Postitatud 26. juuli 201311 a comment_65158 Tere, millest võiks alustada kontrollimist, sõiduajal rool väriseb ja nii 90-100km/h armatuur ka hüppab. Velgi olen tasakaalustanud 2korda, erinevates kohtades, pole kasu, proovitud teisi velgi kasu null. Rooliotsad tutikad, paarsada km sõitnud. Taguots pakkudel ka värin sees. Ja kui hull töö on sillatalapukside vahetus? Mingeid erilisi know-howsid ?
26. juuli 201311 a Autor comment_65164 Ei ole, kõik ilus puhas. Tagasilla puksid väristavad ? Kui reaalne ? Muudetud 26. juuli 201311 a, muutis matuuu
27. juuli 201311 a Autor comment_65189 Rattalaagrid ei kõrise ega lõtku. Taga trummel pidur, aga pidurdades ei muutu ka ees miskit. Peab vist laskma sirgestada kusagil veljed ja uued rehvid peale viskama. Aga tagasilla pukside vahetus väga hull töö?
27. juuli 201311 a comment_65212 ma oleks esimese hooga pakkunud kardaani vahepukki ja teiseks esi õõtsade tagumisi pukse mis vale kokkujooksu tõttu pinge all maantee kiirusel. muidugi bottlecaps veljed kippuvad kaua seisnud autodel kõveraks vajuma(84-86aasta omad) teistega ei ole täheldanud
27. juuli 201311 a comment_65215 pakun et rehvid on nässus. tasakaalustades ja silmaga kõik ok, aga tegelikult nahkas omadega. jamasin kunagi samamoodi. proovi mingeid muid rattaid alla.
27. juuli 201311 a Autor comment_65225 Ees on flantsid küll ja tsentri rõngaid pole jah. Pean üle kontrollima kardaani vahepuki ja esiootsa puksid. Esimese hooga peaks laskma veljed ära sirgestada ja uued rehvid.
28. juuli 201311 a comment_65228 Siis pole rohkem vaja vaadata, lase korralikud flantsid teha jne. Kardaani pukki pole mõtet vaadata ,samuti esimesed õõtsapuksid ei tekita vibratsiooni.
28. juuli 201311 a Autor comment_65230 Samas on flantsid ainult ees, taga ei tohiks hüpata niipalju. Tagasilla pukside vahetuseks peab silla alt võtma? Muudetud 28. juuli 201311 a, muutis matuuu
28. juuli 201311 a comment_65231 kui sul spets tõmmits on olemas siis ei pea aga tavaliselt kellegil peale bmw service või bmw-le spetsialiseerurunud töökodadel seda pole niiet siis on see tõesti vajalik.
28. juuli 201311 a comment_65240 "Spets" tööriista saab ka ise kombineerida keermelatist ja sobiva suurusega metallpuksidest. Ja auto all saab ühe nurga kaupa edukalt seda teha ka. Praktikas on siiani lihtsaim olnud gaasipitsiga vana puks kuumaks lasta ja heebli või lühemat sorti sõrgatsiga välja kangutada. Muidugi eeldab kaine mõistusega ümberkäimist lahtise tule ja bensupaagi kombo. Kui vana käes siis keermelati ja metallpuksi abil saab juba uue sisse kruttida. Mul oli ajakulu esimese poolega poolteist tundi ja teisega 45 minti
28. juuli 201311 a comment_65248 andke kuuma poisid http://wp1016621.server-he.de/fotost/f00959/f00959.htm
Tere, millest võiks alustada kontrollimist, sõiduajal rool väriseb ja nii 90-100km/h armatuur ka hüppab.
Velgi olen tasakaalustanud 2korda, erinevates kohtades, pole kasu, proovitud teisi velgi kasu null.
Rooliotsad tutikad, paarsada km sõitnud.
Taguots pakkudel ka värin sees.
Ja kui hull töö on sillatalapukside vahetus? Mingeid erilisi know-howsid ?