Aitas kiibitsemisest ning pärast väga pikka pausi naasin oma juurte juurde eelmainitud masinaga.
Tehasest välja veerenud väidetavalt 88 ning seda 320i automaadina, kaheukselise kere ja katuseluugiga.
Sellist facelift kupeed luugiga sai otsitud päris pikalt ja siinkohal tänud Jaan320i-le kelle käest ma antud aparaadi sain ja seda ka pikalt mulle broneeris.
Koju sai toodud ja ümber vormistatud ta 21.05.2014.
Hetkeseis:
lõplikult komplekteerimata, m20b23 mootoriga seisab ja ootab, kuni garaazi koha endale saan (ehk mõne nädala jooksul).
Soetatud ka kõikvõimalikud mooori rihmad, tihendid, veepump, vedelikud, radiaator, aku, strut ja coilid. Ootavad külgepanekut.
Auto on eelmise omaniku käes saanud uue värvi ja piisavalt keevitust, et mõne suve rahulikult ära sõita. Eelnev helebeez asendus väga kena tumerohelisega.
Hetkel käib siis komplekteerimine ning puuduolevate asjade otsimine. Suurim mure on mootori juhtmestikuga, sest need el. skeemid, mis mul on, ei lähe absoluutselt kokku sellega, mis tehtud on. Veeretan veel mõtet 2,3 asendada 2,5 m20 mootoriga. Saab selle juhtmestiku osa ka korda.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Aitas kiibitsemisest ning pärast väga pikka pausi naasin oma juurte juurde eelmainitud masinaga.
Tehasest välja veerenud väidetavalt 88 ning seda 320i automaadina, kaheukselise kere ja katuseluugiga.
Sellist facelift kupeed luugiga sai otsitud päris pikalt ja siinkohal tänud Jaan320i-le kelle käest ma antud aparaadi sain ja seda ka pikalt mulle broneeris.
Koju sai toodud ja ümber vormistatud ta 21.05.2014.
Hetkeseis:
lõplikult komplekteerimata, m20b23 mootoriga seisab ja ootab, kuni garaazi koha endale saan (ehk mõne nädala jooksul).
Soetatud ka kõikvõimalikud mooori rihmad, tihendid, veepump, vedelikud, radiaator, aku, strut ja coilid. Ootavad külgepanekut.
Auto on eelmise omaniku käes saanud uue värvi ja piisavalt keevitust, et mõne suve rahulikult ära sõita. Eelnev helebeez asendus väga kena tumerohelisega.
Hetkel käib siis komplekteerimine ning puuduolevate asjade otsimine. Suurim mure on mootori juhtmestikuga, sest need el. skeemid, mis mul on, ei lähe absoluutselt kokku sellega, mis tehtud on. Veeretan veel mõtet 2,3 asendada 2,5 m20 mootoriga. Saab selle juhtmestiku osa ka korda.
Kaspar