Hüppa postitusse
Postitatud
comment_69198

 Ehitusaasta 15.10.1987 face lift kere eesti regatud 06.2004 mootor 1.8i 83kw värviks atlantisblau uksi kaks katuseluuki ei ole. bbs valuveljed suht korralikud kapslid isegi olemas. sisu suht tavaline mingeid erilisi lisasi pole peale räbalate sport istmete ja tagaakna kardina. Kohe oli vaja ka matialla uudistada, esimesena tuli sealt välja pakk saksakeelseid ajalehti :) ja siis loomulikult ka mõned kalapüügi aknad.

 

 

 

orig_28393199_PIUW.jpg

Muudetud , muutis sõge

  • Vastuseid 118
  • Vaatamisi 16,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kuna see 1.8mootori sumbutaja jooks ikka õige sellele mootorile ei ole siis sai uus tehtud. Nüüd siis 60mm sport resonaator, 60mm toru, 60mm sportpütt ja hääl on super kuid mitte liiga kõva vaid sell

  • läbi nagu seeditud saiakesed.

  • Esimesed sõidud tehtud ja tunne oli hea, kuid remondirõõmu tuli kõvastu juurde. Öine sõit ja tüdruk kõrval räägib, et eelmisel bemmil olid palju paremad tuled kurat vaatan, et jah ahvid on vist vooluk

Esiletõstetud vastused

comment_74811

Ma ple kyll enda oma komplekset pagasi pildistanud vist  aga siin fansist Pildil nr 10.akukatte siis ja seedanil tuleb see kaabel koopa all serva m'ooda sellel k'aib ka veel pastik kaitse peal.Mida miskip'arast siin pildil j'alle pole.

NjQ3N19w.png

comment_74817

Ma paneks kindlasti veel vähemalt plussklemmile katte peale ja kindlasti lahendaks aku ventilatsioon salongist välja (originaalis on ka selle jaoks üks jupstükk koos läbi põhja mineva voolikuga olemas). Et kui polegi päris algupärane siis ohutusele peab ikka natuke mõtlema :P

 

Kui originaali hakata taga ajama siis vaja teistsugust küljepolstrit, plussjuhtmele katet põrandale, porikoopal on ka plussklemmi isoleerimiseks plastiktahvel, lisaks veel natuke põhjavaipa lõigata et suurem polster ja juhtme renn ära mahutada. Akukate ise käib kinni kolme tüübliga (samad millega esitulede tagused plastikud kinnituvad), nende jaoks on keres augud olemas.

comment_74823

On ikka vahet küll, kui turvalisus oluline :)  Suvaliselt sellist jämedat kaablit vedada pole ka mõtet, kuhugi vastu hõõrub, on koheselt tuli taga. Lisaks elektrijuhtme või võimukaablina ostes ei tule see kindlasti odavam, kui originaalkomplekt leida.

Pildil oleva toringu kaabliga ja tava polsterdusega teemaalgataja seda akukatet nagunii panna ei saa.

  • Autor
comment_74863

kasutaja siimu saatis akukatte mis tundub, et sobib kenasti mu isearetusega kokku ja esimesed/ tagumised madaldus vedrud, tagumised peaks olema -40 ja esimestest ei ole aru saanud palju nad madaldama peaksid ehk jääb ka sinna kanti muidu hakkan oma kruusateed siledaks lükkama. Mõndaaega tagasi soetatud ka madaldusele mõeldud bilsteini amordid. Olemas veel 20mm esimene ja 14mm tagumine stabilisaator varras, et ikka korralikult hambad plaksuma panna :D

 

 

orig_28579535_8NKW.jpgorig_28579533_Qr02.jpg

  • Autor
comment_75176

Sai vaadatud mootori sisse ja selgus, et kolbidel väikesed klapijäljed sees seega lähevad vähe sirgemad klapid asemele. Homme ehk jõuab tellitud sooveldamise nui kohale siis saab tööga pihta hakata :D muidugi ka uued ülemiseotsa tihendid. Teab keegi Kaua m40 mootoril kolvirõngad vastu peavad? silindreid vaatasin siis hoonimisjäljed on veel näha ja rante ei tuvastanud mootori läbisõit peaks olema 260 000.

 

orig_28583897_2gOC.jpgorig_28583899_4bhC.jpg

  • Autor
comment_75490

kus kohast akule massi võtsid?

 

oma touringul ma kyll spets kohta pakiruumis  aku massi juhtmejaoks  ei tuvastanud.

 

 

Mis selle doonoriga teinud oled? 

doonor kuusakoskis. Aku maanduse jaoks ka õiget kohta ei olnud ja läks stange kronsa mutrialla. Eelmisel 318 bemmil oli olemas õige koht kuhu maandus juhe külge käib ju kõigile ei jätkunud :D

Muudetud , muutis sõge

  • Autor
comment_75544

Edu läheb alati tarvis :D doonorist pole suurt midagi alles. Aga vahepeal sain mootori uuesti kokku ja rõhud on jälle paigas. Sai vahetatud ära ka nukkvõll, nookurid, hüdrotõukurid mittte kül uued, kuid väga vähese kulumisega ja igasugune tikksumine on kadunud :D puhtaks sai tehtud ka toru mis nookuritele õli pihustab. kõik pihustamise augud olid nõgi täis ja ei töötanud, sellest siis ka kiire kulumine ja jubedad hääled. igaksjuhus sai ka karter lahti võetud puhastatud. Hüdrotõukurid leotasin bensu vannis ja surusin hiljem kruustangidega tühjaks, et sinna midagi ei jääks. Üks vana tõukur sai huvipärast lahti ka võetud ja nagu pildilt näha siis ega seal suurt midagi polegi seega nende vahetamisega ei tasu eriti vaeva näha pigem kuluvad nukk ja nookurid.

 

orig_28595149_pbCX.jpg

  • Autor
comment_75568

Kui saladus pole siis, kust ostsid tagasilla suured puksid ja hind? Endal ka hädasti vaja :D

 www.carshop.ee     http://www.strongflex.eu/en/  Strongflexi kodulehelt otsisin välja vajaliku puksi koodi ja kopeerisin carshopi otsingusse ja tellisin sealt smartposti. Sillatala puks 21eur tk/ diffri puks 22eur tk  3 nädalaga tulid kohale

Muudetud , muutis sõge

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_76207

Passis katti märgitud ei ole aga neil andmebaasis oli kirjas katalüsaatoriga näidud mis ta siis ära muutis ilma kati ja lambdata varjadi peale kus pööretel ei mõõdeta. Mainis veel, et lambda pimedaks paneksin kui järgminekord peaksin ülevaatusele minema. Co oli muidu pööretel umbes 0,5 ja vaja oleks olnud 0,3

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_77823

Vahepeal juhtus sedasi, et ma pesin auto puhtaks :D  Tegeletud sai ka muu juraga. Oma koha leidsid madaldus vedrud, e36 roolivõimendi, 51mm esimesed püstakud, bilsteini amordid ja kangemad stabilisaator vardad. Olen otsustanud ka mootori välja vahetada seega kes tahab võib teada anda.

 

 

 

 

 

 orig_28666171_0Vo8.jpgorig_28666175_5EKk.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_79354

Sai tükkaega mõeldud mis mootor võtta ja otsustasin m52b28 kasuks. Nüüd siis mootor käes ja silindri surveid mõõtes on pilt üsna segane 1 silindris kuskil 10bar teistes 5-8bar. Ei tea kas tasub hakata seda peale panema ja loota, et ehk lööb pildi paremaks kui mootori tööle saab? või viin ta kohe tagasi. Eelmisel bemmil m50b25 sai enne ostu dooner kerepeal korra tööle pandud ja peale seda kontrollides oli seal ka suht segased numbrid 6-15 bar kuid peale mõningast sõitmist läksid surver kõik kenasti 15 peale ei tea kas siin nüüd sama keiss või tõesti mootor küpse. Mootor ise on 98aasta 528automaadi peale ja eelmine omanik rääkis, et tõmme oli hea ja töötas korralikult.

 

orig_28711061_1bHj.jpg

Muudetud , muutis sõge

  • Autor
comment_79372

Mõõtmine oli ilma küünaldeta ja avatud gaasiklapiga. Nüüd proovisin veel ja esimesed kolm näitavad juba 11-12bar. Tahaks ta ketiotsas käima panna ehk tuulutab need viimased kolm silindrit ka normaalseks, kuid see EWS-3 on ikka paras nuhtlus seal vahel. Automaatkastga varjant ka veel, see vist tahab parkingu signaali veel saada. Peab netis tuulama hakkama :@ . Mootorit vast müüma ei hakka, kui ongi pekkis siis ostab selle tagasi eelmine omanik hinnaks oli 350-

  • Autor
comment_79479

Mootor töötab ja silindri surved läksid ka kõik kuskil 12,5 peale. Nüüd vaja veel sidur, vaakumvõimendi, radiaator, siduri laager vänvõlli sisse, sumbutaja meisterdada, kardaani ja käiguhoovastiku keevitan lühemaks ja käigukast jääb ka hetkel tavaline getrag 240 mootori käpad lähevad e36 m50 ja karter õlivõtturiga e34 omad. Tahaks juba audru uut rada proovida :D

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.