Hüppa postitusse

BMW 325i cabrio-M-technik

Postitatud

Tere siis jälle!

Sain siis oma unistuse täide viidud ja tõin saksast ära oma unistuste auto 325i cabrio.

Auto ise 2,5 mootoriga,väljalaske aasta1990,kahe värviline last edition must/hall nahksisu,kohutavalt madal sportvedru eitea kas -80mm(poolas oli kohutav sõita kolmekesi ja valuveljed).

Läbisõit 132.000 saksas.

Varustuses kõik peale kondi ja kompuutri.

Pildid tulevad homme kui saan regatud ja numbrid kätte.

  • Vastuseid 156
  • Vaatamisi 35,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

M-Tech ma ei saa aru mis siin naerda on ?

Auto liigub tõesti hästi ja kui mind huvitab mis on saavutatud selle auto kiiranduseks 0-100 kas ma pean siis seda videost vaatama ja välja arvuatama kaua videoe alguseses auto kohapeal seisab ja siis auto liikuma hakkab :D ?

Igastahes edu omanikule ja tubli töö on tehtud :wink:

Vihjeks sulle, et oja87 postitus ei olnud üldse sinu postituse kohta mõeldud,

ta pidas enda küsimust lolliks (mis ei ole tegelikult loll küsimus).

Igati normaalne on küsida auto kiirendusandmete kohta, miks seda lolliks peaks pidama.

Ehk siis tahan öelda, et loe poste hoolikamalt, siis ei teki tühjast tüli.

Oja 87 miks see loll küsimus on ? Kui lihtsalt huvi pärast küsin seda....

mitte sinu küsimus ei ole loll vaid minu. :D

aga m-tech sa ei oska mu küsimusele vastata?

sa oled nende turbodega päris palju tegelenud!

See oleneb täiesti kollektori disainist.

On ette tulnud kolle, millel küünalde vahetuseks oli vaja

turbo maha võtta aga see on juba minevik.

Üldiselt ega seal mugav ei ole ja tihti tuleb oodata kuni kolle on maha jahtunud,

sest mõne küünla ligipääs on väga kitsas.

Näiteks minu M10 kolle esimese silindri ligipääsetavus on raske aga tehtav,

turbo vahelt lühikese pikendusega nikerdades saab hakkama.

Pärast peab tangidega veel pikendused padruni küljest lahti ka nikerdama,

mis on asja juures kõige ebamugavam.

Sellise kaane juures tuleb ka küünlajuhtmeid kuumuse eest kaitsta.

  • Autor

Kolle ja turbo vahel tõesi vähe ruumi, pilt

img0001lr5.jpg

w800.png

Küünlajuhtmed spetsiaalsed kuumakindlad ja kõige lähemal turbo kuumakojale olev juhe veel lisa isolatsiooniga.

Kiirendusest rääkides on probleem pidamisega kuna taga all veel tava kumm ( ees juba michelin pilot sport cup ) ja ülekanne liiga kiire 3,73

Arvan, et viie sekundi juures kuskil.

Enne hooaja lõppu dünose ja 1,2/1,3 bar ja vaatame mis saab?!

Väga ei tasuks selle rõhuga ülepingutada. Pisikese fööni vastusurve on päris suur ja vl gaaside temp võib ohtlikuks minna.

  • 7 kuud hiljem...
  • 1 aasta hiljem...
  • 3 kuud hiljem...

Tänasest vist enam ei sõida see masin või olen aru saanud valesti.

Sõpruse pst-l vist olla vähe kortsus.

  • Autor

Laenasin sõbrale pühapäeval autot ja pühapäeval ta siis sõpruse pst. murul oligi. Lapsepõlvest hea sõber oli auto roolis ja tema tema sõnad olid "s**t päev, mis teha, läks käest ära". Sõber ise oli kaine ( ei ole joonud ca 3.kuud tilkagi ) ja õnneks midagi ei juhtunud ka temaga.

Autoga on kehvasti, tagumine vasak tiib sees, tagumine kapott vaja vahtada, tagumine stange vahetada. ( läks tagumise vasaku nurgaga vastu posti )

Seoses sellega küsin, ega pole keegi kohanud või kas keegi teab kust võiks leida kabrio pagassi luuki ja tagumist vaskut tiiba. ( äkki kellegil seisab esimese otsa avariiga kere kuskil )

Ettetänades, Allan

pagassi luuk kasutatav sedaan-kupee ja taga tiiba mingilmääral vist saaks ka sedaani-kupee oma kasutada.

Kahju et nii juhtus. edu remontimisel.

Kahju .

Äkki pilte hetkeseisust ?

Igaljuhul edu taastamisel , kuna cabrio pole küll auto, mida kohe maha kanda :P

Naist ja jalgratast( auto, paat jne ) välja ei anta, üks läheb l*tsiks ja teine lõhutakse ära

Ei ole mingi parastamine ega midagi, aga lihtsalt ise pole mitte ühtegi oma asja kunagi kellegile teisele kasutada andnud... olgu ta ükskõik kui hea sõber

Samuti ei laena asju kelleltki teiselt, eriti seepärast et teine on palju vaeva näinud ning minul oleks küll äärmiselt sant olla kui ma sõbra/tuttava energiat ja mõttetööd nõudnud asja ära lõhuksin

Endal lihtsalt elu rahulikum ja ka sõprus püsib parem

Muidu selle autoga tuleb lihtsalt aega võtta ja tasapisi korda teha, suvi ongi nagunii läbi ja talvel saab vb vaikselt korda teha;) Edu ja autole kiiret paranemist

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Jagan Teile ka infot oma tegemistest. Taastamine käib täie hooga.

Kuna porno ei meeldi ( vähemalt remondi osas ) siis sai tellidud UM-ist uus vasak tiib ja taga paneel. Tagumise originaal stange, korralik pagassiluuk ja tuled sai soetatud tänu abivalmite ja toredate foorumi kasutajatel üle Eesti. Loodan, et varsti on auto parem kui varem :)

Mõned pildid ka.

img0001qf.th.jpg

img00011v.th.jpg

img0001cq.th.jpg

  • Autor

Vaatasin üle, et h2-st ostes oleks koos käibega hindade võit olnud 400 krooni, see ei ole palju. Ma ei uurinud väga kas seal oli ka mingi transa hind kui on siis võit veel väiksem. Aga mahakantud käive on um hinnast veel -20%

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Sai täna auto värvist kätte. Ilus kena töö Värvaltransi poolt.

Nüüd veel väiksed pisitööd ja siis kõik jälle kõik kena.

  • Autor

Auto korras:)

Ise väga rahul, tänasest jälle liikluses. Varsti ka väike progress ka tulemas nii mootoris kui jõuülekandes.

Päikest kõigile.

Kavatsed praeguste ilmadega ka äsja taastatud autot kasutada?

Mul hakkas enda Cabriost juba vaikselt kahju ja panin ta eelmine nädal talvekorterisse ära.

  • Autor

Kui ilmad lubavad siis ikka sõidan. Kui hakatakse soola panema, siis läheb auto garaa¾i peitu.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.