matuuu Postitatud 26. juuli 2013 Jaga Postitatud 26. juuli 2013 Tere, millest võiks alustada kontrollimist, sõiduajal rool väriseb ja nii 90-100km/h armatuur ka hüppab. Velgi olen tasakaalustanud 2korda, erinevates kohtades, pole kasu, proovitud teisi velgi kasu null. Rooliotsad tutikad, paarsada km sõitnud. Taguots pakkudel ka värin sees. Ja kui hull töö on sillatalapukside vahetus? Mingeid erilisi know-howsid ? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 Margo Postitatud 26. juuli 2013 Jaga Postitatud 26. juuli 2013 Midagi kardaani ümber pole kerinud? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 matuuu Postitatud 26. juuli 2013 Autor Jaga Postitatud 26. juuli 2013 (muudetud) Ei ole, kõik ilus puhas. Tagasilla puksid väristavad ? Kui reaalne ? Muudetud 26. juuli 2013, muutis matuuu Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 GTA Postitatud 26. juuli 2013 Jaga Postitatud 26. juuli 2013 Rattalaager? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 Chulo Postitatud 26. juuli 2013 Jaga Postitatud 26. juuli 2013 Kõver ketas? pidurdades hullemaks ei lähe? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 eix22 Postitatud 27. juuli 2013 Jaga Postitatud 27. juuli 2013 Veljed kõverad ja/või kehvad rehvid. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 matuuu Postitatud 27. juuli 2013 Autor Jaga Postitatud 27. juuli 2013 Rattalaagrid ei kõrise ega lõtku. Taga trummel pidur, aga pidurdades ei muutu ka ees miskit. Peab vist laskma sirgestada kusagil veljed ja uued rehvid peale viskama. Aga tagasilla pukside vahetus väga hull töö? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 eix22 Postitatud 27. juuli 2013 Jaga Postitatud 27. juuli 2013 ega flantse vahel pole, mil puudub tsentri tugi? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 kotkas1 Postitatud 27. juuli 2013 Jaga Postitatud 27. juuli 2013 ma oleks esimese hooga pakkunud kardaani vahepukki ja teiseks esi õõtsade tagumisi pukse mis vale kokkujooksu tõttu pinge all maantee kiirusel. muidugi bottlecaps veljed kippuvad kaua seisnud autodel kõveraks vajuma(84-86aasta omad) teistega ei ole täheldanud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 m20b20 Postitatud 27. juuli 2013 Jaga Postitatud 27. juuli 2013 pakun et rehvid on nässus. tasakaalustades ja silmaga kõik ok, aga tegelikult nahkas omadega. jamasin kunagi samamoodi. proovi mingeid muid rattaid alla. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 matuuu Postitatud 27. juuli 2013 Autor Jaga Postitatud 27. juuli 2013 Ees on flantsid küll ja tsentri rõngaid pole jah. Pean üle kontrollima kardaani vahepuki ja esiootsa puksid. Esimese hooga peaks laskma veljed ära sirgestada ja uued rehvid. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 eix22 Postitatud 28. juuli 2013 Jaga Postitatud 28. juuli 2013 Siis pole rohkem vaja vaadata, lase korralikud flantsid teha jne. Kardaani pukki pole mõtet vaadata ,samuti esimesed õõtsapuksid ei tekita vibratsiooni. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 matuuu Postitatud 28. juuli 2013 Autor Jaga Postitatud 28. juuli 2013 (muudetud) Samas on flantsid ainult ees, taga ei tohiks hüpata niipalju. Tagasilla pukside vahetuseks peab silla alt võtma? Muudetud 28. juuli 2013, muutis matuuu Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 ranzzz Postitatud 28. juuli 2013 Jaga Postitatud 28. juuli 2013 kui sul spets tõmmits on olemas siis ei pea aga tavaliselt kellegil peale bmw service või bmw-le spetsialiseerurunud töökodadel seda pole niiet siis on see tõesti vajalik. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 GTA Postitatud 28. juuli 2013 Jaga Postitatud 28. juuli 2013 "Spets" tööriista saab ka ise kombineerida keermelatist ja sobiva suurusega metallpuksidest. Ja auto all saab ühe nurga kaupa edukalt seda teha ka. Praktikas on siiani lihtsaim olnud gaasipitsiga vana puks kuumaks lasta ja heebli või lühemat sorti sõrgatsiga välja kangutada. Muidugi eeldab kaine mõistusega ümberkäimist lahtise tule ja bensupaagi kombo. Kui vana käes siis keermelati ja metallpuksi abil saab juba uue sisse kruttida. Mul oli ajakulu esimese poolega poolteist tundi ja teisega 45 minti Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 Riho Postitatud 28. juuli 2013 Jaga Postitatud 28. juuli 2013 andke kuuma poisid http://wp1016621.server-he.de/fotost/f00959/f00959.htm Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Küsimus
matuuu
Tere, millest võiks alustada kontrollimist, sõiduajal rool väriseb ja nii 90-100km/h armatuur ka hüppab.
Velgi olen tasakaalustanud 2korda, erinevates kohtades, pole kasu, proovitud teisi velgi kasu null.
Rooliotsad tutikad, paarsada km sõitnud.
Taguots pakkudel ka värin sees.
Ja kui hull töö on sillatalapukside vahetus? Mingeid erilisi know-howsid ?
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 15 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse