raimo Postitatud 31. mai 2005 Jaga Postitatud 31. mai 2005 iX on siis e30 neliveoline variant. toodetud on ainult 2,5i mootoriga ikse. toodeti '86 kuni '91. kokku on toodetud vaid ~39000 iksi. Nii vahekast kui tagadiffer on viskolukuga. Esidiffer pole lukustusega, kuid on võimalik selleks ümber ehitada (kallis!). Ülekanded on 3,64; 3,91; 4,10. Kettülekandega vahekast jagab veojõudu 37%/63% esi- ja tagatelje vahel. Vajadusel suunatakse kuni 90% veojõust esiratastele. Tehase soovituste kohaselt vahetatakse ketti iga 150k kilomeetri järel. Eestis on seda teinud vist kaks inimest, ülejäänutel peaks esimene kett teisel, kolmandal või neljal ringile olema - kui mitte rohkem. Auto on asfaldil BMW'le ebaloomuliku alajuhitavusega. 0-100ni kiirendus on 0,4 sekundit aeglasem kui tagaveoliselt ja veerandmiilil on 0,3 sekundit nõrgem. Sidurile lühikest eluiga kindlustava stardiviisiga on võimalik ka 6,2 jõuda nullist sajakilomeetrise tunnikiiruseni. Võrreldes tagaveoga on erinevad osad: õlipump karter jahutuse lõdvikud esimesed tuletorud ja katalüsaator sidurikorv esimesed pidurivoolikud tagumised pidurikettad piduri peasilinder veljed roolisammas ja roolilatt kõik roolisüsteemi hüdrivoolikud roolivõimu vedeliku jahutus õlijahutuse osad ja lõdvikud rooliotsad esivedrustus (kõik v.a. õõtsa tagumine puks) tagumine stabilisaatorvarras õlisurveandur radiaator mootori kinnitused mootori aju ABSi aju käigukastid. mõlemad - manuaal ja automaat vahekast esidiffer tagumine differ - tehasest viskolukuga, lsd sinna diffrisse panna ei saa. tagaveolise differ sobib külge. kerelaiendid Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
crisp Postitatud 3. veebruar 2007 Jaga Postitatud 3. veebruar 2007 x'i teemal siis. Kes soovib oma x'i madalaks lasta siis peab arvestama, et maksimum mis saab on -40... nagu pildilt näha siis suurem madalduse puhul lihtsalt poolass käib keresse kinni :roll: Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-28673 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eero Postitatud 2. mai 2008 Jaga Postitatud 2. mai 2008 kas polnud miskit 30 35 ? Oleneb. 14"x 6 plekk ET 47 14"x 6,5 valu ET 45 15"x 7 valu ET 41 rehv 205/55 16"x 7 (7,5) valu ET 38 rehv 205/50 17"x 7 (7,5) valu ET 35 rehv 205/45 või 215/40 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-24726 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 1. november 2008 Jaga Postitatud 1. november 2008 LSD-d saab ix-i tagadiffri sisse panna. Kette on vahetatud rohkem kui 2-l. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-22690 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
raimo Postitatud 18. november 2008 Autor Jaga Postitatud 18. november 2008 Huvitav, et minul LSD iksi viskodiffri kesta sisse ära ei mahtunud. Ise küll ei paigaldanud aga kuna see differ on nüüd ka M3 all kenasti toiminud, siis paigaldaja pädevuses ei kahtleks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-22566 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 18. november 2008 Jaga Postitatud 18. november 2008 Ma tegin vahetuse 324td LSD asemele ix-i visko ja vastupidi. Vahetusel said mõlemad reduktorid lahtivõetud ja diffriosa omavahel ringi lapatud (erinevatel autodel on erinevad ülekandearvud). Kõik klappis kenasti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-22565 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eero Postitatud 20. november 2008 Jaga Postitatud 20. november 2008 Milline õli ja kui palju käib ix-le esisilda vahekasti automaatkasti tagasilda Huvitaks siis võimalikult täpselt markeeringud/kvaliteedistandardid mitte tootjad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-22517 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 20. november 2008 Jaga Postitatud 20. november 2008 Automaati ja vahekasti DextronIID või IIID Sillareduktoritesse panin E46-st väljalastud liftime, muidu sinna GL5 75W-90 või 75W-140 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-22516 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eero Postitatud 20. november 2008 Jaga Postitatud 20. november 2008 75W-140 vist pole vaja sinna ajada, sest lukud on viscod. Aga siis 75W90 hüpoid mitte lihtsalt transmissiooniõli? Erinevad tooted on: Poolsünteetiline hüpoid ja Täissünteetiline transmissiooniõli Kumb siis? Kasti ja vahekasti võiks minna siis Hüdrokrakk sünteesiga ATF, mis täidab nii Dexron IID kui Dexron IIID ja ka TASA nõuded. Tea, palju neid varuda oleks vaja? Minu andmeil vahekasti 0,5l ja esisilda 0,7l Aga kast ja tagasild? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-22515 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 21. november 2008 Jaga Postitatud 21. november 2008 See, kas lukud on viskod või mitte (on aint tagasillas), ei määra otseselt 75W-90 või -140 vahel valikut, vaid ikka see, mis pakendil kirjas. Täissünt peaks olema 140cSt viskoosusega soojalt, vist 100deg C juures. Vahekasti ja esisilla kogus on peaaegu õige (esisild küll 0,7l), tagasilda 1,7l, autom kasti vahetusel ca 4-5l. Kui kastis sõela vahetad, too esindusest koos tihendiga, vuhvlitest hoidu. Tagasilla korkidele pane uued Al- seibid (2 tk), vanad lähevad vältimatult katki. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-22514 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 1. september 2012 Jaga Postitatud 1. september 2012 http://www.garlington.biz/Ray/BMW/325ixDriveTrain.pdf Ilusti lahti seletatud ix veoskeem, samuti ABS erinevus tagaveolisest. http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=38&t=155835 Tagaveolisena kasutamise tagajärjed. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-48577 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
callaway Postitatud 3. september 2012 Jaga Postitatud 3. september 2012 tagumised pidurikettad tagumine stabilisaatorvarras tagumine differ - tehasest viskolukuga, lsd sinna diffrisse panna ei saa. tagaveolise differ sobib külge. huvitab tagasilla laius. iX'il on sild laiem? mis asjad veel erinevad tagasillas? rattarummud? supordid? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-48697 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 3. september 2012 Jaga Postitatud 3. september 2012 Ei viitsi hetkel väga tegeleda asjaga, aga esimene postitus vajaks kõvasti täiendust ja ka korrigeerimist. Lõdvikud ja radiaator on samad, tagumine stabikas ka tavaline kõige jämedam variant, õlijahutus ka sama nagu tava 325. Mis puudutab Callaway küsimust, siis konkreetselt ix tagasild (tala, õõtsad,teljed, supportid) on sama nagu iga teine ketastega tagasild. Erinevad on ainult rummud ,pidurikettad ning diffri ja talapuksid. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-48701 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 18. oktoober 2012 Jaga Postitatud 18. oktoober 2012 bmw nelivedu erinevatel mudelitel ja nende erinevused inglise keeles http://www.awdwiki.com/en/bmw/ Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-50916 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Aigar Postitatud 24. november 2012 Jaga Postitatud 24. november 2012 (muudetud) [size=4]Tundub, et siin foorumis ei ole X-i hooldusintervallide kohta veel täpsmat juttu olnud. Netist otsides läks ka natuke aega. Kopeerin oma leiud siia:[/size] 10 000km - mootori õli vahetus, vedelike kontroll. iga 2 aasta tagant - piduri -ja jahutusvedeliku vahetus. 50 000km - Ees- ja tagadiffrite, vahekasti, käigukasti õli. Süüteküünlad. 80 500km / 4 aastat - Hammasrihm, veepump, klapivahe reguleerimine, jagajakaan ja rootor. Muudetud 24. november 2012, muutis Tiit Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-52646 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 13. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 13. jaanuar 2014 (muudetud) Terv, Kus teie need numbrid võetud on? Ma vaatan tec-doci ja annab ka jälle erinevad numbrid. Manual gearbox 1,30 litres Manual gearbox oil specification API GL4 SAE 80W Automatic gearbox Amount to change 3,00 litres Automatic gearbox oil specification ATF Dexron II Front axle differential 0,95 litres Front axle oil specification API GL5 SAE 75W-90 Rear axle differential 0,95 litres Rear axle oil specification API GL5 SAE 75W-90 Transfer case 0,55 litres Transfer case specification 81 22 9 400 272 Original oil Lisaks netist originaal vahekasti õli koodi järgi otsides annab sobivuseks veel fuchsi titan atf 6000sl, millel DEX VI ja bmw sertifikatsioonid olemas. Kas tagumise diffri õlikoguste erinevus ei või olla mitte selles, et 1,7l läheb lahtisesse diffrisse ja 0,95l siis tagumisse viscosse? Millist õli manuaal kasti soovitate panna? Muudetud 13. jaanuar 2014, muutis uunp Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-73404 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 13. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 13. jaanuar 2014 Sinu andmetes juba tagadiffri kogus väga vale. See ikka suure korpusega ja kogus 1.7 l ikka. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-73406 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 5. märts 2014 Jaga Postitatud 5. märts 2014 Nagu aru saan siis manuaal kasti läeb 1,30L õli?? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-76239 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Aigar Postitatud 5. märts 2014 Jaga Postitatud 5. märts 2014 Läheb küll jah. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8-ix-ehk-neliveoline-e30/#findComment-76242 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse