Hüppa postitusse
Postitatud

Tere e30 fännid ja muidu tarbijad. Seoses ebakorrektsete andmetega registreerimistunnistusel, sooviks väheke ka teiste arvamust ja infot.

Ei ole kaua aega möödas, kui peale pikka jamamist said kõik nelikveolise e30 omanikud passi sisse korrektselt 325IX. Kuid siiski on ARK`is (Maanteeametis) passidesse sisse kantud väga palju laus jura ja utoopilisi mudelitunnuseid. Samuti on haagise lubatud massid üsna erinevad ja ka samas naljakad. Mul on 325iA touring, ka ees sildipeal on nii kirjas. A tähte paraku passi sisse ei saa, samas kui üsna õhust pannakse T täht touringu mudelitele järgi, mida muidugi tehasest pole. Paar aastat tagasi kui see X`i sissesaamine passi (325 IX puhul) oli aktiivne, õeldi mulle, et ees mootori sildipeal seda pole, seega ei saa. Nüüd kui on selgelt kirjas iA, siis ka ei saa???? See teema ei huvita ilmselt paljusi, sest nagu ARK`iski imestati ja õeldi, kas see muudab sõiduomadusi (mõni lisatäht või puuduv täht mudelitunnuses), aga kindlasti on ka paljud minuga nõus.

MIks ma pean seal erinevate vormistamiste eest maksma suuri summasi, kui inimesed ei tee oma tööd korralikult?

Naljakad mudelinimetused, mida võib kohata:

525TDA T A

316 A COMPACT

530D T A

Vanast ajast on enamus väikeste mootoritega e30 touringutel passis

316IT, 318IT ja tüübi lahtris E36/4/3C (vist oli nii), aga peaks olema ikka E30 ja mudelitunnuses on samuti T üleliigne.

Kas audid väljuvad kohe tehasest selliste nimetustega?

AUDI A6 ALLROAD QUATTRO?

Teine probleem on haagise massid, mis on igas e30 passis ka väga erinevalt kirja pandud. Tavaline on 500 ilma pidurita ja 1200 piduriga.

Mul ühes 325IX passis on piduritega 1500 ja ühe tuttava 324tdA passis ilma pidurita 600. Eraldi on leitud infot, et 325iX puhul peaks olema piduritega haagise mass 1500. 325ix kaalub mitusada kilo rohkem, kui tava e30.

Samas on vanamehe palju kergema ford sierra passis ka suuremad numbrid?? Ühe foorumikaaslase zigulil on isegi suuremad andmed :)

Mõttetuid kommentaare siia ei soovi, ainult asjalikku infi või arvamust, kuidas saaks passides andmed korda!

  • Vastuseid 55
  • Vaatamisi 12,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

Ma LKF-ist selle kindlustuse värgiga vaatasin ja ütles, et sellist reg. nr. pole.

limust oli asi kaugel :))) aga hea meelega leiaks need poisid üles kes ära ostsid :) auto ikka minu nimel...

limust oli asi kaugel :))) aga hea meelega leiaks need poisid üles kes ära ostsid :) auto ikka minu nimel...

Mine võta ajutiselt ARK-is auto arvelt maha, küll nad ise sind üles otsivad.

Mine võta ajutiselt ARK-is auto arvelt maha, küll nad ise sind üles otsivad.

ongi maas... aga arvan et läks juppideks :)

Kärumassid kärumassideks, siin peaks tõesti mingi kindel süsteem olema, kuid mind huvitab siiski, et kas seal ees sildil on mudelinimi, st kas mudelinimi sisaldab tegelikuses ka tähte "a"? Kuskil mingi kataloog ju mudelit 325ia ei näita, järelikult sellist mudelit pole :roll: Sinu tähis näitab nagu VIN koodki konkreetset autot seal ees sildil siis ehk.

Realoem annab ka sellised kahtlased mudelinimed nagu 518g ja 540iP, samas need on kataloogis olemas, kuid seda "a" tähte ei anna kuskil.

Ei saa ju ka ARK-i programm pakkuda tähte, mida ei ole.

Nii ja naapidi seda lugulaulu mõtelnud, aga ARK-ga seda asja kole keeruline ajada, aga mingid ühtsed põhimõtted võiksid olla.

A-arvestama peab kindlasti mudelitunnuse silti esikandle ülaosas paremal pool, sealt peaks auto tehnilisse passi või reg.tunnistusse minema õige mudeli ja vastava modifikatsiooni tunnus ja samuti vajalikud registrimassid, mis tähtsad ka haagisemasside arvestamisel;

B-kereerisused nagu Cabrio;Touring peavad olema välja toodud;

C-neljarattaveolisel BMW-l peab olema tähistuses`X`märge;

D-arvestama peab samuti tehase poolt ametlikult vastava margi mudelite hinnakirjades toodud tähistust ja vastava masinaga kaasa antud tehase omaniku käsiraamatus toodud mudeli ja modifikatsioonitunnuseid;

E-automaatkäigukast ei ole autol lisavarustus vaid on modifikatsioon ja peab`A` tähe näol olema mudeli ja modifikatsioonitunnuses kajastatud.

See eristus on peale korrektse auto identifitseerimise tähtis ka kindlustuskahjude käsitlemisel, sest erinevad autode koostud ja keredetailid on erinevad ja hindade kalkuleerimisel olulised.

Toon allpool facelifti järgsete(alates 09/87-02/94) mudelite ja modifikatsioonide täisloetelu.

1. 316(karburaator);316A(karburaator ja automaatkäigukast)

2. 316i(sissepritse);316iA(sissepritse ja automaatkäigukast);316i Touring(sissepritse ja universaalkere 5-ukseline);316iA Touring(sissepritse,automaatkäigukast ja universaalkere 5-ukseline)

allpool lühendatult

3. 318i;318iA;318i Touring;318iA Touring;318i Cabrio;318iA Cabrio

4. 318iS(sissepritse ja sportvariant)

5. 320i;320iA;320i Touring;320iA Touring;320i Cabrio;320iA Cabrio

6. 320iS

7. 325i;325iA;325i Touring;325iA Touring;325i Cabrio;325iA Cabrio

8. 325iS

9. 325iX(sissepritse ja nelikvedu);325iXA;325iX Touring;325iXA Touring(sissepritse, nelikvedu, automaatkäigukast ja universaalkere 5-ukseline)

10. 324d(diisel);324dA(diisel ja automaatkäigukast)

11. 324td(turbodiisel);324tdA;324td Touring;324tdA Touring(turbodiisel, automaatkäigukast ja universaalkere 5-ukseline)

12. M3;M3 Cabrio (sportmudel ja kabriolett)

Ülaltoodud jutt(punktid1.-12.) käib siis reg. tunnistusel väljale D.3- kaubanduslik nimetus, vastavalt tuvastatud mudelile ja modifikatsioonile.

Väljale(lahtrisse) D.2-tüüp peaks BMW ametlike kerekoodidena minema

1. E30/2 (2-ukseline sedaankere)

2. E30/4 (4-ukseline sedaankere)

3. E30/5 (5-ukseline universaalkere)

4. E30/2C (kabriolett)

5. E30/2S (M3)

6. E30/2SC (M3 kabriolett)

7. E30/16 (nelikveolised)

Samuti ehitati veel kaheukselise sedaankere baasil Baur Top-kabriolette ja roadsterkerega Z1-te need siis vastavalt

8. E30/2Cab

9. E30/Z

Eks ülaltoodus küsitavusi leiab, aga ARK-le kondikavaks kõlbab vast ka.

Ootan asjalikke kommentaare ja parandusettepanekuid. :wink:

1.Huvitav aga kuidas peaks olema siis nende masinatega millel ümberehitus tehtud , nagu mul 318i ja 2.5 motoga.. tehpassis ainult kiri et ümberehitus ja mootorimah teine..

2.ei tea kas nende haagiste massid 325 ja 318 erinevad on

To:Jaxa13- Mootorivahetusega läheb jah märge sinna märkuste lahtrisse. Loogiline oleks, et jäävad endine VIN-i kohane tähistus ja all mis tüüpi mootor paigaldatud ja kindlustust arvestatakse siis uue mootori võimsuse alusel.

Haagisemassid valdavalt kõigil E30 autoga kaasas olevate kasutusmanuaalide järgi piduriteta-500kg ja piduritega-1200kg.

Vaatasin ka E36 kerega kolmeste kasutusjuhendit, seal ikka vastavalt auto massidele ära jaotatud. Kergemal autol ikka kergem haagis ja raskemal raskem lubatud. E30 selles suhtes jama ja ühe mütsiga löödud.

Samas olen ühte kohta kohanud, kus 325iX on välja toodud piduritega haagise mass 1500kg.

  • Autor
...Ei saa ju ka ARK-i programm pakkuda tähte, mida ei ole.

Margo, pean ka sulle ütlema, loe mu eelmisi postitusi ka ikka. Ei jõua ennast korrata, aga kuna kindel siht on olemas, siis kordan ikkagi.

Kuidas siis ark programm saab pakkuda igasugu muid idiootsusi, mida ammugi pole kusagil kajastumas??? (vaata näiteid ja olen ise ka näinud seda ark valikuvõimalusi) A täht kajastub selgelt mitmes kohas ja masina enda peal ikka, mitte ainult kirjanduses. Tegelikksues on ix`idega vähe teine lugu, see jäi enne mainimata, ix tuli tehasest algselt ilmselt tõesti 4wd 325I`na välja, vana kätte sattunud raamat isegi tõestab seda, ilmselt hilisemad masinad said omale taha selle 325ix tähise, aga kapotiall ikka jäi 325i. Ei väsi kordamast, et ark lähtub eelkõige kapotialusest sildist. Panin ju pildi ka, kus on selgelt a täht näha, võin veel suuremalt teha.

Ma ei saa aru, mis teil õigete mudelitunnuste vastu on, ma ei võta seda lambist ega õhust. Selleks ongi see teema tehtud, et ark`i kontoripersetajad oma jalad persealt välja võtaks, hetkeks suitsud ja kohvi kõrvale jätaks ja asuks tööle, ühesõnaga teeks oma töö korralikult ära ja lõpuni. Hea lihtne on jah panna igasugu suva sinna passi ja raha muudkui tuleb, üldsus on rahul ja keegi kisa ei tee. Praegu näen ma täielikult tegemata tööd, inimeste töö ei ole raske ,füüsiliselt koormav, ega keeruline, paraku ei saada ikka hakkama asjaga!

Ma enda IX sain nii kirja, et võtsin Um-ist vin koodi järgi väljatrüki ja selle järgi tehti mulle ARK-is iis tüübikinnitus, kuhu lasin kirja panna 325 IX ( a tähele väga tähelepanu ei pööranud ) Kusjuures nad pidid tegema minujaoks uue tüübikinnituse, kuna emmem ei olnud automatkasti ja KAT-ita ix arvel olnud. Eix-i jutule lisaks alguses vaidlesid samamoodi, et sul pole seal pirka peal "X" kirjas ja ei tahetud seda passi ka panna. Kui lõpuks ikka sain kirja selle. Imelik asja juures oli veel see et eelmise omaniku passis oli "IX" kirjas, aga minu nimele ümber registreerides suutsid nad selle ära kaodata.

E: Mul muudeti tasuta see reg pass ümber ( Ark enda viga )

Küsimus see, et kas seda uut tüübikinnitust teevad ainult Tallinnas või tehakse Tartus ka?

To:Jaxa13- Mootorivahetusega läheb jah märge sinna märkuste lahtrisse. Loogiline oleks, et jäävad endine VIN-i kohane tähistus ja all mis tüüpi mootor paigaldatud ja kindlustust arvestatakse siis uue mootori võimsuse alusel.

Oleks jah loogiline aga

mis mootori tüüp mul masinal peal pole kuskil kirjas ainult kubatuur n muudetud ja kiri ümberehitus NR...

Ongi, loe mu varasemaid postitusi :)

Aga juhi ukse juures oleval kleepsul on "allrad"...

ARK vaadaku kleepse kah ikka :D

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor

Tõstan teema aktiivseks jälle, kas on siin foorumis julgeid pealehakkajaid, kel huvi oma hobiauto registreerimisitunnistuse andmed õigeks saada?

Pean silmas selliseid vigu nagu

* vigased ja ARK endapoolt leiutatud utoopilised mudelitunnused (iT , i T, iT T ,325IX puhul X puudumine jne)

* valed sõiduki massi andmed

* valed töömahu andmed (pooltel registris olevatel e30`tel need valed)

Üldiselt on nii, et tehtud tüübikinnituse järgi saavad enamus endale mingi jura passi, tundub et ei vaadata alati igat autot eraldi vaid lüüakse midagi suvalist sisse.

Näiteks e30 325iX kohta pidi olema 11 tüübikinnitust, üheteistkümnest paaril tüübikinnituse juhul oli töömaht 2494 pandud, mis tähendab , et need ülejäänud 9 tüübikinnitust on juba vale töömahu poolest vigased, muudest asjadest ei hakka rääkimagi.

Ütleme nii, et pooled reg. tunnistused on valede andmetega e30 erinevate mudelite puhul vähemalt.

Siia teemasse ootan huviliste kommentaare, ei ole mõtet panna siia ARK tööliste taolist möla antud teema kohta, et vana auto ja...mis vahet on mis seal passis on see ei sõida ju, auto sõidab...mõni number siia sinna ei muuda midagi jne. Sellist jura kuuleb nende tarkade ametnike suust. Minu silmis on see laiskus ja tegemata töö. Väga raske on ju kohvitass klaviatuuri kõrval need asjad korralikult ära teha. Justnimelt nii, sest vahest ei vaevuta isegi autot korralikult uurima, töökaaslase vähelevinud (ilmselt esimene selline eestis) diisel Citroen XM pandi passi Bensiin kat. Ise ta märkas seda alles mitu kuud hiljem, ark ust jalaga lahti lüües selgus et need on bensiinikad alati olnud ja diisli tüübikinnitust polnud ja pandigi eelarvamustega tuugalt bensiin kat.

Iga väiksem või suurem liigutus ARK`is maksab suht suurt raha, sellest ka põhimõte, et selliseid summasi küsides küsin mina vastu vigadeta dokumenti.

Tegemist on siiski dokumendiga.

Mul ka 325 tehasest tulnud ilma katita, lisade listis kirjas, ark paberites bensiin-kat :@

Töömaht 2476, on õige?

Muudetud , muutis erxx

Ei tea kas mul üldse siin peale värvuse, kere tüübi(sedaan), uste arvu(2) ja võimsuse kw midagi õige on :D

Muudetud , muutis erxx

Mul on D.2 tüübi lahter üldse tühi ^_^

Saama siin et tühi ja töömaht sammuti 2476 ja kw 125 .Kas see mitte 126 ei pidanud olema prel.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus