Hüppa postitusse
Postitatud

Küsimus selline, et kui raske/keeruline on panna e30-le 2.5 tds-i 105Kw mootorit, kui ennem oli peal 1.8 bensakas. Et mis asju peale täiskomplektse mootori pean veel ära vahetama.

  • Vastuseid 54
  • Vaatamisi 17,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Kuna vahepeal autoga 10 000 ära sõidetud ning ka asju sujuvalt parandatud ja täiustatud kirjutaks kogemustest et teistel läheks lihtsamalt. Esiteks mootori paigaldamisel päris sobivaid patju ei l

  • kütusekogust timmitakse ajust, mitte kaane näppimisega. Ma ei saa aru, mis komme see on kaant kolkida?? Niipalju kui neid näpitud pumpadega pille olen näinud/kuulnud, siis tühikäik kõrgeks kolgit

  • Väga paigast aetud kaanega masinatel on reeglina mingi häda, miks tal enam minekut ei ole ja siis üritatakse sel moel remontida. Näiteks rõhuanduri viga või sisselaske temperatuuri ja ka gaasiped

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

väike lisa juurde ehk olenevalt doonorist elektrooniline gaasiklapp, mootoriswap suht lihtne, elektroonika umbes 16h kokku esimene kord tehes, paagipumbaga oli mul toona mingi kamm aga enam täpselt ei mäleta kas oli kulunud või mingi muu jama. 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

väike lisa juurde ehk olenevalt doonorist elektrooniline gaasiklapp, mootoriswap suht lihtne, elektroonika umbes 16h kokku esimene kord tehes, paagipumbaga oli mul toona mingi kamm aga enam täpselt ei mäleta kas oli kulunud või mingi muu jama. 

kuidas selle diisli ettekandega on, et kas mootor imeb ise kütet peale või peab mingi küttepumba paaki panema ????

paagi pump peab ikka olema, muidugi kui mootor maas on siis on tark enne auto peale tõstmist mootori ketid välja vahetada need on enamikul mootoritel läbi või kohe minemas ja auto peal ei ole see ültse meeldiv töö, lisaks võiks üle käia plokikaane tihendi ning kontrollida plokikaant(ei kehti m51d25 85kw kohta) mõrade suhtes samuti kõrgsurve pumba vahetus tunduvalt lihtsam kui mootor maas. rahalise poole pealt soovitaks muidugi pigem m57d30 kuna tunduvalt töökindlam ning ning rahaline kulutuspeaaegu sama mis 105kw puhul va lisandub kiirus emulaator ajule mil loeb kiirust diffrist ja teisendab selle abs süsteemi kiirus väljundiks, 105kw tasub vaid siis ära kui doonorauto nö poolmuidu saadud 

  • Autor

pumba asja pean veel arutlema, et kas jääb elektrooniline pump või panen mehhaanilise pumba vahele. Igal pumbal omad plussid ja miinused !

kui meh pumpa mõtled panna siis mina kaaluks ka m21d25. aeg on näidanud et see on tunduvalt murevabam mootor :beer: kui "keskmises" korras m51 aga vaata mõtle mis endale sobilikum tundub

Muudetud , muutis kotkas1

see oma kergusega tundub tõesti huvitav esimese hooga ei tulnud meeldegi. e30 kere kerguse peal on see nagu is diisel ;)

Kui toonoriks millele m51 paigaldada oleks e30td elektroonilise juhtimisega mootor, siis on asi palju lihtsam. Ei pea vahetama käigukasti ja kardaani. Motoga sama teema mis m50 paigaldamisel, e34 karteripõhi ja e36 käpad, radiaator jääb ka e30 oma. Sisselase e39 pealt, ehk siis uuem, ei tule probleeme vaakum võimendiga. Sumpsi esiosa e36 ja tagaosa e30-ga kokku sobitada. Mootori juhtimine ka lihtne kuna e30-ne el. pedaal sama mis e34. Endal e30td ja kõik see juba järgi uuritud aga siin eelnevalt juba mainitud et kui swap teha siis juba m57. Siis nagu asjal pointi ja endal huvitav lõpp tulemust ka oodata. See m51 ei ole nüüd küll metsiku minekuga võrreldes m21d24-ga, bensukatest rääkimata. Kui teha siis ikka m57.

  • 3 nädalat hiljem...

Siinkandis käis üks sellise mootoriga compakt (m51), selle minek väidetavalt üsna kuri selle mootoriga., peal siis viiese mehaaniline pump jne. Minema läks, siis keris iga käiguga :)

 

Arvatavasti Puhmase endine,isegi seal kõrval olnud ja piikidega jäärada lennanud,oli tore kogemus. Käis dünos ka kunagi,oli vist mootorist 140kw.

No Puhmas ei ole lihtne vend ka. Ta teeb igast asjast mootori kui vaja ;). Selle paagi pumba jutt jääb mulle arusaamatuks. M21d24 pole mitte mingit el pumpa paagis, isendid millel m51d25 nendel on. M21d24 imeb kõik ise ja tal sama kõrsurve pump mis m51d25-l. See pump on seal paagis lihtsalt kütte ette andmiseks mitte sellepärast et kõrgsurve pump ise ei ime. Imeb küll.

Muudetud , muutis kruusmann

M21-l on ka paagis el.etteande pump.See on kõrgsurvepumba elu lihtsustamiseks-jah on ka võimeline ilma töötama,lihtsalt põhjasi ei saa kätte.

Seda ma siin ennem ka ütlesin, et e30 pole ja e34 on pump paagis. E39-l on juba kaks pumpa, üks mis surub kütet ette ja teine surub paagi ühest osast teise, üle kardaani. E30-l on toru kardaani all. Ei ole e34 m21d24 motoga põhja alla vaadanud. M51 motoga e34 on pump kindlasti olemas. Sellest ka teema et m51 EI VAJA paaki etteande pumpa kuna neil samad kõrgsurve pumbad m21-ga.

Muudetud , muutis kruusmann

  • 2 aastat hiljem...

Mu poolt ka üks loll küsimus:D

Kui panen 2,5 tds moto bensuka kasti otsa G260 aga difer 2,65 mis saab siis?

Et mis vahet on 2,5 tds kastil ja g260?

Muudetud , muutis lepa

Siis jätab diffri bensuka oma 3,91 ülekandega:D

Panen moto vast peale ja vaatab mis auto teeb G260 kastiga.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus