Hüppa postitusse
Postitatud
comment_76867

M20 92kw mootor.

Kuna 5 pool aasatat on rihm peal olnud, siis tahaks kindluse mõttes hooaja alul rihmavahetuse ette võtta. Teeks ise ära :mellow:

- Netist vaadates tuleb selleks tööks eemaldada ka radikas. Kas see on nii?

- Kas uue rihma pingutusel tuleb midagi jälgida või pingutusrullik teeb oma lõpp asendis pingutuse ära?

 

Vabandan kui lollid küsimused kuna esimest korda teeks seda tööd. Märgid muidugi paika ennem uue rihma panekut.

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_76883

Peale remonti jäi jah vana rihm peale, siis oli ta 3a vana vist. Aeg läheb kiiresti. Vedru siis võiks uue panna. Veepump on 20000 km sõitnud, ehk pole seda vaja uut. Oehhh, hoolsa omaniku rõõmud. Eks kui lammutama hakkan, siis ennem kokkupanekut küsin jälle.

  • 7 kuud hiljem...
comment_86235

Jaman ka praegu rihmavahetusega. Läks uus veepump ja rullik ning dayco rihm aga tee või tina, rihma peale ei saa. Rullik on põhjas (vastu veepumba korpust) ning rihm rullile ei ulatu. Vanal rihmal hammaste arv sama mis uuel. Ise arvasin et rihm pole alt õigesti hambas ja seepärast ei ulatu kuid olen seda sättinud nii ja naa kuid kasu ei miskit. Kellegil ka sellist nalja juhtunud?

comment_86252

Pole jah, olen ka alati näppudega saanud v.a sellele E34-jal. Ma ei tea mis jama seal oli aga lihtsalt tee või tina ei läinud peale. Muidu auto sõitis rõõmsalt 4 aastat selle rihmaga ja järgmine läks juba okeilt peale :S

  • 3 aastat hiljem...
comment_125327

Pole küll päris õige teema, aga ei hakka uut ka tegema. Küsimus M40 nukkvõlli rihmaratta asjus. Kas ta peabki võlli peal mõned millimeetrid, nii umbes hamba jagu, pöörata saama, kui polt lahti on? Või kadus mul sealt vahelt midagi tähtsat ära, kui lahti võtsin ja simmerit vahetasin.

comment_125357

Soon on nuka otsas ja rihmarattal on ka mingi naga seal taga, mis on väiksem natuke kui see soon, kuhu ta istub. Proovisin ja päris hamba võrra seda rihmaratast keerata ei saanud kui nukk ja vänt fikseeritud olid. Ei tea, miks see nii tehtud on. Ma sain enda rihma paika igatahes, nukk ja vänt fikseeritud ning märgid paigas.

  • 1 aasta hiljem...
comment_131538

Korra torkaks vana teemat :D 

 

Bentley järgi pinguti vabaks ning väntvõllist 720kraadi peale. Selle meetodi järgi tundub rihm väga(liigagi?) pingule jäävat. Kas peaks vähe järele andma? 

E30zone õpetuse järgi pole seal 720kraadi peale keeratud. Nii tundub jälle, et rihm jääb ikka väga lõtv, sest vända ringi ajamisel annab pinguti veel takka.

Muudetud , muutis Max.

comment_131539

Ma ei ole neid manuaale näinud, aga pakun, et see 720 kraadi tähendab vändast ringi keeramist, et rihm paika jookseks ilust.

720 kraadi on 2 vända ringi, mis võrdub ühe nukaratta ringiga.

Peale seda keerad pinguti kinni. Vedru jõud ongi pingutusjõud, eraldi midagi pingutama ei pea.

Kui üle pingutad rihma liigu pingule, hakkab häält tegema ja päris häirivalt.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus