Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor

mul jäi ta kuidagi ühe poldiga kinni...

ja tundub, et sellepärast seal kõik puru ongi.

Ah, vahet pole... LSD-d oligi vaja.

Poolteljed olid ka loksuga...

Ehk muud ei lagunenud :)

ja õllekõhtu sai ka väiksemaks :respect:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

selle talve plaanid:

* Motorsport E30 M3 Group-A stiilis alumised õõtshoovad. reguleeritavad, ofkoors.

* e36 325i esimesed rummud

* custom püstakud nende rummude külge... coiloverid. 3-way adjustable.

* e36 compacti tagumised õõtsad. Tugevdada. Võib-olla ka regullitavaks, uniballidele. vedrukõrgus ka muidugi seatavaks.

* uus differ, keskmise korpusega. soovitatavalt LSD :respect:

* uued poolassid

* tagasild alupuksidele.

* fuel cell. fuel surge tank. uued kütuseliinid, uued pumbad.

* põhi roostest puhtaks nühkida. korralikult kruntida, kerehermeetik, mastiks.

* uued amordid ja vedrud muidugi ka vaja...

* karter alt ära, ümber keevitada. sama teema ka õlivõtturiga. õlitemp. andur korralikult paigaldada.

Kes sponsoriks tahab hakata? :respect:

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

ega aega raisata saa... :)

325i rummud hangitud.

katsetamiseks tulevad amordid ka kohe homme.

Megasquirt sai ka ära tellitud kogematakombel :oops:

Vaatame, kas kaanetihendit ka vahetada on vaja, või piisab ainult mõne pisividina külgepookimisest :)

Raha on muidugi vahepeal otsa saanud... uniballid jäid see kuu ostmata.. :)

õnneks on talv pikk!

  • Autor

täna siis hangitud differ. e28 tagakaanega.

aga arvatavasti ehitan kere ümber, nii et seda kasutada saaks.

Lisaks sellele sain kätte e36 esimese amordi.

Proovipärast ladusin ühe püstaku e36 juppidega kokku.

Nagu teada, siis velg ilma modimata alla ei mahu.

Eks katsub mõned uniballid ligi võtta ja uusi õõtsasid kujundama hakata :)

Ole nende ehitamistega ettevaatlik - silla geomeetria on piisavalt keeruline asi et seda lihtsalt tuksi keerata.

Olen näinud küll. Ega sellega nii väga tuksi ei keeragi. Rohkem keerad tuksi sellega kui ees ja taga jääb erinev offsett. Ja seda ta suure tõenäosusega ka jääb kui kasutad e36 juppe.

  • Autor

ma loodan seda flanssidega modida.

Või siis ostan erinevad veljed ette-taha :)

Lisaks. mul on siiani kindel plaan tagumised õõtsad ka uniballidele teha. KUNAGI :) Siis saab seal ET-ga mängida.

Edit: ega mul tegelikult midagi kaotada ju pole? :)

Kui asi pärast pees on, eks laon stock jupid külge tagasi

Aga kui "Joppab" siis peaks vist päris hästi juhitav olema :)

  • Autor

täna üritasin esimeste õõtsade jaoks materjali hankida, aga kusagilt ei õnnestunud leida 32-35mm läbimõõduga toru, mille seinapaksus oleks üle 5mm :)

kui keegi oskab kohta soovitada, siis ootan huviga.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Vahepeal on saabunud megasquirt v3 kit.

Tarne eest tänud Keisei Racingule :)

Nüüd jälle näpud tegevust täis :)

mis see veel on??

programeeritav aju, peale "laheda ja imeva" installi ei saaks originaalaju enam mootori juhtmisega enam hakkama. :)

  • Autor

Ei ole mõtet filosofeerida ja kõvatada.

Järgmine hooaeg sõidan niisama.

Edaspidi paistab. Üldiselt mulle ei meeldi see malmplokiga lahendus. Auto isegi raske.

  • Autor

tänaseks hommikuks on umbes 1/4 megasquirti kokku joodetud.

Eks siis vast nädalavahetuseks koos. saab hakata loomkatseid auto peal tegema :)

  • Autor
Noh sul juhtmestikuehitus veel ees, enne ei katseta sa auto peal midagi :respect:

Seda ma loomkatsete all silmas pidasingi :respect:

  • Autor

Megasquirt I V3.0 PCB

MSnS Extra

6cyl wasted spark

PWM idle mod

Tacho out

Launch control / Flatshift

Teha tuleb veel lisakaart süütedraiverite jaoks.

img_6478.jpg

img_6481.jpg

Peale tahhomeetri ja launch controli lisamist

img_6489.jpg

img_6490.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

eile hankisin e36 320 juhtmestiku.

ega ma siis seda terveks jätta ei saanud :)

Täiesti originaalseks jääb pihustite ja COP-ide osa... Selle kiskusin lihtsalt ülejäänud juhtmestikust lahku.

Ülejäänud kraamist üritasin eraldada igasugust crapi, mis seal oli :)

A-la õhulugeja, keskkonnasäästupask :), nukaandur jms...

Praeguse seisuga peaks kõik juhtmed vajalikud olema... ja juurde pole ka ehk midagi sikutada vaja.

Muidugi tuleb veel sinna sisse toppida salongi minevate lisanäidikute juhtmed... Ventika kontroll ja launch control jms... A need pole vajalikud mootori töötamiseks otseselt.

img_6528.jpg

img_6530.jpg

MS on vahepeal ka ära lõpetatud...

Täna peaks minema juhtmestikku auto peale toppima... ja mõnest kohast natuke lõikama-kleepima, et ilusti kapotialla jääks.

  • Autor

Pistame siis autopeale vaikselt...

Oleks nädala sees nüüd aega, saaks ehk lõpetatud juhtmestikuga.

img_6532.jpg

img_6536.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.