mina olen siis henri ja ostsin omale järjekordse rulli.
Oli siis kunagi juba ka enne üks 318 sedaan, mis oli ausaltöelda suht peldik. Siiski sai ka selle autoga päris tublisti sõidetud. Vahepeal siis omasin e36 320, sellega sai paarutatud umbes 2 aastat.
Ja nüüd nõks üle kuu aja tagasi hakkasin mõtlema, et võiks endale jälle rulli muretseda. Hakkasin siis kuulutusi vaatama aga ei leidnud midagi norm hinnaga. Muidugi tahtsin ma ka enamvähem korralikku.
Silma hakkas üks kuulutus bmw-klubi foorumis. Nimelt oli müügis üks 316 kupee. Auto oli valget värvi, kleepsu "tuuninguga ning rikkega. Hinda taheti selle isendi eest 700 euri.
Tõmbasin kohe kõne peale ning sain teada, et autol pole ka velgi ega rehve. Uurisin kere kohta, sest kere oli minu jaoks väga oluline. See pidi aga enamvähem olema. Sõitsin siis rapla lähedale kus ma siis nägingi seda rullikut ca põllul seismas. Auto polnud liikunud ilmselt juba aasta vähemalt. Viimane ülevaatus lõppes ka 2009 alguses.
Mis seal ikka autot me muidugi käima ei saanud, velgi rehve ka pold. Minu pakkumine piirdus 420 euriga. Sellepeale jäi kutt autot jõllitama. Natukese aja pärast lausus: diil.
Keerasime rattad alla mis ma kaasa võtsin lükkasime auto sleppi ja Tallinna poole. Veits mõnus oli sillad ei kolisenud, rool oli kerge tuled põlesid ja isegi pidureid oli.
Tallinnas aga hakkasime autot tööle pand. algul arvasime et probleem on jagajaga, see aga ei kandnud vilja. Siis sai vahetatud mootori juhtmestik ja aju. TÖÖTAB!
Sellega piinad ei lõppenud, autol puudus laadimine. Mis seal ikka- uus genekas ja korras.
Siis tuli välja et auto kallal on käinud mingi eriti vinge elektrik kes oli peeti keeranud armatuuri all oleva juhtmestiku. Selle probleemi lahendas aga kiirelt Reino.
Mis seal ikka peaks nagu ÜV ka ära tegema. Esimest korda sattusin ülevaatusele puhtalt. Autol oli vaid 2 viga. 1-rooste kahjustus ja 2- üks ratas ei pidurdanud
Sain korduva. Tegin siis piduri korda (maksis 7euri) ja tegin korduva ära.
Hetkel auto koos parandusega maksma läind alla 600 euri
Panen siis ka mõned pildid mis mu juttu illustreerivad:
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
mina olen siis henri ja ostsin omale järjekordse rulli.
Oli siis kunagi juba ka enne üks 318 sedaan, mis oli ausaltöelda suht peldik. Siiski sai ka selle autoga päris tublisti sõidetud. Vahepeal siis omasin e36 320, sellega sai paarutatud umbes 2 aastat.
Ja nüüd nõks üle kuu aja tagasi hakkasin mõtlema, et võiks endale jälle rulli muretseda. Hakkasin siis kuulutusi vaatama aga ei leidnud midagi norm hinnaga. Muidugi tahtsin ma ka enamvähem korralikku.
Silma hakkas üks kuulutus bmw-klubi foorumis. Nimelt oli müügis üks 316 kupee. Auto oli valget värvi, kleepsu "tuuninguga ning rikkega. Hinda taheti selle isendi eest 700 euri.
Tõmbasin kohe kõne peale ning sain teada, et autol pole ka velgi ega rehve. Uurisin kere kohta, sest kere oli minu jaoks väga oluline. See pidi aga enamvähem olema. Sõitsin siis rapla lähedale kus ma siis nägingi seda rullikut ca põllul seismas. Auto polnud liikunud ilmselt juba aasta vähemalt. Viimane ülevaatus lõppes ka 2009 alguses.
Mis seal ikka autot me muidugi käima ei saanud, velgi rehve ka pold. Minu pakkumine piirdus 420 euriga. Sellepeale jäi kutt autot jõllitama. Natukese aja pärast lausus: diil.
Keerasime rattad alla mis ma kaasa võtsin lükkasime auto sleppi ja Tallinna poole. Veits mõnus oli sillad ei kolisenud, rool oli kerge tuled põlesid ja isegi pidureid oli.
Tallinnas aga hakkasime autot tööle pand. algul arvasime et probleem on jagajaga, see aga ei kandnud vilja. Siis sai vahetatud mootori juhtmestik ja aju. TÖÖTAB!
Sellega piinad ei lõppenud, autol puudus laadimine. Mis seal ikka- uus genekas ja korras.
Siis tuli välja et auto kallal on käinud mingi eriti vinge elektrik kes oli peeti keeranud armatuuri all oleva juhtmestiku. Selle probleemi lahendas aga kiirelt Reino.
Mis seal ikka peaks nagu ÜV ka ära tegema. Esimest korda sattusin ülevaatusele puhtalt. Autol oli vaid 2 viga. 1-rooste kahjustus ja 2- üks ratas ei pidurdanud
Sain korduva. Tegin siis piduri korda (maksis 7euri) ja tegin korduva ära.
Hetkel auto koos parandusega maksma läind alla 600 euri
Panen siis ka mõned pildid mis mu juttu illustreerivad:
[size=18]MINA OLEN RAHUL![/size]