Küsimus selline, et kui raske/keeruline on panna e30-le 2.5 tds-i 105Kw mootorit, kui ennem oli peal 1.8 bensakas. Et mis asju peale täiskomplektse mootori pean veel ära vahetama.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
TigeTikker
Küsimus selline, et kui raske/keeruline on panna e30-le 2.5 tds-i 105Kw mootorit, kui ennem oli peal 1.8 bensakas. Et mis asju peale täiskomplektse mootori pean veel ära vahetama.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Küsimusele enim vastanud
8
6
5
4
Populaarsed päevad
14. okt
7
3. nov
4
30. sept
4
15. okt
3
Küsimusele enim vastanud
Rainer 8 postitust
lepa 6 postitust
harcore 5 postitust
kotkas1 4 postitust
Populaarsed päevad
14. okt 2013
7 postitust
3. nov 2013
4 postitust
30. sept 2013
4 postitust
15. okt 2013
3 postitust
Populaarsed postitused
Rainer
Kuna vahepeal autoga 10 000 ära sõidetud ning ka asju sujuvalt parandatud ja täiustatud kirjutaks kogemustest et teistel läheks lihtsamalt. Esiteks mootori paigaldamisel päris sobivaid patju ei l
eix22
kütusekogust timmitakse ajust, mitte kaane näppimisega. Ma ei saa aru, mis komme see on kaant kolkida?? Niipalju kui neid näpitud pumpadega pille olen näinud/kuulnud, siis tühikäik kõrgeks kolgit
Rainer
Väga paigast aetud kaanega masinatel on reeglina mingi häda, miks tal enam minekut ei ole ja siis üritatakse sel moel remontida. Näiteks rõhuanduri viga või sisselaske temperatuuri ja ka gaasiped
Postitatud pildid
Sellele küsimusele on 54 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse