Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5376

Tere,

mina olen siis henri ja ostsin omale järjekordse rulli.

Oli siis kunagi juba ka enne üks 318 sedaan, mis oli ausaltöelda suht peldik. Siiski sai ka selle autoga päris tublisti sõidetud. Vahepeal siis omasin e36 320, sellega sai paarutatud umbes 2 aastat.

Ja nüüd nõks üle kuu aja tagasi hakkasin mõtlema, et võiks endale jälle rulli muretseda. Hakkasin siis kuulutusi vaatama aga ei leidnud midagi norm hinnaga. Muidugi tahtsin ma ka enamvähem korralikku.

Silma hakkas üks kuulutus bmw-klubi foorumis. Nimelt oli müügis üks 316 kupee. Auto oli valget värvi, kleepsu "tuuninguga ning rikkega. Hinda taheti selle isendi eest 700 euri.

Tõmbasin kohe kõne peale ning sain teada, et autol pole ka velgi ega rehve. Uurisin kere kohta, sest kere oli minu jaoks väga oluline. See pidi aga enamvähem olema. Sõitsin siis rapla lähedale kus ma siis nägingi seda rullikut ca põllul seismas. Auto polnud liikunud ilmselt juba aasta vähemalt. Viimane ülevaatus lõppes ka 2009 alguses.

Mis seal ikka autot me muidugi käima ei saanud, velgi rehve ka pold. Minu pakkumine piirdus 420 euriga. Sellepeale jäi kutt autot jõllitama. Natukese aja pärast lausus: diil.

Keerasime rattad alla mis ma kaasa võtsin lükkasime auto sleppi ja Tallinna poole. Veits mõnus oli sillad ei kolisenud, rool oli kerge tuled põlesid ja isegi pidureid oli.

Tallinnas aga hakkasime autot tööle pand. algul arvasime et probleem on jagajaga, see aga ei kandnud vilja. Siis sai vahetatud mootori juhtmestik ja aju. TÖÖTAB!

Sellega piinad ei lõppenud, autol puudus laadimine. Mis seal ikka- uus genekas ja korras.

Siis tuli välja et auto kallal on käinud mingi eriti vinge elektrik kes oli peeti keeranud armatuuri all oleva juhtmestiku. Selle probleemi lahendas aga kiirelt Reino.

Mis seal ikka peaks nagu ÜV ka ära tegema. Esimest korda sattusin ülevaatusele puhtalt. Autol oli vaid 2 viga. 1-rooste kahjustus ja 2- üks ratas ei pidurdanud

Sain korduva. Tegin siis piduri korda (maksis 7euri) ja tegin korduva ära.

Hetkel auto koos parandusega maksma läind alla 600 euri :D

Panen siis ka mõned pildid mis mu juttu illustreerivad:

254509_196043783775946_100001109776863_509109_7973945_n.jpg

255099_196043840442607_100001109776863_509110_3478961_n.jpg

[size=18]MINA OLEN RAHUL![/size]

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_5369
Pildidelt tundub kena niipalju kui aru saab. Üks juhiuks vahetatud ilmselt.Aga kui auto niikaua seisnud saab sellest 600€ peatselt 1000€ :D

Ma ise kaldun arvama, et autosse läheb veel korralikult plekki. Plaanid on suured. Iseasi kuidas rahakott kannatab ja kuidas aega on.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_4224

NII pole ammu kirjutanud. Pole põhjust old.

Aga arvan et nüüd võiks teha väikse update i.

Nimelt sai siis soetatud autole uus mootor. Eelmisel lõhkusin radika ära ning hakkas ka õli lekkima. (KARTERI TIHEND VIST)

Kuna ma ei viitsi originaalmootorisse panustada sest talvel plaanisin moto vahetust sai soetatud uus mootor. M20B25

Hetkel siis tegelen vanade juppide eemaldamisega. Võtan lahti aga terve auto nina, kuna ei näe mõtet teha mootri vahetust ilma mootoriruumi korrastuseta. Tahaks teha ära ka ülejäänud vajalikud keretööd aga eks näeb kuidas rahadega jookseb. hetkel puudu veel spidoplokk, gardaan, differ ja sumpa. Mõned pisividinad muidugi veel.

Pildid:

282492_210300025683655_100001109776863_571764_5799333_n.jpg

267894_210300135683644_100001109776863_571766_7852770_n.jpg

268824_210300229016968_100001109776863_571768_6562309_n.jpg

269797_210300309016960_100001109776863_571770_5144954_n.jpg

283245_210300389016952_100001109776863_571772_3606774_n.jpg

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_49634

NII pole päris pikka aega midagi kirjutanud.

Kuna mu igapäevane auto andis otsad siis otsustasin rulli korda teha. ega pigem oligi kättevõtmise asi.

Nüüd siis viib autot edasi m20b25.

Jahutuseks kasutasin m50b25 radikat (e36)

Uued jupid mis külge sai keeratud:

Visco

veepump

termostaat

õlifilter+õli

differ 3.64 kemppi

uus kardaani tugilaager

tagasillatalapuksid

tagatuled

m-tech 2 replica stange

r6spidoplokk

nahast käigukangikott (enne oli mingi riidest porno)

tagumised madaldusvedrud

korda sai ka salongi ventikas, mis hakkas ise tööle.

Hetkel vaja lisad tagumine stabikas, eelmine omanik selle mingil põhjusel eemaldanud.

Välja tuli ka, et kardaani rist on läbi. Aitäh siimule kes on nõus ringi vahetama mul selle.

Püstakuid ei plaani lähiajal suuremate vastu vahetada sest all on Koni regullitavad ning ei usu et suurem odavam amort väga parem on.

Tööd on teostatud enamasti kasutaja Reino poolt. Kellele lähevad suured tänud.

Pildid:

523702_430592250321097_825758083_n.jpg

185325_430593503654305_1560333751_n.jpg

150141_430591440321178_1921797285_n.jpg

Muudetud , muutis xhenrix

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_50110

Nii täna siis auto uuesti tänavatel. Ega midagi hullu juhtunud polegi sai kardaan vahetatud.

Kokkupanemisel läks ilmselt tugilaager halvasti peale vms sest hetkel lööb 60 pealt üles vibra ning jubeda undamise.

Julgen arvata, et tugilaager läks viltu vms.

Ostetud on ka stabikas. peale veel ei ole jõudnud panna. Tundus et pean mingid asjad lahti keerama, on see nii?

Põhjusel, et mul peeglid ei tööta sai ka peegleid uuritud. Muidugi nagu ikka mul juhtub keerasin ühe peegli peeti.

Õnneks oli siimu juurde niikuinii asja sai ostetud uus peegel. See aga ei olnud õiget värvi ning nüüd peeglid kerevärvi.

Häiris ka udutule katte puudumine. Selle väänasin plekist. Lähedalt väga ilus ei ole aga kui ei uuri ei märka ehk.

Esimese numbrialuse vahetasin ka ära. Ei meeldi mingite automüügi firmade kirjadega alused.

Homme ilmselt üritan stabika külge saada ning esimesd logarid. Ehk leian üles ka aknapissi pumba. Siis keeraks selle ka külge ära.

  • Autor
comment_50172

Isegi kuskilt kuulnud, et eraldi taskaalustatakse. Siiski leidsin juhuslikult välismaa foorumist teema kardaani vibratsiooni kohta. Seal ka selline pilt juhendamiseks:

general063s.jpg

mul kui on valesti siis on 1-2 nuuti.

Tugilaagri all ei mõtlegi laagrit ennast vaid seda ümbrust aga jah ise usun ka et kardaan valesti koos.

  • Autor
comment_50353

Oh issand jumal, täna panin siis kardaani uuesti alla ja keerasin tagumise stabika külge.

Vibra enam nii hull ei ole aga tundus et 90-100+ tuleb ikka.

Eks homme võtan ehk uuesti lahti ja panen kokku. Kuigi suht kopp ees kardaani lahti ja kokku panekust.

Siiski on jäänud alles ka 2 mure. Kui hoida pidurit peal ja siduriga mängida käib tagasillas jube kõlin. nagu keegi lööks metallist jupiga ämbrit vms...

Ja no ei saa aru kust see tuleb. Tuleks täpselt nagu kardaani/diffri ühenduskohast aga seal nagu pole midagi....

Ise kardan, et pooltelg õhtul või differ. Kui differ siis m20ga oleks see 3differ (auto sõitnud m20ga äkki 600km). Nimelt ka pöörates käib mingi jube raks ning vahest ka august läbi sõites.

Igatahes tagasild vajab remonti :(

Muidugi on mul ka tagaistme all sõber kes karjub, et tahab puhkusele. Kindlasti peaksin lähajal vahetama ka bensupumba,

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.