Hüppa postitusse
Postitatud
comment_80315

Aitas kiibitsemisest ning pärast väga pikka pausi naasin oma juurte juurde eelmainitud masinaga.

Tehasest välja veerenud väidetavalt 88 ning seda 320i automaadina, kaheukselise kere ja katuseluugiga.

 

Sellist facelift kupeed luugiga sai otsitud päris pikalt ja siinkohal tänud Jaan320i-le kelle käest ma antud aparaadi sain ja seda ka pikalt mulle broneeris.

 

Koju sai toodud ja ümber vormistatud ta 21.05.2014.

 

post-77-0-39934500-1401189304_thumb.jpg

 

Hetkeseis:

 

lõplikult komplekteerimata, m20b23 mootoriga seisab ja ootab, kuni garaazi koha endale saan (ehk mõne nädala jooksul).

Soetatud ka kõikvõimalikud mooori rihmad, tihendid, veepump, vedelikud, radiaator, aku, strut ja coilid. Ootavad külgepanekut.

 

Auto on eelmise omaniku käes saanud uue värvi ja piisavalt keevitust, et mõne suve rahulikult ära sõita. Eelnev helebeez asendus väga kena tumerohelisega.

 

Hetkel käib siis komplekteerimine ning puuduolevate asjade otsimine. Suurim mure on mootori juhtmestikuga, sest need el. skeemid, mis mul on, ei lähe absoluutselt kokku sellega, mis tehtud on. Veeretan veel mõtet 2,3 asendada 2,5 m20 mootoriga. Saab selle juhtmestiku osa ka korda.

 

Kaspar

 

 

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_80346

Juhtmestikuga natukene keerulisem jah praegu. Süvenen sellesse uuesti nädalavahetusel. Siiamaani pole enamus juhtmevärve paberil ja reaalsuses kokku läinud. Aku sai korra peale, kui enamus juhtmeid olid ühendatud. Oli probleeme ka muude juhtmetega ehk kui võti süütelukku panna, siis hakkasid tuled põlema armatuuris, ohutulede lülitit vajutades kostus auto signaali ning piduri tuled puudusid üldse. Plus veel palju põnevat :D . Eeldan et kuskil on midagi väga valesti ühendatud.

 

Samas tuleks üles otsida ka numbritulede juhtmed, need kuhugi kaduma läinud. Tööd ikka veel on.

 

Kaspar

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_80852

Vahepeal siis puhastatud detaile, kokku laotud, uuesti laiali võetud ja õigesti kokku laotud. Täna tellisin juurde ka veel uue tugilaagri. Kui saab lasta kuskil ära vahetada, siis viskan täna või homme gardaani, plekid ja sumpsi alla. Summutile siis ka kõik uued tihendid ja tripid soetatud.

Lisaks tuli juurde esi ja tagasilla jaoks terve kastitäis lemförderit. Peaks olema kõikvõimalikud puksid, sarniirid ja kondid sees. Samamoodi olen vahepeal ligi haaranud uued trummlid, pidurivoolikud jne nodi. Terve uus varuosade list tuleks vist mitu lehekülge pikk aga hetkel kolm suurt kastitäit nodi. JOMist lubati coile ka selle kuu lõpuks, saaks hakata sildasid tegema korraga lõpuks. Ennem on vaja ikkagi ära lõpetada auto elekter. Skeemide järgi tundub juhtmestik õigesti olevat ühendatud. Ainuke probleem on selle kolmese pistikuga aju kõrval, kus kolm juhet sees.

Nimelt mustale tuleb 12v peale, roheline ja pruun/kollane on ka seal. Kuhu need aga ühendada tuleb, pole õrna aimugi. Ei ole mingit vihjet nende kohta siin foorumis, elektri skeemides ega mujal foorumites.

Kas keegi oskab öelda kuhu ma need kolm juhet siis ühendan. Jaan320i oli sama asjaga kimpus aga vastust kahe aasta jooksul ei saanudki :) . Ehk minul see õnnestub.

comment_80856

Antud kolmese pistiku nimi on c104, must juhe peaks olema tahhokas, pruun/kollane kütusekulu ja rohelisele 12+ peale. Kui ma ise m20b20 peale panin siis tekkis ka probleem antud pistikuga, välismaa foorumis kästi roheline juhe niisama jätta ning auto mul käima ei läinud, lõpuks kui sellele +12 peale sai siis läks kohe käima.  

  • Autor
comment_80897

Suurepärane. Katsetan nädalavahetusel ära selle.

 

Vahepeal siis nati pilte ka:

Gardaan sai endale uue tugilaagri SWAG

large_28772647_1T9i.jpg

 

Mõned tuled ja viled. Eix vist tahtis saada mõned ja osad minule, osad tuttavale. Läksin tellimisega hoogu :)

 

large_28772649_PX75.jpg

 

 

Sain ka stangelisa kätte ehk selle liistaka. "IS lisa" pole minu tassike teed.

 

large_28772651_63Gi.jpg

 

Ehk saab varsti veel pilte. Eriti lahe oleks kui rulli ka tööle saab.

  • Autor
comment_80932

Vist ikka jah. Ise ei vahetanud. Usaldan oma ala spetsi :) .

