iX on siis e30 neliveoline variant. toodetud on ainult 2,5i mootoriga ikse.
toodeti '86 kuni '91. kokku on toodetud vaid ~39000 iksi.
Nii vahekast kui tagadiffer on viskolukuga. Esidiffer pole lukustusega, kuid on võimalik selleks ümber ehitada (kallis!).
Ülekanded on 3,64; 3,91; 4,10.
Kettülekandega vahekast jagab veojõudu 37%/63% esi- ja tagatelje vahel. Vajadusel suunatakse kuni 90% veojõust esiratastele. Tehase soovituste kohaselt vahetatakse ketti iga 150k kilomeetri järel.
Eestis on seda teinud vist kaks inimest, ülejäänutel peaks esimene kett teisel, kolmandal või neljal ringile olema - kui mitte rohkem.
Auto on asfaldil BMW'le ebaloomuliku alajuhitavusega. 0-100ni kiirendus on 0,4 sekundit aeglasem kui tagaveoliselt ja veerandmiilil on 0,3 sekundit nõrgem.
Sidurile lühikest eluiga kindlustava stardiviisiga on võimalik ka 6,2 jõuda nullist sajakilomeetrise tunnikiiruseni.
Võrreldes tagaveoga on erinevad osad:
õlipump
karter
jahutuse lõdvikud
esimesed tuletorud ja katalüsaator
sidurikorv
esimesed pidurivoolikud
tagumised pidurikettad
piduri peasilinder
veljed
roolisammas ja roolilatt
kõik roolisüsteemi hüdrivoolikud
roolivõimu vedeliku jahutus
õlijahutuse osad ja lõdvikud
rooliotsad
esivedrustus (kõik v.a. õõtsa tagumine puks)
tagumine stabilisaatorvarras
õlisurveandur
radiaator
mootori kinnitused
mootori aju
ABSi aju
käigukastid. mõlemad - manuaal ja automaat
vahekast
esidiffer
tagumine differ - tehasest viskolukuga, lsd sinna diffrisse panna ei saa. tagaveolise differ sobib külge.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
iX on siis e30 neliveoline variant. toodetud on ainult 2,5i mootoriga ikse.
toodeti '86 kuni '91. kokku on toodetud vaid ~39000 iksi.
Nii vahekast kui tagadiffer on viskolukuga. Esidiffer pole lukustusega, kuid on võimalik selleks ümber ehitada (kallis!).
Ülekanded on 3,64; 3,91; 4,10.
Kettülekandega vahekast jagab veojõudu 37%/63% esi- ja tagatelje vahel. Vajadusel suunatakse kuni 90% veojõust esiratastele. Tehase soovituste kohaselt vahetatakse ketti iga 150k kilomeetri järel.
Eestis on seda teinud vist kaks inimest, ülejäänutel peaks esimene kett teisel, kolmandal või neljal ringile olema - kui mitte rohkem.
Auto on asfaldil BMW'le ebaloomuliku alajuhitavusega. 0-100ni kiirendus on 0,4 sekundit aeglasem kui tagaveoliselt ja veerandmiilil on 0,3 sekundit nõrgem.
Sidurile lühikest eluiga kindlustava stardiviisiga on võimalik ka 6,2 jõuda nullist sajakilomeetrise tunnikiiruseni.
Võrreldes tagaveoga on erinevad osad:
õlipump
karter
jahutuse lõdvikud
esimesed tuletorud ja katalüsaator
sidurikorv
esimesed pidurivoolikud
tagumised pidurikettad
piduri peasilinder
veljed
roolisammas ja roolilatt
kõik roolisüsteemi hüdrivoolikud
roolivõimu vedeliku jahutus
õlijahutuse osad ja lõdvikud
rooliotsad
esivedrustus (kõik v.a. õõtsa tagumine puks)
tagumine stabilisaatorvarras
õlisurveandur
radiaator
mootori kinnitused
mootori aju
ABSi aju
käigukastid. mõlemad - manuaal ja automaat
vahekast
esidiffer
tagumine differ - tehasest viskolukuga, lsd sinna diffrisse panna ei saa. tagaveolise differ sobib külge.
kerelaiendid