Hüppa postitusse

Hetke hind on odav,tõenäoliselt alla 640.- seda kätte ei saa.Kas einar on seal juba oma pakkumise teinud? Hetke viimane pakkuja on einar111.

  • Vastuseid 3,3tuh
  • Vaatamisi 790,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Tarisin selle auto oma garagesse ja head pole seal miskit !pole ûhtki tetaili mis pole tefektiga kaugelt jh viisakas aga tegemist vãga palju kel huvi võib kirjutada räägin lähemalt. Aga muidu jh kel k

  • Pead ei saa soola perspektiivis anda, aga eks kere seisukord räägib enda eest ning kirikuõpetajast juttu polnud. Hinna määrasin selle alusel, mis kõige paremini liikurit mulle sümboliseerib. Mõnele me

  • Miks sa iseendast kolmandas isikus räägid?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Esimene vähemalt originaal 325 kupee, hea toorik kellegile tegemiseks. Originaalist on olnud roolivõim,pudelikorgid, m-sport vedrustus, m-technic2 rool :)

Aga no seisukorda vaadates on selgelt mõlemad üle hinnatud, eriti sinine.

Mis sellel sinisel viga on, et pidevalt müüakse? Ja iga korraga kallimalt?

Esimene hall seisis mu kodukandis mingi üle aasta, kuna differ oli laiali, maha ka ei tahtnud müüa kui küsimas käisin, siis lõpuks üks sõber ostis ära ja tegi korda ja müüs mingi ajapärast maha, siis sõitis mingi aja pärnus ja nüüd äkki kallilt müügis :D Suht peeneks lastud

nn hall(ta ei ole ju hall) oli minukäes suht ok veel :) aasta siis oli 2008 :) Kere oli täitsa talutav tooaeg :D

See kahevärviline 318 oli tõesti Võru auto. Sai seda vaatamas käidud kui keretööd parajasti käisid. Küljekarbid olid maha lõigatud ja kandev konstruktsioon oli läbi roostetanud. Taastamine oli suht mõtetu. Eks see omanik panigi uued küljekarbid, värvis üle ja läks müüki. Minu mäletamist mööda sai hea hinna ka veel auto eest.

Muudetud , muutis asser

Viimases postituses pakutav 318i preface ei ole enam esimeses nooruses.

Kere on tagant pihta saanud, ukse vahed täitsa paigast ära, küljed laines ja hirmsa pahtlikihi all.

See auto on siit 10x juba läbi jooksnud ja juttu olnud. Auto on üle katuse käinud või midagi rasket sinna peale kukkunud. Esimene juhipoolne lansekas paigast. Roostet siin seal. Kui seda katuse jama poleks, siis oleks see üle keskmise masin, sest sisu on tõesti hästi säilinud, samuti on auto täiesti komplektne, kõik tuled viled ja plastikud on omal kohal.

orignaalis oli 320,aga omanik ikka pole algaja!auto on heas korras.koik tootab nagu peab!

Miks nii? EH kastiga toodeti neid rohkem, kui tava automaatkastiga.Piltide järgi tundub juba päris palju vigu olevat, aga selle raha eest see kaua ei seisa seal müügis vast.

Piltidelt tundub mulle sealt juba osa juppe puudu olevat mis seal küljes oli kui masin eestisse just jõudis. Viimati rippus ka laepolster.

Tehnilist poolt enam täpselt ei mäleta kuid omal jõul liikus ja km oli ka samapalju. Auto olukord tervikuna tundus toona (kui veel lund maas ei olnud)

üsna räsitud ja mingi erilise kasumi tootjaga (omanikule) tegu ei ole.

http://www.auto24.ee/used/985336

Pre-facelift sedaan, M10B18, strutbar, veokonks.

.

See oli veel mingi nädal tagasi 500-600 vahel müügis.Praegu paistab et mingi autoärika kätte rännanud.Igatahes suvel paistis ta välimuselt üsna viisakas olevat.

http://auto.motors24.ee/vehicles/355938-BMW-320-1990.aspx

Muudetud , muutis hiis

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus