Hüppa postitusse
Postitatud
comment_4696

Nii sai siis ka soetatud enndale üks E30 heleroheline kasutajalt Lauri1.

Eks siis lisan ka pildid varsti ning teema mis ma taga teen ja mis masinaga toimub.

Hetkel ei oskagi midagi erilist rääkida, eks tulevased pildid räägivad ennda eest.

  • Vastuseid 160
  • Vaatamisi 19tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_1513
mõtlesin alguses sisu mustaks kõik teha kuid peale uste pesu ikka siin mõttlen, et vaja see istmkatete ja lae puhastus ka ette võtta. Ning uksed ja tagumised küljed ka üle käija siis saaks asja veel ilusamaks. Ja jätan siiski selle heleda :)
Õige mõte, sellist heledat ei olnud ma ka ennem näinud, mustad sisud on igalteisel rullal, võta toonklaas ka ära et teised ka näeks ilusat sisu :wink:
  • Autor
comment_1434

nii uurisin täna teadjatelt meestelt miks tossab jubedalt ning miks õli jubedalt sööb. Ning tuleb vällja, et ei olegi asi ainult klapisäärte tihendis vaid paistab, et õlirõngad on peetis. :S Selline on siis minu ostetud remonditud mootor. Peab vist jalle uue ostma või selle maha kiskuma ja teisega komplekti tegema :S. Oleks teadnud poleks peale seda pannudki. Igatahes üks jama ta on. Oleks endal ruumid kus teha poleks krt muret üldse.

  • Autor
comment_1268

Nii täna läks silindritesse diisel. Eelnev lahus mis koosnes tehinilisest piiritusest aitas nii palju, et küünlad pole enam mustad peale võikest 60 km testi sõitu vaid hakkavad normaal värvi võtma. Kuid tossamine ei kadunud kuhugi nata vb paremaks läks. Kuid eile oli PAHA OLLA ;) siis ei viitsinud uut segu panna. Siin tegelased räägivad, et diisel ikka kõige parem. Ja kuna puhast petrooliumi reedel ei õnnestunud saada siis läheb diisel kuna kodus sellel sõitev auto.

Muidugi on T päevaks pandud aeg remondi töökotta kus siis vahetatakse klapisääre tihendid ja tehakse ka klappide regull ära.

  • Autor
comment_1150

Nii sai siis nüüd auto peale 32 tunndi käivitatud. Ja mis siis ikka ei aidanud, eks siis vajaveel homme klapisääre tihendind vahetada.

Kuid kui neid sääre tihendeid ikka pole siis peaks ikka suht tossama ja õli ikka võtma samuti.

Kuid s***a ikka lahti võttis küll. Kui küünlad maha võtsin ja mootori tühjalt ringi lasin ja sealt välja löönud diisel lendas välja siis pasa tükke tuli ikka oma jagu sealt.

comment_1149

Keegi külamees rääkis kunagi, kui oli vaja Sierrale aasta aega väljas seisnud mootor peale panna, et tuleb vett sisse valada mootorisse. Lasin töötemperatuurini käia, võtsin õhulõdviku lahti peale õhupuhastit, keerasin üles ja valasin umbes 0,4L vett mootorisse. Auto pöörded langesid korraks väga madalale ja auto taha tekkis hirmus aurupilv. Ei tea, kas see või miski muu, aga paarsada km hiljem mootorit lahti võttes olid rõngad lahti ;)

  • Autor
comment_1146

Ei nu kui aus olla siis paremaks ta läinud on. Kui kohapeal töötab siis ei aja nii palju enam vällja. Kui ikka peenestama hakkad siis lööb ikka oma jagu.

Ehk see tingitud klapisäärte tihendist.? Ja kui aus olla siis 6 km peale mis testisin ja peenestasin siis küünlad olid hämmastavalt head Ilusad sellised beesid ja ei olnud õlised ning isegi see õli pask mis sinna oli ennem kõrbenud kintidena see hakkas ära põlema. Kuid küünlad olid osades ilusamad kui teistes kuid ehk mõjub siiski miski. Samas on olemas korralikud küünald mis homme külge keeran. Praegu juba pime ning pole valgustusega ruume ega miskit.

Ja seda vee nallja ma olen kuulnud jah.

  • Autor
comment_1091

Nii täna sain auto remondist sellisena tagasi nagu viisin. Kutid üttlesid,et liiga mahukas töö klapisäärte vahetus ja vaja kõik laiali kiskuda ning ei hakanud mul seda tööd tegema. Sest töö tundide hind oleks tulnud nii suur, et oleksin selle raha eest võinudkohe korraliku mootori osta ;). Seega jääb vahetus enda teha. Tihendid poldid olemas, vaja osta veel sooveldus pastat, uus rihm ja pingutus rullik ja kontrollida nukk.

Kuid täna siis vaatasin klappide vahesid ja tundus et kõik on ilusti paika regullitud kuid korralik klõbin ok ikka sees. Seega peab midagi kulunud olema. Kuna teine mootor oli korraliku peaga ja seal klabinat polnud siis tuleb sealt kõik sisu ümber tõsta. Ja vaja siis plokk kuskil ära lasta freesida.

Töö vaja ette võtta.

Kuid raske sellisels ajal teostada kui pole garaasi. :S

comment_1081

Kui ülevalt, ei klõbise, siis klõbiseb alt. See varjant tükkmaad kulukam ja aega nõudvam töö(vändalihv, uued saaled). Kui Mootor juba õli ka võtab, siis vist kasulikum "uus" mootor muretseda. Mootoriremont pole odav lõbu.

Kui vaja väntvõll lihvida, uued saaled, plokk üle puurida-hoonida, uued kolvid ja rõngad+ veel uued tihendid ja ülemise otsa remont(+ veel mootori lahkamisel tekkivad üllatused), siis ma usun, et saaks selle raha eest teise auto juba. Muidugi, kui ükskord see remont ära teha, siis tükkaega mootoripärast mureta.

comment_1047

"Kuna teine mootor oli korraliku peaga ja seal klabinat polnud siis tuleb sealt kõik sisu ümber tõsta."

Tõsta terve kaan ringi , kuna tavaliselt saavad läbi klapi väljalaske puksid ja pelgalt sisu vahetamine siin küll ei aita .

Pigem vii vana kaan remonti ja las teevad korralikult ära , mõni klapp võib ka kõver sees olla .

Minu auto töökorras mootoril vahetati 2-klappi välja , mis olevat kõverad olnud .

Talvel paras teha , kahest mootorist peaks ühe korralikuma kevadeks ikka kokku saama . :wink:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.