasuurt sinna sammuti vaja ei oleks.

Ja kuna pole veel autoga tõstuki/kanalipeale jõudnud.. siis uuriks sammuti karteri kättesaadavuse kohta. Palju lahkama peab et kätte saada. Ideaalis ostaks kusagilt teise põhja mille saaks varem valmis teha. Vaja äravool keevitada.. mis koht seal selleks kõigeparem oleks .. niiöelda surnud punkt siis karteris vms.

Lõpetuseks.. nädala ajapärast peaks siis auto taas teedel olema. Hetkel ühe külje värvikujundus enamvähem valmis.. vaja esi/tagaots veel teha ja teine külg. Siis arki omaniku/värvi vahetus.. üv ja kind :)

Muudetud , muutis grimes

  • Autor
comment_83698

Kas nii ka kannatab nagu diislil tegin.. lasin sillatala suht niipalju alla kui poldid kannatavad piiripeale lasta ja lasen mootori padjad lahti ja tõstan mootori ka niipalju ülesse kui saab..

Auto siis tõstukipeal ja tali vms laeküljes lisaks..

  • Autor
comment_83905

Tuleb jh stange taha peitu :)

Sai täna ka arkis ümver kirjutatud, värv muudetud ja lisaks ka passi lõpuks 325IX ja nelikvedu.. varasemalt arkis märgitud tavalise 325i ja tagaveolise pähe.

UM-ist siis auto win-i järgi väljavõttega sai asja korda ;)

Õhtul ka ülevaatusele :)

  • Autor
comment_83937

To Aigar... Tegemist sama asjaga mida sa vist mõtled.. aga peale ma ei kanna teda spreiga vaid vastava airless vms püssiga nagu vedelrvi.. kuivab siis kileks ja võimalus mahatõmmata. Ise ta kooruma niilihtsalt ikka ei hakka. Survepesureid jms kannatab ka lähedalt lasta. Muidugi ei tasu provotseerida püssi ots vastas :D

Aga kui kellegil selle värvivastu huvi pakub. Siis ma seda teenust pakun :)

Varsti kodukas valmis.. www.plastipaint.ee

Aga hetkel näeb tegemisi facebooki lehel.. Otsingusse " Plastipaint "

To sõge.. jh.. mõtlen ka ise sellele progre ajule. Saab ka orig ajuga tööle kuid lihtsalt kptuse kulu suuren ja süüdet ei saa sättida nii nagu vaja.

Lõpetuseks sain täna lõpuks load kätte :D seega olen ise avalikult nüüd teedel ;)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_84355

Lisan paar pilti mis said hilisõhtusel ajal suht pimedas tehtud..
Ei ole jõudnud uusi valges teha ei ilma ega vabaaja puudumuse tõttu.

Paar pilti ka tegemise hetkel :)
1957310_715092771879883_672916399_n.jpg?

 

10717836_715092745213219_805157900_n.jpg

 

10717927_715092765213217_1763752615_n.jp

 

10711205_715092755213218_1926501715_n.jp

 

1079646_715092735213220_1530601358_n.jpg

 

kokku.jpg

10606482_767308379977910_606817952854485

10629843_767308493311232_745096123058223

 

10460256_767308326644582_312241451826215

 

10350523_767308286644586_647480305506441

Muudetud , muutis grimes

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_84683

Tekkis suure ringi küsimus.. palju peaks 2.5 125kw kütust tarbima.. hetkel tundub kulu natukese suur.. sai paak kuivale sõisetud ja 40L täpselt sisse. Sõita sain 383km. 300km sellest puhas maantee 100km/h tunnikiirusega mõne üksiku möödasõiduga. Kiirendused sujuvad jms..

3.91 ülekanne ja hetkel tagavedu. Pöörded maanteel 2500rpm.

Linnakulust pole üldse aru saanud kuna tankida saab lekkiva paagitõttu max 20L kaupa ja seier näitab aiateibaid. Ükshetk sain 10L 60km sõita.. pool maantee, pool linn ja kohal natukese tiksumist.

Küünlad said ka reedel uued.. vanad olid helepruunid. Küünla järgi oöeks nagu segu okei ? Uute küünalde värvi nüüd ei ole veel vaadanud. Külmast peast käib küll päris rikkalt. Mootor kõigutab väheke pöördeid mingiaeg ja jõnksutab ka kui üritad ühtlaselt sõita 1/2 käiguga kusakil tänavavahel sõites.

Mootori temp püsib maanteel ka nõks madal.. alla keskmise vähe, kohapeal seistes kipub jälle üle keskmise minema.. tuleks termostaat ja termo sidur üle vaadata.

Seega kas võib mootori tempist juba kütuse kulu niivõrd suur olla ? Või peaksin miskit muuud proovima ?

Alguses vüttis veelrohkem kuid kütuse surve oli 1.4bar tühikäigul ja kuni 2.0bar pöördes. Nüüd sai 2.7bar juurde tõstetud tühikäigul ja nõks üle 3.0 bar pöördes.

Ühesõnaga mis on teie m20b25 kütuse kulud mõistliku sõiduga ja palju vähe äkilisema sõidustiiliga ?

Muudetud , muutis grimes

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.