Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
pilldur

BMW 325i cabrio-M-technik

Soovitatud postitused

pilldur

Tere siis jälle!

Sain siis oma unistuse täide viidud ja tõin saksast ära oma unistuste auto 325i cabrio.

Auto ise 2,5 mootoriga,väljalaske aasta1990,kahe värviline last edition must/hall nahksisu,kohutavalt madal sportvedru eitea kas -80mm(poolas oli kohutav sõita kolmekesi ja valuveljed).

Läbisõit 132.000 saksas.

Varustuses kõik peale kondi ja kompuutri.

Pildid tulevad homme kui saan regatud ja numbrid kätte.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
face
kohutavalt madal sportvedru eitea kas -80mm(poolas oli kohutav sõita kolmekesi ja valuveljed).

sul siis veel vedas, ma sõitsin endaomal Leedus karterile prao sisse, tulin samuti sakasast ja läbi poola...mida ida poole seda hullemaks teed läksid. :shock:

Aga ootame pilte ja edu sulle! :

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
pilldur

Poolas sõitsin nagu öökullil silmad punnis et karter ei läheks.

Kõrgus on autol umbes nii pikali suitsupakk umbes tühjalt.

Projekt saab sellel autol suur olema.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
pilldur

Täna proovisin oma vana auto 17 wolfrace velgi alla panna aga ei saanud kuna jooksis ees poritiiba kinni ja panin originaalid tagasi alla,tuleb siis uued vedrud tellida ja uued veljed ka arvatavasti 16 bbs-sid siis oleks hea.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
nXPLOSiVE
Täna proovisin oma vana auto 17 wolfrace velgi alla panna aga ei saanud kuna jooksis ees poritiiba kinni ja panin originaalid tagasi alla,tuleb siis uued vedrud tellida ja uued veljed ka arvatavasti 16 bbs-sid siis oleks hea.

mismoodi sul 17 koopasse käib mul ja face'l pole küll 17 tolli velgedega probleeme ja mul veel 60/40mm madaldus :?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
pilldur

17 velg kummiga 225/45 jookseb ees poritiiba nii sisse et ei saa rattaid välja keerata,kui panna 215/40 siis võib olla käiks aga nende vedrudega ei ole võimalik tallinnas sõita+auto on liiga madal.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
pilldur

Kas 60/40 madaldus liiga madalaks ei tee,kust kohast sa need vedrud ostsid ja kas m-tecnikul pole muidu oma vedru :?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
face

kas selle masina puhul on tegemist orig. M-Tech. -ga või on lihtsalt välimus selline, järelikult on sakslane mingi -80mm vedrud alla pannud.

Pilte on sul näidata?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
pilldur

Täna siis käidud UM-is ja aaves kadaka teel.Sain siis niipalju targemaks et m-tech originaal vedrud maksavad 4 tk ca7000.-,originaaal m-tech on -20mm.

Autole tegin ka järelpärimise UM-is ja on originaal M-Technic ja tehasest välja veeres ta m-sport suspension-iga see on must-valgel kirjas.

See mis vedrud sakslane nüüd alla pani on mul tüv lipakal peal kirjas:ees

läbimõõt 12,5mm,diameeter keskelt 144mm,pikkus 254mm. Taga.Läbimõõt 14mm,diameeted 141mm,pikkus 187mm

Aaves küsisin ka kabrio madaldus komplekti kuid ei leidnud spets cabrio omi,olid ainult tavalise omad ja 40mm madaldusega aga cabrio on 150kg raskem ei tea kas need alla sobivad ja kuidas kõrgus jääb :?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
face

isegi kui orig. vedru paned siis cabrio peaks jääma veidi madalam,kui nt kupee kere sest cabriol on küljekarp tunduvalt madalam.

Kas UM saab VIN koodi järgi öelda,millisena see tehasest välja sõitis(varustus jne) kuskilt on kõrva jäänd et neil andmebaasis vaid eestist ostetud autod.

PILTEEEE!!! :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Silwer
Kas UM saab VIN koodi järgi öelda,millisena see tehasest välja sõitis(varustus jne) kuskilt on kõrva jäänd et neil andmebaasis vaid eestist ostetud autod.

Kõikide kohta saab. Ma võtsin neilt isegi minu USA-st pärit kuuekale kogu info välja.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Jux

väga kena, kas see siis teine M-tech II 325i cabrio eestis ?

otsi ette ka siis M-tech II ja aknaäärest võiksid allesjäänud kroomliistud ka mustade vastu välja vahetada 8) aga alles said ju auto kättte :)

muidu kena on ja väga vapper nr märk sul :shock:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
city

nice ,hea nr.oled ka sebinud,sisu pildid oleks ka teretulnud.

ette m-tech spoila ja udud siis pole midagi puudu.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Snoop

pildi järgi tegin kindlaks auto asukoha ning möödasõites nägin enda silmaga ära.....ilus on, madal ka :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
pilldur

Kuna auto isegi saksa jaoks oli madal siis saksas juba elmine omanik lõhkus ära.

Selle põllelisa mis alt praegu puudus võtsin enne sõitu ära et mitte ära lõhkuda poola teedel.

Uued pildid panen kui ilma vähekeki ilusamaks läheb.

NB!kellel esimene m-technik spoiler üle on võib pakkuda

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
M-Tech

Normaalne madaldus ju, pole midagi hullu.

Eest võiks vaata et isegi madalam olla.

Küljekarp petab lihtsalt seda kõrgust võrreldes tavakerega.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
snakepit888

vedrude kohapealt ytlen sulle niipalju et sul on need touringuga samad. kabriol ja touringul on tagumised vedrud jäigemad ja kui tavalised paned siis vajub tagaosa maha. muidu auto on ilus :)

stange pole ka m- tech II oma ju ? iluliistuga ju!?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
pilldur

Täna viisin istmed,rooli ja esimese käetoe remontimisse.

Probleem oli selles et istmete tagused olid kaetud musta nahaga mis aga vist vihma saanud ja kortsus kuidagi imelikult,pannakse uus nahk,roolil oli ka peal väike defekt lasin uue naha panna.Käetoe on eelmine omanik ise monteerinud ja sellel nahk kulunud.

Laupäevaks saan rooli ja esiistmed kätte siis ka pildid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .