Hüppa postitusse
Postitatud

E30 M3 juppidega: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00036/f00036.htm

----------------------------------------------

E36 juppidega:

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01145/f01145.htm

NB! Vajalikud E36 M3 õõtshoovad. Uuena esindusest ~3000.- EEK/tk

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG91&mospid=47433&btnr=31_0242&hg=31&fg=05

03 WISHBONE, LEFT 1 31122228461

03 RIGHT WISHBONE 1 31122228462

----------------------------------------------

Low budget: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00462/f00462.htm

----------------------------------------------

Aga samas, mis selle asja mõte on? Et saab kasutada rohkes valikus velgesid? Odavam on vast tellida endale meeldivad veljed uuena ja 4*100 auguvahega...

Või et siis saab kasutada mingied moodsamaid pidureid? Lihtsam on lasta teha custom pidurid 4*100 auguvahele...

  • Vastuseid 125
  • Vaatamisi 41,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lihtne küsimus 25.- Küsimus mille peale peab mõtlema 50.- Aus vastus 100.- Vastus lollile küsimusele 150.- Aus vastus lollile küsimusele 200.-   Kui makstud siis saab edasi arutada

  • Priitv01
    Priitv01

    Tere, ei hakka eraldi teemat tegema, küsiks siin samas ära, et kas keegi on Eestis e30 teinud ümber 5x120 mõõdule. Võibolla on sellest mingisid pilte? Ja kas see töö üldse tasub ära või on olemas võib

  • Lisan omalt poolt eelnevale jutule mõned pildid: E36 esimesest käändmikust tehtud puks. E30 originaal püstak Sinna peale keerasin treitud puksi Kindluse mõttes sai servapidi kinni keevitat

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Siin eelmistest postitustest loen välja, et 9mm-ga on hakkama saadud.
Mida enam ma sellesse asjasse süvenen, seda enam veendun, et lihtsam on hankida e36 M3 õõtsad ja ekstsentrik puksid ning terved E36 püstakud ette panna, et korralikku piduri lahendust saada. Samas on ka veel variant ntx Honda S2000 kettaid veidi modida, et need rummude otsa sobiks.

Mida on erinevat e36 m3 õõtsal tavalise e36 õõtsaga ja e30 õõtsaga omakorda? Eksentrik nihutab sul ratast ettepoole, mitte ei too väljapoole. Ülemise eksentrik tugilaagriga tood ratta tagasi keskele, aga püstak jääb suurema nurga alla ja keeramisel rattad teise nurga alla. Muud abi ei näe küll sellest.

Minuarust vähem ei saanud sest rooliots ei mahtunud normaalselt ära.Saad vahe teada kui ketaste rummuosa vahe ära mõõdad.

e30 ja e36 õõts praktiliselt sama-v.a. välimine sarniir.

Muudetud , muutis valgma

Ok, siis küll. Sellepärast ma ei leiagi kusagilt, et oleks e36m3 eccentrik pukse, kuna õõts ise juba ettepoole. Järelikult pole neid tehtud e36 autole?

Aga sul piisab ainult eccentrik puksidest e30, topelt pole ju mõtet, siis hakkab vastu esipõlle käima. Siin oli teil jutt ju väljapoole saamisest, et kuidas sul sellest seal kasu on?

Jah, see puudutab teie ümberehitust, pidasin silmas tavalise e30 püstakuga seda teemat ja samuti siis e36 m3 originaalis. Kõik räägivad koguaeg e36m3 puksid, aga mina ei leia kataloogist, et e36 m3 oleks tehasest mõeldud eccentrik õõtsapuksid. Kui õõts ise juba teise nurgaga, siis ilmselt topelt ettepoole toomist polegi. e30 m3  õõtsa on sama nagu tava e30 ja  e30 m3 on täitsa olemas eccentrik puksid.

On keegi kunagi piduriketaste puuritud auke täis keevitanud ja uusi auke puurinud? :D Leidsin, et Alfa Romeo 159 2,4 JTD kettad peaks oma offseti poolest ette täitsa head olema, aga krt tsenter on nii auke täis puuritud, et 5x120 vist niisama juurde puurida ei kannata.

Vaata ka www.e30.de sealt leiad juba avalehelt infi kui veits allapoole kerid

Muudetud , muutis ainar

Mnjah... Sealne 4 kolviga lahendus keerab ET tuksi. Nii et tuleb ikkagi jalgratast leiutada.

  • 4 nädalat hiljem...

Ega keegi E46 esipüstakut pole e30-le proovinud? Sellel ju õõtsad samad, kuid veidi pikemad ja jääks see puksi tegemine ära.

Õõtsa jätaks e30 oma, kuna e46 õõtsa sarniir on sama mõõtu ja siis ei tule ratas väljapoole ka ilmselt. Peaks jääma isegi suht talutav ma usun, aga pole hetkel võimalust võrrelda püstakuid.

E36 ja e46 õõtsal see tagumine puks ka omavahel ei istu ilma trematta, umbes 8mm jääb jääb puksi kinnitamis augud tahapoole.

No õõts soovitakse nii kui nii E30 oma jätta. Vaevalt, et see lahendus toimib, muidu oleks sellest igal pool juttu.

Mul varsti variant püstikut alla proovida. eks kirjutan siia ka kui mööda, või paika asi peab.

Leidsin ühe foorumilehe, kus on tehtud swap E46 amortide, amordipatjade ja käändmikutega. Ratas jääb veidi tahapoole, aga E36 M3 (võib-olla lisaks ka ekstsentrik puksidega), peaks ratta õigesse kohta saama. Ainuke asi mis mind veidi häirib on ET muutus. Antud juhul jäi 7" lai ET42 velg enam-vähem koopaäärega tasa. Samas ei ole pikikalde(järeljooksu) ja külgkalde kohta mittemidagi kirjutatud. Huvitav oleks teada, kuidas see juhitavusele mõjub.

Keegi teab kui suur on e30 ja kui suur e46 käänuraadius?

 

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=89366&page=2

 

 

Selline kit on ka alternatiiviks.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-Strut-swap-E46-Suspension-5-Lugs-hub-adapter-front-5-Lugs-hub-rear-/321113266100?nma=true&si=JaVypUss9xt2u1pze7p3IxxSmzg%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

 

Sain eile Z4 tagumised rummud kätte, nüüd peab mõtlema, mis esiotsaga teha. Algul mõtlesin, et tuleb midagi sarnast meisterdada, nagu viimasest lingist näha, aga siis hakkab piduritega k#pp pihta.

Muudetud , muutis Chulo

  • 3 nädalat hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...

Aga kui e34 ET tahaks, kas on teoreetiliselt võimalik?

Muudetud , muutis uunp

  • 1 kuu hiljem...

Plaan on ix ehitada 5x120 peale, olen näinud/kuulnud eestis igasugu 5x120 e30ix mis sõidavad e34 neliveduga, mis neil siis tehtud on?
Kas kogu e34 tehnika all?

Ehk oskab keegi kommenteerida.   :beer:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus