Hüppa postitusse
Postitatud
comment_65512

Niisiis, teeks väikse blogi enda rullikast.

 

Tegu on siis 85.a pre-face sedaan 325e-ga.

Sain ta siis mõned aastad tagasi suht originaal seisundis.

Olen autol üldse kolmas omanik ja autot oli hästi hoitud, kuid viiimastel aastatel enne mind oli ta seisma jäetud, ütleme siis ära et 6-7 aastat seisis niiskes garaazis.

See oli mu isa sõbra oma ,mida juba tatist saati olin tahtnud.

 

Plaan on siis hakata rulli üles ehitama : keretööd, salong ja mootor.

Hetkel siis auto suht paljaks võetud.

post-1605-0-91393100-1375469605_thumb.jppost-1605-0-35260500-1375469618_thumb.jppost-1605-0-20458800-1375469645_thumb.jppost-1605-0-13025000-1375469693_thumb.jp

 

Auke ja roostet ikka leidub, lähipäevadel hakkan keevitama. Kui keegi midagi tarka oskab öelda , et kuidas paremini teha või nii siis võib julgelt avaldada oma arvamust.

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 9,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Päris hästi parandab.   Vaata asi on selles, et enne asetses su autol maksimaalne pöördemoment umbes 2500 peal, nüüd on see ~4000 peal. Auto nõuab kõrgemad pöördeid ja käigud on tänu sellele palju "

  • Ei kujuta ette, miks sellist vaeva näete nende diffritega? Kuidas diffri alt võtmine lihtsustab kardaani allapanekut?? pärast ju diffrit raskem tagasi panna. kardaani pikkust saab keskelt reguleerida,

  • Nüüd läheb tegemiseks, Kütusepaak,torud ühesõnaga terve kütuse süsteem ja roolivõimu pump vahetada ja väljalaske torustik alla ehitada ja keevitada, pidurid õhutada ja kindlasti veel midagi.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_78145

Esiots originaalis ilus jah, seda kroomi värki veel vaatab , aga mul selline mure et auto ei lähe käima enam, eile paukus ja lõi musta ,siis panin seisma ja hiljem enam käima ei läind, igast asju juba siin vaadanud ja üle näppinud. ning esimene pihusti kah lekkis. küünlad ikka tahmased ja veits märjad. säde on korralik.

  • Autor
comment_78245

Niisis, panin teise küünlajuhtme ja valasin jälle, 10 litti kütet sisse ja läksin sõitma, jõudu oli ikka ja mul plokkdiffer all, tagaots ikka lappab sellega. ning ma aru ei saa, vahel jälle jääb 1 pütt tagant ärr, et nata viskab kohe törinat kui lappi anda.

Kiirust ei näita kah , huvitav mis kala too olla võib ?

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_79074

Niisiis , auto jälle tööle pandud, vahetasin juhtmestiku, aju ja õhulugeja ära, aga see i aju tahab vist i andureid kah, mul veel eta temp. andurid. ja ei käi õieti edasi, külmalt tõmbas ja soojalt enam mitte , rahulikult saab sõita aga küttekulu kah umbes 20-30 sajale..

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.