Hüppa postitusse
  • 0

M20 mootoririhma vahetus


karlerik
 Jaga

Küsimus

M20 92kw mootor.

Kuna 5 pool aasatat on rihm peal olnud, siis tahaks kindluse mõttes hooaja alul rihmavahetuse ette võtta. Teeks ise ära :mellow:

- Netist vaadates tuleb selleks tööks eemaldada ka radikas. Kas see on nii?

- Kas uue rihma pingutusel tuleb midagi jälgida või pingutusrullik teeb oma lõpp asendis pingutuse ära?

 

Vabandan kui lollid küsimused kuna esimest korda teeks seda tööd. Märgid muidugi paika ennem uue rihma panekut.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 24 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Peale remonti jäi jah vana rihm peale, siis oli ta 3a vana vist. Aeg läheb kiiresti. Vedru siis võiks uue panna. Veepump on 20000 km sõitnud, ehk pole seda vaja uut. Oehhh, hoolsa omaniku rõõmud. Eks kui lammutama hakkan, siis ennem kokkupanekut küsin jälle.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Jaman ka praegu rihmavahetusega. Läks uus veepump ja rullik ning dayco rihm aga tee või tina, rihma peale ei saa. Rullik on põhjas (vastu veepumba korpust) ning rihm rullile ei ulatu. Vanal rihmal hammaste arv sama mis uuel. Ise arvasin et rihm pole alt õigesti hambas ja seepärast ei ulatu kuid olen seda sättinud nii ja naa kuid kasu ei miskit. Kellegil ka sellist nalja juhtunud?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Pole küll päris õige teema, aga ei hakka uut ka tegema. Küsimus M40 nukkvõlli rihmaratta asjus. Kas ta peabki võlli peal mõned millimeetrid, nii umbes hamba jagu, pöörata saama, kui polt lahti on? Või kadus mul sealt vahelt midagi tähtsat ära, kui lahti võtsin ja simmerit vahetasin.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Soon on nuka otsas ja rihmarattal on ka mingi naga seal taga, mis on väiksem natuke kui see soon, kuhu ta istub. Proovisin ja päris hamba võrra seda rihmaratast keerata ei saanud kui nukk ja vänt fikseeritud olid. Ei tea, miks see nii tehtud on. Ma sain enda rihma paika igatahes, nukk ja vänt fikseeritud ning märgid paigas.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Korra torkaks vana teemat :D 

 

Bentley järgi pinguti vabaks ning väntvõllist 720kraadi peale. Selle meetodi järgi tundub rihm väga(liigagi?) pingule jäävat. Kas peaks vähe järele andma? 

E30zone õpetuse järgi pole seal 720kraadi peale keeratud. Nii tundub jälle, et rihm jääb ikka väga lõtv, sest vända ringi ajamisel annab pinguti veel takka.

Muudetud , muutis Max.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma ei ole neid manuaale näinud, aga pakun, et see 720 kraadi tähendab vändast ringi keeramist, et rihm paika jookseks ilust.

720 kraadi on 2 vända ringi, mis võrdub ühe nukaratta ringiga.

Peale seda keerad pinguti kinni. Vedru jõud ongi pingutusjõud, eraldi midagi pingutama ei pea.

Kui üle pingutad rihma liigu pingule, hakkab häält tegema ja päris häirivalt.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus