Jump to content
  • 0

E30-le 2.5 tds?


TigeTikker

Question

Recommended Posts

  • 0

väike lisa juurde ehk olenevalt doonorist elektrooniline gaasiklapp, mootoriswap suht lihtne, elektroonika umbes 16h kokku esimene kord tehes, paagipumbaga oli mul toona mingi kamm aga enam täpselt ei mäleta kas oli kulunud või mingi muu jama. 

kuidas selle diisli ettekandega on, et kas mootor imeb ise kütet peale või peab mingi küttepumba paaki panema ????

Link to comment
Share on other sites

  • 0

paagi pump peab ikka olema, muidugi kui mootor maas on siis on tark enne auto peale tõstmist mootori ketid välja vahetada need on enamikul mootoritel läbi või kohe minemas ja auto peal ei ole see ültse meeldiv töö, lisaks võiks üle käia plokikaane tihendi ning kontrollida plokikaant(ei kehti m51d25 85kw kohta) mõrade suhtes samuti kõrgsurve pumba vahetus tunduvalt lihtsam kui mootor maas. rahalise poole pealt soovitaks muidugi pigem m57d30 kuna tunduvalt töökindlam ning ning rahaline kulutuspeaaegu sama mis 105kw puhul va lisandub kiirus emulaator ajule mil loeb kiirust diffrist ja teisendab selle abs süsteemi kiirus väljundiks, 105kw tasub vaid siis ära kui doonorauto nö poolmuidu saadud 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kui toonoriks millele m51 paigaldada oleks e30td elektroonilise juhtimisega mootor, siis on asi palju lihtsam. Ei pea vahetama käigukasti ja kardaani. Motoga sama teema mis m50 paigaldamisel, e34 karteripõhi ja e36 käpad, radiaator jääb ka e30 oma. Sisselase e39 pealt, ehk siis uuem, ei tule probleeme vaakum võimendiga. Sumpsi esiosa e36 ja tagaosa e30-ga kokku sobitada. Mootori juhtimine ka lihtne kuna e30-ne el. pedaal sama mis e34. Endal e30td ja kõik see juba järgi uuritud aga siin eelnevalt juba mainitud et kui swap teha siis juba m57. Siis nagu asjal pointi ja endal huvitav lõpp tulemust ka oodata. See m51 ei ole nüüd küll metsiku minekuga võrreldes m21d24-ga, bensukatest rääkimata. Kui teha siis ikka m57.

  • Meeldib 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Siinkandis käis üks sellise mootoriga compakt (m51), selle minek väidetavalt üsna kuri selle mootoriga., peal siis viiese mehaaniline pump jne. Minema läks, siis keris iga käiguga :)

 

Arvatavasti Puhmase endine,isegi seal kõrval olnud ja piikidega jäärada lennanud,oli tore kogemus. Käis dünos ka kunagi,oli vist mootorist 140kw.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No Puhmas ei ole lihtne vend ka. Ta teeb igast asjast mootori kui vaja ;). Selle paagi pumba jutt jääb mulle arusaamatuks. M21d24 pole mitte mingit el pumpa paagis, isendid millel m51d25 nendel on. M21d24 imeb kõik ise ja tal sama kõrsurve pump mis m51d25-l. See pump on seal paagis lihtsalt kütte ette andmiseks mitte sellepärast et kõrgsurve pump ise ei ime. Imeb küll.

Edited by kruusmann
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Seda ma siin ennem ka ütlesin, et e30 pole ja e34 on pump paagis. E39-l on juba kaks pumpa, üks mis surub kütet ette ja teine surub paagi ühest osast teise, üle kardaani. E30-l on toru kardaani all. Ei ole e34 m21d24 motoga põhja alla vaadanud. M51 motoga e34 on pump kindlasti olemas. Sellest ka teema et m51 EI VAJA paaki etteande pumpa kuna neil samad kõrgsurve pumbad m21-ga.

Edited by kruusmann
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy