Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
karlerik

M20 mootoririhma vahetus

Küsimus

M20 92kw mootor.

Kuna 5 pool aasatat on rihm peal olnud, siis tahaks kindluse mõttes hooaja alul rihmavahetuse ette võtta. Teeks ise ära :mellow:

- Netist vaadates tuleb selleks tööks eemaldada ka radikas. Kas see on nii?

- Kas uue rihma pingutusel tuleb midagi jälgida või pingutusrullik teeb oma lõpp asendis pingutuse ära?

 

Vabandan kui lollid küsimused kuna esimest korda teeks seda tööd. Märgid muidugi paika ennem uue rihma panekut.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 20 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Sul oli muidu alles ülemise otsa remont, siis jäi vana rihm?

Radikas ikka eest, muidu ei pääse ligigi. Mina olen pisut peale pingutanud .Korraga vaheta veepump ka ära siis.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

M20 rihmavahetus pole eriti raske töö. Olen ise 5x seda teinud. Ma olen lasknud sellel vedrul ära pingutada rulliku. Samas ma olen UM-ist uue vedru ostnud ka. Maksis vist ainult 1 euro.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Peale remonti jäi jah vana rihm peale, siis oli ta 3a vana vist. Aeg läheb kiiresti. Vedru siis võiks uue panna. Veepump on 20000 km sõitnud, ehk pole seda vaja uut. Oehhh, hoolsa omaniku rõõmud. Eks kui lammutama hakkan, siis ennem kokkupanekut küsin jälle.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma olen ise asendanud nukkvõlli ja alt väntvõlli simmerid. Nendega hoiatan et mitte odavat paska osta. Korra ise pidin sellepärast rihma maha kiskuma uuesti

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Max 4 aastat või 60 000 km.

 

Kuna meil siin suvepillid põhiliselt, siis jälgin 4 aastat, LS mul täis ei tule elusees

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jaman ka praegu rihmavahetusega. Läks uus veepump ja rullik ning dayco rihm aga tee või tina, rihma peale ei saa. Rullik on põhjas (vastu veepumba korpust) ning rihm rullile ei ulatu. Vanal rihmal hammaste arv sama mis uuel. Ise arvasin et rihm pole alt õigesti hambas ja seepärast ei ulatu kuid olen seda sättinud nii ja naa kuid kasu ei miskit. Kellegil ka sellist nalja juhtunud?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jah 5 seeria pillil läks ka väga raskesti peale, keberniitisin kruvikaga peale lõpuks ettevaatlikult

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Oma valgel rullil sain hästi rihma peale aga teisel 126kw-sel osutab vastupanu. nagu 4-5mm jääb puudu. Eks proovin vaikselt meelitada ta peale. Ja maha tuli samuti tihkelt.

Muudetud , muutis Andrus

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

GTA rääkis millalgi mingis teemas selle 126kw rulliku kohta midagi asjalikku, aga ei mäleta täpselt, mis see oli. Ehk on see põhjus. Midagi muudeti ära seal mingi hetk ja siis peaks teist rullikut kasutama vms. Äkki ise oskab täpsemalt meelde tuletada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma olen alati kõige viimasena nukkvõlli peale ajanud. kruvikaga hammaste vahele..

 

Määre muidu pole vb olla kõige parem sinna aga rihma väliskülg koos siis savi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Pole jah, olen ka alati näppudega saanud v.a sellele E34-jal. Ma ei tea mis jama seal oli aga lihtsalt tee või tina ei läinud peale. Muidu auto sõitis rõõmsalt 4 aastat selle rihmaga ja järgmine läks juba okeilt peale :S

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Pole küll päris õige teema, aga ei hakka uut ka tegema. Küsimus M40 nukkvõlli rihmaratta asjus. Kas ta peabki võlli peal mõned millimeetrid, nii umbes hamba jagu, pöörata saama, kui polt lahti on? Või kadus mul sealt vahelt midagi tähtsat ära, kui lahti võtsin ja simmerit vahetasin.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

M40 rihmaratas kiiluga pole? Nuka otsas mingi soon selleks on ju. Kui ta hamba võrra liikuda võiks, siis peaks ainult polt seda liikumist ära hoidma? Ei tundu loogiline.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Soon on nuka otsas ja rihmarattal on ka mingi naga seal taga, mis on väiksem natuke kui see soon, kuhu ta istub. Proovisin ja päris hamba võrra seda rihmaratast keerata ei saanud kui nukk ja vänt fikseeritud olid. Ei tea, miks see nii tehtud on. Ma sain enda rihma paika igatahes, nukk ja vänt fikseeritud ning märgid paigas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Selleks see vast ongi nii tehtud, et täpselt paika saada. Kunagi imestasin samamoodi, et kas kaotasin midagi ära.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus