Hüppa postitusse
Postitatud
comment_62644

Tervist!

 Sai siis pikalt otsitud endale igapäeva/tööautot. Eestis mitmed ja mitmed masinad üle vaadatud ning Erki soovitusel hakatud Soome poole vaatama. Oli muidugi ka seal erinevaid huvitavaid pakkumisi, kuid nagu Kertu juba ka kõnelenud on, siis soomlased võivad kohati ikka parajad ... olla. Lõpuks ühel õhtul istusin niisama facebookis (jutukas oli audis) kui Kert saatis lingi, et vaataks ühte helesinist rulli. Mõeldud, tehtud ning auto oligi reede õhtuks Valgas. :)

 Esmamulje oli väga positiivne, ainult mõned tühised roostekohad- auto käis kenasti kui välja arvata see vahepealne jõnksutamine. Sai paberimajandus korda aetud, Kerdi kabriot imetletud ning asusime Erkiga Tartu poole teele, et rull arvele võtta ja mõned pisemad remonttööd ka kohe ära teha, sest tegemist ikkagi ju igapäevaautoga. Kuni Elvani oli jõnksutamist vähe, siis läks aina hullemaks ning Tartust tagasi Elva jõudes oli juba suhteliselt võimatu sõita. :D

  Erki pool hakkasime viga otsima- sai vahetatud õhulugeja, küünlad, õhufilter, kontrollitud lambdat, kütuserõhku. Kuna teine mootoriaju oli kohapeal võtta, sai ka seda proovitud ning ennäe imet- korras! :D

 

Autost endast:

Tegemist siis 1.6 73kw kupee kerel veereva rullikaga mis on esmaselt arvele võetud 1991 aastal. Läbisõit on 291t km ning hooldusraamatu järgi täiesti õige. Kere on autol kuldne keskmine- põhja all Dinitroli poolt tehtud 1999 aastal korrosioonitõrje, roostet põhja alt ei leia, näpuga tugevalt vajutades ühtegi pehmet plekki ei tuvastanud. Tõstekohad samuti kõik korralikud.

 

Kuna ma eriti osav kirjutamise poole pealt pole, siis pigem lisan mõned pildid ning lisainfot saab alati küsida: :)

 

01027047614794c.jpg

 

01027047894d791.jpg

 

0102704813067d2.jpg

 

01027048234b465.jpg

 

0102704831acf89.jpg

 

 

To do list:

- hüdrotõukurid aegajalt annavad teada, et nad on olemas

- amordid

- roostekohad likvideerida

- tagasilla puksid

- kkasti otsasimmer

- pidurid vilistavad

- tankimistoru otsavoolik räbal ja lekib

 

 

Hetkel vist kõik, eks tulevik näitab mis üllatusi veel tulemas on- Tänaks veelkord Kerti ja Erkit, kes abiks olnud! :)

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_68777

Kuna nende velgede keskauk on ülisuur, siis keegi on ilma tsentrirõngasteta neid velgi peale vägistanud ja sellega poldiaugud ära retsinud, iseenesest all püsivad ilusti, aga ma tahaks ikkagi asja saada kenasti tsentrisse ja sirgeks kuna põiki lasta küll nende velgedega hetkel ei julgeks. Peangi üldse uurima kes sellist asja ette julgeks võtta, ja laseks sinna üldse messing vms tsentrikad teha (viimane variant on et teen ise kodus treipingis). Lisaks on seal rehve vahetatud külaseppade poolt ning velgesid mitmest kohast tugevalt kriimustatud. Teen päeva peale pildi ka poldiaukudest, siis lihtsam oma juttu selgitada. :)

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_74234

Jõudu!

Nagu mul siis ikka kombeks igaltpoolt tüssata saada, ei läinud ka see kord teistmoodi. Nimelt sai siis soetatud m20b25 126kw mootor, 3 päeva läks aega et see rullika peale ehitada. Uus hammasrihm ja teised rihmad, terve sidurikomplekt uus, kardaan, kardaanileevendid jne, radikas ja palju muud.

Täna oli siis see maagiline hetk kui sai proovida. Tulemus- mootoril kolin sees ja tühikäigul õlisurve puudub. Sellega lõpeb siis sinise rullika nokitsemine minu jaoks.

  • Autor
comment_74271

Ei ole mõtet enam seal midagi teha, selleks et mingi ringi lapata on vaja jällegi terve hunnik tihendeid vahetada jne jne. Selle raha eest oleks Tartust saanud juba m50 strokeri tellida, poleks ise pidanud isegi peale mitte panema. Lihtsam on ta maha võtta ja kere eraldi kas siis turgu lükata või raja peale viia. Aus olla, ega viimnegi motivatsioon on kadunud.

comment_74284

Lihtsam oleks muidugi käega lüüa aga võta mõni päev ikka mõtlemisaega, enne kui tegutsema kavatsed hakata ;) Ega see pole esimene ega viimane kord kui mootoriostuga alt on alt mindud, minagi ostnud kapremonditu pähe purunenud rõngastega mootori (lõppeski asi põhjaliku remondiga) ja siis kõvera kaanega mootori. Ikka juhtub.

Mõtle kuidas minimaalsete kuludega saaks asja uuesti sõidukorda ja kahjud tagasi teenida ja siis alles vaata edasi! Püssi kohe põõsasse ei saa visata, eriti kui selliste vanade masinatega tegu on :beer:

  • Autor
comment_74734

Ah mul savi, pmst kui kellelgi huvi võib kere jms suhtes mõistlikke pakkumisi teha. Lasen tuttaval plokikaane ka mootoril maha võtta, võibolla too ei saanud kannatada...

Alati on nii, et kui juba midagi hakkab p* minema, siis läheb ikka lõpuni.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.