Hüppa postitusse

316i (m20b25t) '89 - Magnus

Postitatud

 Hey :D

 Sai pikalt otsitud doonor autot, mis oleks v8 ja manuaal kastiga. Ühte sai isegi käidud vaatamas, aga kui ma küsisin telefonis kas koju sõidab 250km siis vastus oli muidugi jaatav. :D Kohalejõudes oli väiks pettumus kuna sellega polnud kuidagi võimalik :D. Okei see selleks.

  Eile vaatasin drifti foorumis, et mis müüakse ja leidsin, et just tulnud e30 kupee 89 aasta müüki ja kuna tehtud oli ka juba midagi siis saigi vaatama mindud :P Nüüd see siis mul maja ees on, kuigi eelmine omanik ei tahtnud kuidagi, et sellega koju sõidaks. Ju siis arvas, et ei pea vastu :D , aga jõudsin koju ja kõik veel ühestükkis.

  Hetkel on muidugi see jama, et on vaja proge aju ja turbo on niisama vabakuulaja, aga aju tegelikult vist juba olemas. Vähemalt nii ma aru sain tuttavalt. Väidetavalt oli originaal pihustitega ja orig ajuga ning 0,6 bari rõhku saadud stendis 280hj.

Panen siia siis eelmise omaniku jutu, mis oli müügikuulutuses.

Veermik: madaldusvedrud, jäigemad amordid, ketastega tagasild, plokkdiffer
Mootor: M20B25, 330cc pihustid,k24/26 vedelikjahutusega hübriid turbo, mustast materjalist log type kollektor, mbc, fpr, kaan porditud, madalsurve kolvid, audi wg, toyota radikas, el vent, pidurimeistri katetega siduriketas, aan-i sidurikorv
Salong: recaro sadul juhile, õlirõhu manomeeter keskkonsoolis, piilaris kellad boosti, kütuserõhu ja afr jaoks

Kerel on samuti põhikohad juba keevitatud salongis ja saanud ülevärvi mingi varemase omaniku käes.

 

Pilt siis ka :P

post-1911-0-44015900-1374702021_thumb.jp

Muudetud , muutis Magnus

  • Vastuseid 156
  • Vaatamisi 24,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lugesin teema läbi ja silma jäi mitu lehekülge juttu väljalaske kollektoritest   Ei tahaks kellegi autoteemat risustada kuid ma ei saa asja nii valede arvamustega lõplikuks lugeda Olen väljalaske

  • Vengerfeldt
    Vengerfeldt

    krdi kole torustik raisk  

  • Kahju hakkab sinust Magnus, otsi endale naine ja küta sellele taha, mitte autole

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Teksti ja pildi järgi tundub, et see on Märjamaalt toodud masin.
Eelmine omanik on paar korda sõitu teinud mulle. Vabalthingavana keris päris hästi edasi. Kahju, et turbomootoriga sõitu ei saanud.

Igatahes loodan, et sinu käes edenevad asjad kiiremini ja saad rõhu peal kiiresti tööle.

Jõudu ja palju €ure.

  • Autor
Klassikute foorumis olevate piltide põhjal tekib muidugi küsimus, kas ostsid selle tõesti sellise hinnaga ära?

 

 

See on siis hea või halb? :D Aga jah hind oli 1100

  • Autor

Kapotialune tuleb üldse korda teha ja viisakamaks, võimalik et see aasta see enam ei sõida ja võtan kõik laiali.

  • Autor

  Alustasin siis hetkel salongist kuna see tundus kõige meeldivam :D 15-20 min ja põhi oli ilusti näha. Eemaldasin ka käsipiduri kangi ning trossid kuna nüüd tulemas hüdrokässar, puhastasin põhja ning sinna oli ka pandud ajalehed matialla, mis ilmselt tähendab seda, et siis keevitatti :D Ajaleht oli 26. juuli 2011.

  Algselt saigi siis puhastatud traatkettaga kõik rooste ning kuna eile polnud kuskilt õhtul roostesurma võtta siis käisin täna kõik üle, et kuskile suuremat roosteussi ei jääks.

 

  Sain nüüd teada aju margi ka, mis juhtima hakkab seda, selleks on ms2. Hetkel otsin ka korralikku väljalaske kollektorit kuna see pole just teab mis kollektor. Ebayst vaatasin, et 150 dollarit maksab ja ilmselt seda teed lähengi.

 

Kõrvalistuja poolt unustasin teha pilti, aga polegi midagi näidata kuna polnud mitte midagi hullu ja keevitamine jääb ka ära, sest pole vajadust :P Niisama ka kaks pilti.

post-1911-0-27836200-1375218325_thumb.jp

post-1911-0-53650900-1375218343_thumb.jp

post-1911-0-78180600-1375218354_thumb.jp

Muudetud , muutis Magnus

  • Autor

Huvipärast vaatasin tehaselisade nimekirja ka

bmw.jpg

 

Aga muidu on mind postkontoris ootamas teine väljalaske kollektor, mis siin müügis oli ja ehk homme või ülehomme värvin salongi ka lõpuks ära :P

Muudetud , muutis Magnus

  • Autor

Peale tööd pole üldse eriti viitsimist olnud, aga homme teen hommikul tööajal enda oma, vahetan kollektori ära, teen salongi ka lõpuni :D

 

Uus kollektor, minu jaoks :P

 

 

post-1911-0-59279900-1375805546_thumb.jp

  • Autor

Kiirendust kindlasti mitte :D

  Aga täna ikkagi jõudsin nii kaugele, et hommikul võtsin polkikaane maha ja tuleb uus rihm, polkikaane tihend, klapisääre tihendid, siis lasen ilmselt igaksjuhuks üle lihvida plokikaane ja klapid sooveldan ära.

  Tänu sellele saab nüüd ka kõik juhtmed ja voolikud ka korralikumalt paigutada.

 

 

post-1911-0-68568500-1375911323_thumb.jp

  • Autor

Nüüd siis selgus tõsiasi, et plokikaanega pole mitte midagi teha, algul vaatasime küll, et ohh nookurid jumala korralikud ja klapisääre tihendid nagu uued, et ehk poleks pidanudki lahti võtmagi, aga kui hakkasin klappe ära võtma siis viimaste ära võtmisel järsku märkasin, et klapivedru all jookseb pragu, ilmselt on need sellest, et on halvasti paigaldatud juhtpuksid. Kokku võttes siis kahel on pragu sees ja nüüd siis selle porditud plokikaanega pole midagi teha. Muidu nukkvõll ka täiesti korralik, sisselaske klapid polnud ka läbi lasknud, aha selle eest kõik väljalaske klapid olid :D

 

Pilt ka, päris s**t kvaliteet, aga on näha

post-1911-0-22187100-1376087451_thumb.jp

Muudetud , muutis Magnus

  • Autor

  Uus plokikaas on käes :P

  Ma nüüd ei tea, kas üritan seda portida, aga ilmselt pole mõtet proovida kuigi see ei tundunud olevat midagi rasket :D

Muudetud , muutis Magnus

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Vaikselt täna alustasin siis plokikaanega.  Tihendid, rullikud, rihm ja simmerid ka juba käes :P

 

post-1911-0-91747000-1377554272_thumb.jp

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

 Sai ikkagi ennem kokkupanekut otsustatud, et kogu see õline kapotialune tuleks puhtaks pesta ja täna tegingi pesu ära. Nüüd ikka hoopis teine asi, ainuke asi on, et lõi värvi lahti osadest kohtadest ja tõi rooste välja, aga need tuleb lihtsalt ära teha. Homme siis ehk panen juba plokikaane peale, kuna koolis ka vaja käia siis õhtuti tunnijagu on veel peale tööd aega teha.

 Lisaks veel nüüd olemas klaaskiud m-tech 2 stange ja täna jõudis kohale klaaskiust kapott.

post-1911-0-52392900-1378929816_thumb.jp

post-1911-0-39500500-1378929835_thumb.jp

Muudetud , muutis Magnus

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Plokikaas juba ammu peal, läks liimiga külge ning nüüd järgmine nädal jõuab minuni m-tech 2 tagumine stange :P

Selle nädala jooksul peaks ka tagumised rummud ära vahetama ning siis juba 5x120 :)

Muudetud , muutis Magnus

  • 2 nädalat hiljem...

Tegu siis sõbra vana autoga. Kui pilli sai siis oli täielik prillikivi.

Üks pilt ka sellest milline ta siis oli 

large_22385007_pNt5.jpg

 

Mõne päeva pärast siis nägi auto välja seline:

large_22385011_WAGE.jpg

large_22385089_xdoN.jpg

  • Autor

Seda külje kohta nägin juba ostes, et oli keevitatud ja see uus tiivakaar paistis hästi välja ka, värvides ka ju pagasnikut seest ei värvitud, stange ka suts paigast ära :D Mind see õnneks väga ei morjenda kuna eesmärk pole teha temast mingit erilist näituse autot :)

Aga enne seda oli küll päris kena :P

Muudetud , muutis Magnus

Külg oli nii sees et tungi sealt kätte ei saanud ennem kui külg lahti oli lõigatud kui õieti mäletan.

Ja katus oli ka päris korralikult sees..

Kunagi oli isegi teema siin foorumis sellest, nüüd otsides enam ei leidnud seda

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.