Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_83533

Eta lõdvik ei tohiks sinna külge minna, sest gaasiklapp on sellel peenem.

 

Ma muidu kunagi kahtlustasin et äkki eta gaasiklapp küljes, aga mõõtsin üle ja on ikka 325i oma.

 

 

Tühikäigu mootor on 325i pre oma siis:

 

227074.jpg

 

325e on selline:

 

108196_Engine_Web.JPG

  • Autor
comment_83537

Selge, siis ma talitan nii nagu ma algul kohe plaanisin: 

 

Ütlen vennale, et tooks mulle UM-ist pre õhulõdviku ja meetermõõdus vaakumvoolikut. Käisin maal oma M20 kraami tustimas ja sealt sain aint selle mingi piibumoodi värgi (nr1). Vaja oleks siis det. nr2 asja.

 

Kellegil vedeleb seda kuskil ?

 

10.png

comment_83558

GTA pildil on täpselt see,mida olen siin juba hommikust saati jahunud sulle. Manuaalkastiga 88a alates kuni lõpuni süsteem.

Edit: GTA , see auk pole vanematüübi süsteemi jaoks, vaid ATM kasti korral selle sama aastakäigu süsteemil on see teine toru seal.

Kuni 88a L tühikäigumootoriga on ATM ja manuaali korral samasugune süsteem, topelttorudega jne.

  • Autor
comment_83564

Mingil kokkutulekul õppinud riistad uurisid mu autot sealt ja siis arvati et sealt saab õhku lampi peale :$

Muidu vana õhulodviku pean ikkagi panema sest mul on vanem tühikäigu mootor. Ja see eelpool mainitud detail, mis mul olemas tuleb ka paigaldada, sest muidu peab punni ette lööma õhulodvikule nagu praegu tehtud on.

  • Autor
comment_83565

Jah eix ma sain aru, sama pildi saatis mulle ka Aaro ja ma sain aru, mis mul teistmoodi on, seepärast ma fl oma näha tahtsingi, et teada saada, mis seal teistmoodi on. Seda milline pre õhulodvik välja näeb ma juba teadsin

Aaro pildil on gaasisiibri huinjaa täpselt selle kohapeal ees, kus see nn tühi auk on, seetottu ei osanud arvata, et see peabki tühi olema ja uskusin seda, mis mulle õeldi

Muudetud , muutis oo7

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_84160
Mõned KarlK tehtud pildid. Igaljuhul tänud talle selle eest  ;) 
 
 
E30 M20 2,7L ja 2,8L Stroker + 318iA Cabrio
 
0107456245cd77f.jpg
 
0107456265d4a35.jpg
 
0107456271fed67.jpg
 
010745627351fec.jpg
 
0107456275702b4.jpg
 
010745628750824.jpg
 
010745628567c9d.jpg
 
01074562896b7b2.jpg
 
010745632772ec0.jpg
 
0107456329ac912.jpg
 
010745632397e00.jpg
 
0107456405710d8.jpg
 
0107456409c882b.jpg
 
 
Loodan, et nüüd liiga paljuks ei läinud  :huh:
  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_85092

010760233319ce8.jpg

 

Kuna tulukesed põlevad, siis sai auto uue õhu ja õli filtri, ning sisse läks Castrol Magnatec nagu ikka. Igatahes on tulukesed p***e läinud vist, sest peale nullimist tuli ainult 4 rohelist ette. 

 

Hetkel kavas pilliga edasi kütta siis niikaua kui lumi tuleb :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.