Hüppa postitusse
Postitatud
comment_70284

Tere kaaskannatajad!

Olen juba mõnda aega olnud õnnelik E30-ne omanik ja mõtlesin ka teiega jagada oma auto toimetamisi. Lugu sai alguse 2012 aasta sügisel, kui kasutaja 'Joel' juhtus mu koleegiks olema ja sai tagaveolistest jutustatud. Jutt jõudis sinna, et E30 on üks parimaid ja ilusamaid tagaveolisi, mis meiesugustele kättesaadav on. Vana auto sai müüki pandud ja E30 kuulutusi jälgima hakatud. Protsess oli pikk ja vaevarikas. Eriti ajas närvi, et ''Joel'' enne mind rulli majja tõi. Lõpuks jõudis kätte 17.01.13 ja nüüd oli kord ja sai sõidetud Võrru ja sealt peale väikest tiiru oma isiliku E30-ga tagasi sõidetud. Omanik andis kaasa ühe sharniiri ja rattalaagi, need olevat läbi.

Emotsioonid olid laes, lihtsalt nii äge aparaat tundus olema.

Kuulutuse pildid:

kuulutus9.jpgkuulutus7.jpgkuulutus5.jpgkuulutus2.jpg

 

Eks neid pilte on veel, aga ei hakka kõiki siia toppima.

3 päeva hiljem sain lõpuks tõstukile olukorda lähemalt uurima..

 

Ülestõstes selgus, et sillatalla täiesti mäda ja veovõlli kandoss ja ka puru. Sharniir ja laager, mis kaasa anti läksid ka käiku.

Sillatala:

esimener2.jpg

esimener5.jpg

 

 

 

Ajutiselt sai natuke keevitust peale määritud:

esimener7.jpg

esimener8.jpg

 

Lumi koopast ära sulas tuli veel üllatusi:

0101032375e9ddf.jpg

0101032393df7ab.jpg

 


Kahjuks ei luba foorum korraga nii palju pilte panna kui ma soovisin. Nii et kui aega saan postitan natuke juurde. Sest vahepeal on palju juhtunud.

  • Vastuseid 184
  • Vaatamisi 25,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Oktoober 2014   Mootoriruum sai värvitud:   Piduri võimendi külge:   Veel paar viimase hetke liigutust mootori juures ja võib õnnis hetk alata:   Ja siis auto alla sünnitust vastuv

  • Mai 2015   Autokallal pole just suurt progressi toimunud. Kuid uus kütusetrass ja põhja mastiks on tehtud.   Vahepeal oli mul sünnipäev ja sõbrad tegid sellise üllatuse:   ..vot sellised sõb

  • Paistab, et siin mängivad lapsed E30 lasteaiast autovärvimismängud.   Ühest poolest on 450,- E terve autovärvimiste ees täielik naljakas eelarve - kus mina soovin pigem ehituskauplusest mina ja 5 ki

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
comment_75301
Niisiis, tänase hommiku saavutus. Ja tuletas mulle kohe ka meelde, et akrüül kõlbab ikka ainult traktorite või prügikastide värvimiseks.
Ei jah, värv nagu oleks ilus, aga ta pole ikka see mis lakitud asi. Või siis ei oska ma lihtsalt absoluutselt pinnakat tuisata, ise pakun, et 50:50 värk.
Nagu arugi võib saada, siis pole ma rahul.
 
ldaf.jpg
d4uq.jpg
1ome.jpg
0kyb.jpg
g4tl.jpg
vcr1.jpg
u1yf.jpg
afze.jpg
4q0e.jpg
zqyq.jpg
nu27.jpg
comment_75327

Muster sai enamvähem ok. Täpselt u nii hea, et kui kõik ilusti järgi kuivab, siis saab vinks vonks lõikuse teha värvile.

Tolmu keerutas kuidagi tavalisest rohkem ülesse, mis pole ka probleem kui lõikus teha.

Küll olen aga hetkel kahevahel, et kas püssi all andis vee filter saba või on värvi sisse mingi võõras aine sattunud(eks garaazis ikka on, et käiakse vahitakse värvipotti sisse) Nagu krt väljast ei näeks tooni.

Ühesõnaga on värv väikseid (maalrikeeli) silikooni täppe täis kohati ja neid on juba jebla välja saada.

Kere sh tegin enne värvimist piinlikult puhtaks nagu ikka. Püssi välistan kohati sellepärast, et esiteks värvisin eelmine õhtu ühtede uste sisepindu ja no problem ning enne kui rullikale toon selga sai, lasin ju LE märg märjale happega toonkrundi alla ja tolle sees seda jama ei täheldanud. Eks näis mis edasi, pean veel uurima spetside käest, et äkki P7 ei sobigi selle pinnaka alla.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_75964

Hr.Nurgatagune on palju vaeva näinud, et minu punane unistus saaks ilus ja sile.
Kõik minu kõveraks keevitatud küljekarbid ja tiivakaared said kenasti kujusse pahteldatud.
Metsikus koguses eelmisi ebaõnnestunuid pahtlitöid sai auto saba küljest ära roogitud ja kasutati ainult parimaid eeltöövahendeid.

Esialgu pidi Nurgatagune saama ise punase tooni valida, aga kuna see kasutada olevatesse vahenditesse ei mahtunud, tuli kasutada pinnakat.

Ise olen tooniga väga rahul, kuigi tööautorile ei meeldi akrüülvärvi kasutada. Autost pidi tulema reklaamtöö ja sellest tulenevalt ka taskukohase hinnaga.

Raha sai ette ära makstud. Kui isegi sõpra usaldada ei saa, keda siis veel saab. Teiste kiirete tööde vahelt sai ka minu masina kere üle võõbatud.Uksed, kapott, esitiivad, pagasiluuk ja katuseluuk jäid veel värvimata. Kere toodi mulle treilaga garaazi, et kiiresti maalripesas tööruumi juurde saaks.Kere üleandmise hetkel kahjuks ise kohal ei saanud viibida, kuid paarimees võttis töö vastu. Katus ei saanud nii hea kui maaler oleks soovinud (silikooni kraatrid).Katusega lubati hiljem midagi teha. Ma ei eeldanudki mingit näituse kvaliteeti, kuid kui ise oma silmaga keret nägin, pidin tunnistama, et töös on puudujääke ka peale katuse.

Kutsusin Nurgataguse oma auto juurde selleks, et arutada neid puudujääke. Kahjuks ei leidnud ühist keelt ja mulle öeldi, et võin ülejäänud autoosadele järele tulla ja saan pool töötasu tagasi. Kui oma kere detailidel järel käisin, selgus, et mingit raha  mulle tagastada ei kavatseta ja üleüldse on auto peale nii palju raha, aega ja muid vahendeid kulunud, et hoopis mina peaksin juurde maksma. Proovisin leida mõistlikku lahendust tekkinud probleemile, kuid ainus lahendus mida pakuti oli see, et maksaksin juurde ja kogu auto võõbataks teise värviga (laki alusega) üle, sest pinnakaga ei ole võimalik mitte kuidagi värvida.

 

See kord siis selline reklaamtöö!

 

Kaunitar lõpuks kodus:
.2014-02-18+17.43.36.jpg

Konid tagavararatta sees:

2014-02-18+14.56.12.jpg

Pagasiruumi tihendi randid värvita:

2014-02-18+14.56.55.jpg

2014-02-18+14.57.06.jpg

Katuseluugi sisemised servad värvita(krundi kohal):

2014-02-18+14.59.51.jpg

Küljekarbi alumine serv värvita:

2014-02-18+15.49.33.jpg

Tagaakna alumine serv värvita:

2014-02-18+17.33.44.jpg

Numbri tulede ümbrus värvita:

2014-02-26+09.23.06.jpg

Numbri aluse alumine serv:

2014-02-26+09.23.20.jpg

2014-02-26+09.23.34.jpg

Parem tagatiib:

2014-02-18+14.54.49.jpg

Muudetud , muutis maxofsix

comment_75979

Loogilist mõtlemis pole tõesti poisile antud värvimise osakonnast. Kuidas saab nii tuimalt kõik alumised servad jms värvimata jätta. Nurgatagune nurgataha ei näinud.. sealt peaks värvimist alustama minu loogika järgi vähemalt. Vähemalt ise olen alati niimodi alustanud. Et kõigepealt nurgatagused ja keerukamad kohad.

comment_75984

Ei õigusta seda tulemust, aga üleüldse kas te teate kui keeruline ja mahukas töö on värvimine, eriti just eeltöö? See pole ise tehes ka kuskiltotsast odav ega lihtne. Siin m20b20 hõiskas, et oleks kusagil korralikus kohas teha võinud lasta. No ma ei tea 3k sellise samasuguse töö eest, mis nurgatagunegi on teinud?? Vahe on selles, et seal poleeritakse see hiljem ilusaks, kohe perfektset tulemust saavutavad ikka vähesed. See nurgatagustesse värvi mitte laskmine on omaette teema ja ka paljude värvitöökodade probleem.

Kõige selle töö ja maksumuse juures on iseasi, palju keegi kasutab erinevaid aineid ja vahendeid. Minul isiklikult läks viimase auto kere ja värvitöödele erinevat keemiat ainuüksi 600€ eest.

Huvitav, et nurgatagusele see värv ei meeldi, sellega peaks just palju lihtsamalt saama parema tulemuse, kui lakialuse värviga, laki pealelaskmine on ka suht täpne, vaevarikas ja tüütu tegevust. Kuna lakk palju vedelam kui värv, siis jooksma hakkamise oht suurem ja korralik katmine ka. seda kõike vähemasti kehvades tingimustes, küttega kambriomanikel vb lust lasta.

 

Antud auto kohta paar küsimust ka, et miks seest ei lasknud värvida? Pagasiruum jääb ju ilma värvita suht kole ja sellest ka see kinnikatmise rant. Samuti katuseluugi teema, kuidas sealt lae korralikult kätte said ja kuidas tagasi kavatsed panna? See süsteem tuleb kõik lahti lõhkuda ja oleks juba enne pidanud, see üks olulisemaid kohti ,mis tegemata jäänud.

NB, kui kokkupanekul abi vaja, siis võta ühendust, näpud sügelevad jälle.

  • Autor
comment_76000

Töö ongi väga mahukas, kulukas ja keeruline. Kuni viimase vormistamiseni oli Nurgatagune tasemel ja eeltöö kohta ei ole midagi halba öelda. Rahast 1/3 moodustas esialgsete materjalide hind(värv, kinniti, krunt,jne). Hiljem aga otsutas Nurgatagune minu pilli peal paremaid ja kallimaid vahendeid kasutada, et sõbrale või nii. Kuna see töö pidi olema sõbralt sõbrale, siis ka tööraha ei olnud selline, nagu värvitöökodades küsitakse. Pidin peale värvimist teile rääkima kui hea ja ilus kõik sai, kuid kahjuks ei saa ma seda teha. Hetkel värvitud ju ainult kere ehk siis umbes pool autost. 
Seest ei lasknud sellepärast värvida, et seda osa see raha ei katnud. Seest võin ka ise teha. Katuseluugiga on nii, et selle käskis nurgatagune ära võtta ja laepolstri samamoodi, et tulemus hea saaks. Hetkel ei tea kuidas selle tagasi saan ja võibolla on mul uut polstrit vaja ning ei kujuta ette kuidas kogu kompott uuesti kokku istuma hakkab. Kuna ma väga edukas ei ole, siis tuleb ülejäänud värvitöö mul endal ettevõtta. Värvita detailide värviparandused on juba tehtud.

Ei õigusta seda tulemust, aga üleüldse kas te teate kui keeruline ja mahukas töö on värvimine, eriti just eeltöö? See pole ise tehes ka kuskiltotsast odav ega lihtne. Siin m20b20 hõiskas, et oleks kusagil korralikus kohas teha võinud lasta. No ma ei tea 3k sellise samasuguse töö eest, mis nurgatagunegi on teinud?? Vahe on selles, et seal poleeritakse see hiljem ilusaks, kohe perfektset tulemust saavutavad ikka vähesed. See nurgatagustesse värvi mitte laskmine on omaette teema ja ka paljude värvitöökodade probleem.

Kõige selle töö ja maksumuse juures on iseasi, palju keegi kasutab erinevaid aineid ja vahendeid. Minul isiklikult läks viimase auto kere ja värvitöödele erinevat keemiat ainuüksi 600€ eest.

Huvitav, et nurgatagusele see värv ei meeldi, sellega peaks just palju lihtsamalt saama parema tulemuse, kui lakialuse värviga, laki pealelaskmine on ka suht täpne, vaevarikas ja tüütu tegevust. Kuna lakk palju vedelam kui värv, siis jooksma hakkamise oht suurem ja korralik katmine ka. seda kõike vähemasti kehvades tingimustes, küttega kambriomanikel vb lust lasta.

 

Antud auto kohta paar küsimust ka, et miks seest ei lasknud värvida? Pagasiruum jääb ju ilma värvita suht kole ja sellest ka see kinnikatmise rant. Samuti katuseluugi teema, kuidas sealt lae korralikult kätte said ja kuidas tagasi kavatsed panna? See süsteem tuleb kõik lahti lõhkuda ja oleks juba enne pidanud, see üks olulisemaid kohti ,mis tegemata jäänud.

NB, kui kokkupanekul abi vaja, siis võta ühendust, näpud sügelevad jälle.

2014-02-26+11.26.05.jpg

2014-02-26+11.25.49.jpg

2014-02-28+19.25.00.jpg

2014-02-25+17.12.20.jpg

Muudetud , muutis maxofsix

comment_76208

Kõrvaltvaatajana on päris huvitav JÄLLE sellise teema otsa sattuda kus üks süüdistab teist, ühed mustad mõlemad.

Mihkel... ise kõva jutumehena pidid ju oma auto eeltööd ise tegema ja Nurgatagune pidi vaid värvima? Lõppkokkuvõttes käisid sina vaid mõned korrad autot näppimas ja kõik muu jäi tema kanda... kust tuleb sul üldse mingi mõtegi mingit raha tagasi küsida? Materjalide hindu ikka oled poes vaatamas käinud?

Ma saan aru, et sul on see esimene auto millel keretööd ette võetud, aga no seda enam tasuks natukene mõelda, enne kui siin virtsaga teist loopima hakkad.

 

Mul on ka rahakotis kehvad seisud tihtipeale, aga siis ma ei vii autot kellelegi tegemisse, kauple hinda maksimaalselt alla ja pärast vingu, et pljäd sitasti tehti. Ega Nurgatagune ka õhust ja armastusest ei ela.. see aeg mis sinu suur projekt seal seisis ja sinu kätt ootas, oleks tal olnud potentsiaalselt mitu palju sissetoovamat tööd selle koha pealt juba läbi käinud.

 

Räägid siin, et tegi kui sõbrale ja nüüd teed maha, et mis sõber see on kes nii teeb.. sina ei vääri ka kuskilt otsast sõbraks nimetamist, kui sa sellise pasaga tegeled praegu. Mine ja räägi temaga asjad sirgeks, mida sa kurat foorumisse tuled räuskama enne kui asjad sirgekski räägitud omavahel... see on juba nagu üks teine meie ühine "tuttav" minuga teises foorumis üritas kunagi asju ajada :)

 

PS! Ei õigusta seda tulemust, ise poleks ka rahul aga ma räägiks inimesega ilusti asja sirgeks, et selge, teeme üle, ei ole probleemi ja foorumisse jõuaks pildid lõpptulemusest.. aga sellisest netis laimamisest ma ei saa lihtsalt aru.. kellele see siis head teeb? Sinule tekitab see vinguja maine ja temale toob see vaid tööd juurde.. nagu elu juba näidanud on.

Muudetud , muutis Joel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.