Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_93806

Jah aga tundub et võib olla ei saanud ka , sest seda makki pole kohe saada. Selgub peagi, et kas on vaja hakata veel heietama või saab selle ikka kätte.

 

Vaadake niikaua pilte siis  :D

 

010835877313b13.jpg

 

11170356_871453606226623_710316271933110

Muudetud , muutis oo7

  • 2 nädalat hiljem...
comment_94168

Sai ka täna oma silmaga ära nähtud. Väga kena. Lebotasin sõbraga mullivannis, aknast paistis punane rull. Mõtlesin, et korra karjataks: "Assa rsk, vaata, Jeep tagurdas punasele rullile sisse". Oleks tahtnud näha, mis nägu sa oleksid teinud ja kui kiirelt basseinist välja jooksnud. :D (Mitte halva pärast, tean lihtsalt, kui tähtis oma rull on).

Muudetud , muutis TrvP

  • Autor
comment_94287

Näita nüüd ikka kuidas armatuuris paistab.

 

Selline jäi:

 

0108528851e5b2f.jpg

 

01085288596be58.jpg

 

 

Clarion oleks kindlasti kenam jäänud, sest see oli ka sellist matti värvi nagu armatuurgi. Muidu valgustus on sama värvi mis armatuuri oma, niiet pimedas on täiesti OK. 

Ajastukohasele käigukangi nupule pole möelnud?

 

Kusjuures olen küll, ma käikari nahka vahetasin siis ei liiminud nuppu kinni ka nagu enne oli. Ma pole laiskusest viitsinud otsida nuppu, UM-s pole tegelikult väga kallis ka :P

  • Autor
comment_94298

1 neist töötab ja teine mitte, oli enne mind neid seal 2tk  :D  Selle järgi saab aru, et kui alla vajutada siis läheb oraanzilt põlema.

 

Muide see on isegi korras, vist 2x on olnud aken jääs hommikul, siis olen proovinud. Üldjoontes minu auto jaoks kasutu vidin. Ma ostsin uue peegli klaasi ka UM-ist ilma soojenduseta, kuigi enne oli  :rolleyes:

  • Autor
comment_94301

Noh juhi oma töötab vist veel, eks ma vaatan kas on vahet näha. Muidu vanal peegli klaasil oli see kinnitus emane, ja niipalju oli soojendusest kasu, et iga kord kui kuskilt räiest august läbi tõmbasin siis jäi peegel rippuma juhtmete otsa. Lõpuks ta muidugi puruks ikkagi läks, sest survepesuga lendas maha katki.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.