 

Aga eile öösel juba turtsatas korra võtmest. Motivatsiooni tuli tagasi hulgim. Nüüd veel kütust, voolikud, juhtmed, jahutus ja muud jutud külge. Siis saab ka reaalselt tule torusse.

 

Eix kui tuled, ära tuld unusta :) .

  • Autor
comment_81121

Eile öösel siis juhtus:

võtmest võimalik auto mootorit ringi ajada

säde olemas

pihustitele tuleb vool peale

pumbale tuleb vool peale

aga vaata see sunnik pump kinni vist jäänud ja kogu moos. Täna saan uue pumba kätte ja ehk saab õhtul juba pauku uutmoodi :) . Motti tuli kohe kuhjaga ja väike ärevus sees. Pole ju asjandus sõitnud omal jõual alates 2008. aastast.

  • Autor
comment_81246

Eile õhtul sai tule torusse ja masin nagu ärkas korra ülesse. Tee sinnamaani oli pikk ja piinarikas. Palju juhtmepornot ja valesti ühendatud asju. Palju asju mis oli jäetud kinnitamata jne. Aga saabki kõik vajalikud sõlmed üle käia.

Lisaks ilmnes tõsiasi, et kõikvõimalikud tihendid, voolikud ja karteri tuulutuse osad tuleb uued panna. Mootor lekkis kõikvõimalikke vedelikke kõikvõimalikest kohtadest... Aga tuju hea :)

Jõuaks need coilid ja muu mudru ka kohale oleks vinge. Vb saaks juba juulis liikuma.

  • Autor
comment_81385

Mingi hetk avastasin, et siduri pedaal ei toimi. Lähemal uurimisel selgus, et kuskilt poole pealt puudu ka toru ja siduri töösilinder. Normal noh ja selliseid üllatusi tuleb kogu aeg. Kui kasutaja Jaan320i seda loeb, siis kas vähemalt siduri komplekt sai külge ikka pandud :D ? Ei viitsi kasti hakata küll maha võtma ja kontrollima et kas miskit puudu.

 

Teisalt tänu kinnitamata bensu voolikutele sain teada, et osad eelnevalt valesti ühendatud ja mõrasid täis. Sai koos filtriga ringi visatud enne esmast käivitust.

 

Kuna vahepeal võttis igapäeva auto terve remondi ja ehituse aja ära, siis sain vähemalt erinevaid juppe kokku ostetud. Pilti kah:

 

gallery_77_96_1448971.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_83482

Auto peaaegu koos, mõningad asjad vaja veel sortida. Coilid alla, pidurid teha, veermiku remont jne. Kuna mootoril on puudu 1 vaakumkolmik (umbes 1cm diameetriga), siis kas kellegil vedeleb sellist asja? Oleks väga vaja, et auto liikuma saaks :) .

 

Kaspar

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_84800

Hei!

 

Kes oskab aidata ja suunata pritsi ja värvimeest. Vaja oleks siis lasta pritsida ja värvida püstakud ning veljed 4tk.

Muidu auto praegu ripub, vaikselt saab jubinaid külge paigaldamas aga see aasta ilmselt masin veel ei sõida.

 

Kaspar

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_86664

Hei rahvas!

 

Vahepeal enamus sillaosasid eespoolt pritsitud ja värvitud. Vaja veel pukse pressida ja pisemaid töid teostada, et saaks asjad ka külge tagasi. Tänud kõigile, kes aitasid püstakutega, pritsi ja värvi teemaga.

 

Lõpetuseks remonditud sadulad:

 

post-77-0-25047100-1416840650_thumb.jpg

post-77-0-46236100-1416840662_thumb.jpg

post-77-0-73609400-1416840672_thumb.jpg

  • Autor
comment_86680

Esimesed olid 48 mm vist ja letis 14.- tk. Automeistrist Frenkit toodang. Neid peaks veel jaguma seal. Võid mulle kirjutada, mida vaja. Saan leti hindasid ka veidi korrigeerida. Muidu kahest komplektist jäid üle liuguri kummikatted. Need võin kellegile ära kinkida :)

comment_86699

Vat kus, kui 7 aastat tagasi otsisin, taha touringu jämedaid kolbe, siis ei suutnud Pärnus ükski autojupi pood neid tarnida. Praeguse hetkeni vist mu tellimus veel tarnimises. Iseenesest pakuks huvi küll taha jämedad kolvid ja neile võiks siis isegi uued sadulad vaadata. Mis nende hinnaks tuleks?

  • Autor
comment_86989

Vahepeal siis natukene nahka juhtunud Õõtsale puks pressiti valet pidi sisse ja saatsin tagasi. Väga hull ei ole aga aega läheb kaduma jälle. Teine suurem mure on mu taastatud püstakuga. Kuna püstak pärast pritsi jäi ühest kohast veidi hõredaks, sai natukene juurde keevitatud seina. Pärast värvimist muidugi JOMi coili jubinad külge ei lähe, sest keevitatud rant on liiga jäme. Seega otsin juhipoolset püstakut 51mm uuesti. Kellel huvi ja tahab OEM vedrustust kasutada, siis pritsitud värvitud ja korralik püstak nüüd üle koos uue laagriga. Kui püstaku uue leiab, saan nina kokku tagasi laduda ja auto ratastele tagasi.

 

Kaspar

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.