Hüppa postitusse
Postitatud
comment_10652

Tervitused minugi poolt siis. Sai soetatud sellinne huvitav isend mida tehasest välja ei lastud, ehk siis 324td kupee. keegi tore vanainimene on siis selle mootri sellele kerele vahele tõstnud. Ennemalt oli vahel 2.0 bensiinikas.

Hetkel on küll auto natuke nutuses seisus kuid eks pikkmööda üritan vaikselt teda paremaks teha. Lähiajal plaan siis lahti katkuda ja keretööd ära teha, välja vahetasin Läti esistange orginaal lisa ja stange vastu uued tiivad olemas. vaja veel mõelda kas karpe annab taastava õi on needki vaja välja vahetada kuna keegi on natuke valest kohast tõstnud ning karbid ära muljunud. mujalt tundub kere korralik ja kõva. läbiv rooste ainult esitiibadel.

Lisadest on siis väike kompu välistemp näidikuga ja elektroonilise kellaga. katuseluuk, el.peeglid ja roolivõim. + check paneel.

kiiremas korras vaja teha: temp näidik tööle saada, ja sumbutaja alla keevitada, ehk siis kui keegi teab kedagi kes hea hinnaga sumpsi alla leiutaks andku teada, hetkel tuleb 53mm toru küljepealt välja ja suht kärarikas on kuskil ringi sõita.

Homme läheb tegemisse siduri survelaager, käimakasti otsasimmerling ja eelsüüte küünlad.

Tehhtud on õli kütuse ja õhufiltri vahetus ning vedelike vahetus(tosool,õlid), kardaani tugilaager ja vibratsiooni leevendus muhvi esimesed kettad+klotsid.

Mõned kiirelt tehtud pildid(ma tean jah auto on must: http://nagi.ee/photos/kazhmir/sets/293691/

Muudetud , muutis kazhmir

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10649

Vahepeal ta tõesti oli vist osta.ee oksjonil kuid mina teda sealt ei ostnud. Passis on ta ka ära vormistatud jah td-ks. mis asjad siis täpsemalt on omased turbodiislile? mina ei ole tähele küll pannud et midagi puudu oleks. ja töö on jah suht korralikult tehtud kui välja arvata juhtmete süsteem roolisamba all. seal on täielik segadus millest mina ei ole veel sotti saanud, kuid üritan lähiajal sealgi asjad korrigeerida et ei oleks sellist segadust.

jah TD :arrow:

comment_10648

Omased asjad siis, aku pagasiruumis,suure korpusega 3.25 differ, ketastega tagasild, 51mm püstakud,suur radikas, lisa avaga esipõll,pikk kapotitihend, kapotialune kate,vastavad märgutuled armatuuris, polsterdusega salongidetailid (sealhulgas armatuur) ,mootori ja esisilla vahelised amordid (diislil lisa kinnitused sillatala küljes), õli jahutus radiaator, 55L paak ,suurema läbimõõduga kütusetoru,polsterdatud põhjakatted. Need asjad mis kohe meenusid, paljud nimetatud asjad pole ainult diisli eripärad.

  • Autor
comment_10646

Aku on pagasiruumis, suure korpusega differ on kuid ülekande osas jään vastuse võlgu, ketastega tagasilt olemas, püstakuid pole mõõtnud, radika suuruse kohta ei oska öelda kas suur või milline ta on, küljes oli läti stange mille vahetasin 1 avaga põlle vastu, diisli spodi blokk on küll, polsterduse kohta näed vasti pilti, mootori ja esisilla vahelised amordid vist puuduvad vähemalt auto all olles pole silma jäänud, õli jahtus radikas olemas, 55l paak olemas, kütuse torusid pole mõõtnud kui suured on, põhjakatted puuduvad.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10540

Täna sai siis sisu välja katkutud jupphaaval ning avastatud et see töö oleks võinud pmts tegemata jääda. nimelt siis oli plaan lahti võtta ja põhja keevitama hakata, kuid tuli välja et ei olegi midagi keevitada. Kõik tipp-top ilus ainult mõnes kohas mõni cm pindmist roostet. niisiis nädala lõpuks käib terasharja ja migni roostevastase vahendiga üle ning siis saab juba sisu sisse tagasi loopida. Pildid esimeses postis nagi albumis. Pagasnik on kõige hullem kuid ei ole ka seal hullu, ei leidnud mina kuskilt sealt läbivat roosted ainult pindmine.

Terv,

K

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_9801

Teeks väikse upi.

Auto ikka laiali, Shame on me. Külge vahepeal sobitanud aga B tiivad + uus põll, vahetatud Tagaratta laagrid, taga kettad/klotsid ja käsipiduri klotsid + rem komplekt. Avastasin ka et taga vist madaldus + gaasi sachid paigaldatud. kuid ees kõik orginaal peaks esiotsa ka madalamaks sebima

Teha vaja: avastasin taga kõrvalistuja sisemine koobas läbi mädanenud. kiiremas korras keevitada ja masin värvialla ja kokku tagasi. Ei tea kauaks lund alles on.

Terv,

K

Pilte:

IMAG0204.jpg

IMAG0191.jpg

IMAG0196.jpg

IMAG0205.jpg

  • 1 aasta hiljem...
  • 7 aastat hiljem...
  • Autor
comment_135993

Tere Foorumikaaslalsed,

 

Päris pikalt siin teemas vaikne olnud... Ma ei teagi kas võib öelda et minu käes on foorumi või isegi Eesti kõige "aeglasem" E30 kerega projektikas.

Tore on see, et E30-d turupeal odavamaks pole läinud ja ma nimetan seda kui eluaegne "kinnisvara projekt". Peamiselt seeõttu et mul pole plaaniski seda autot maha müüa. Üks eriline põhjustest miks ma ei plaani seda autot müüa tuleneb sellest et esmane registreerimine Saksas sellele autole on tehtud samal päeval kui ma sündisin.

 

Ei saa öelda et päris ära oleksin unustatud selle auto ca10 aastaks kuskile garaashi sest vahepeal erineivaid lisasid kokku ostetud: Elektroonilise luugi komplekt, Valgustiga tagasivaatepeegel, Hi-Fi kõlarid ette, M-tech1 rool (kahjuks sain suure diameetriga), coiloverid , Hartge 16" veljed, 10 000miili sõitnud 3.25 3,73 typ188 LSD differ ja veel terve rivi asju mis hetkel kohe ei meenu.

 

Niisis mõned nädalapäevad tagasi sattusin garaashi kus ta on seisnud ca viimased 10 aastat ja mõtlesin mis seal ikka, Nüüd on see õige aeg käis. Panin köiega ta järgi, vedasin pesulasse ja loputasin maha 10 aastaga kogunenud tolmu. 

 

Siit sealt, pealt alt ja seest pestud viskasin kiire pilgu kerele peale, ja oh õnne, hiired ja rooste seismisega läbi keevitatud kere närinud pole selle 10 aastaga. Nii sai lõpuni kinnitatud et tuleb asi lõpuni viia "natuke" aega ja raha kulutada asjad külge kruvida,  värvida ja mukkida ära pealt ja alt.

 

Huvi oleks et 2020 suvi saaks mõned kilomeetrid ikka mööda linna ringi rullida.

 

Tulemas kindlasti lisa juttu ehituse jooksul ja kindlasti kastuan foorumit kui tekib küsimusi kuna päris nii hea mälu ei ole et mälupildipealt kokku lappida auto. 

 

Jõudu kõigile foorumiliikmetele ja Rullijatele!

 

IMG_2208.jpg.5451eea21be84514535cf6da8e833021.jpg

 

IMG_2211.jpg.a7c864f32bc67421e89fd7622e9cea1a.jpg

 

 

IMG_1138.jpg.8488257ad3e057c79fc55ae65b607004.jpgIMG_6569.jpg.f1ac3f823aa69733125f65db1da8c2ee.jpg

Muudetud , muutis kazhmir

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_136602

Mida paremat ikka koroona hirmus teha, sai natuke aega veedetud töökojas autokallal.

 

Täna sain külge elektrilise katuseluugi süsteemi. Süsteemi paigalduse tarvis võtsin ka esiklaasi eest,et saaks manuaalse luugi plaadi koos torudega lihtsamalt kätte. Klaas pidi eest tulema ka kuna varsti värvimiseks läheb siis varem või hiljem oleks pidanud ta eest ära võtma naguinii. Postiivne üllatus on see et esiklaasi alt serv on korras ilma roosteta. 

 

Süsteem  sai külge täies komplektis, EL katuseluugi alusplaat koos trossi torudega, orginaal juhtmestik, mootor, relee, ja lae esimene paneel. Ainuke mure et eelmine omanik on lae paneeli eemaldanud natuke algeliselt, kasutamiseks on olnud nuga ja on ülevalt läbi lõigatud. Kuna plaan on osad salongi detailid üle nahatada siis pole hullu, teeme selle ka uueks. Piltidel lae paneel ajutiselt kinnitatud.

 

Järgmiseks tuleb mõelda kuidas/ kuskohast vedada valgustusega peeglile voolud. Kas keegi on kohanud varianti et ukse avamisel lähevad tuled põlema ja samas on ka pidev 12v olemas et vajadusel tuled põlema panna? Kui jah siis ootaks õpetussõnu või viidet mõnele lingile kuskohast infot omandada kuidas selliselt süsteem
lahendada.

Ise küsin ise vastan https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/Map_Light_Upgrade

 

Parimat,
Kristjan

 

IMG_2964.jpg.e01d30eab64f23201d13dcdbbf73f981.jpgIMG_2939.jpg.e8f5e3ae416275756ad7251aef119590.jpgIMG_2971.JPG.0ca3eadfda76c5997b1dbe6a3ad6c505.JPG

Muudetud , muutis kazhmir

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_136888

Sai täna mõningad tunnid töökojas veedetud jälle.

Tulemuseks katkine juhiukse luku kronstein, tahtsin paremaks natuke teha aga andis järgi hoopis.

Tiivad stanged külge istutma pandud, need B osa tiivad on ikka paras peavalu. 

Proovisin korraks ka lahtiselt külge karbikatteid et aimu saada milline visuaalselt jääb.

Alt tuli tagumine sild, saab värskenduse liivapritsis ja värske värv selga. Lisaks mõned tugevdused keevitama ja uus puksiring + LSD. 

Ostetud vahepeal korralikum paak mis läbib samuti pritsi ja värvi ning leiab tee autoalla, paagipump, mingeid juhtmeid ja väiksemat kraami.

 

Järgmiseks ootab ees küljekarbi katete külge monteerimine, mootori vahelepanek,E36 latt, esimeste coilide install ja piduritorustiku värskendus.

 

Väike pilt ka kellegi eelmise omaniku loomingust kuidas tagumist otsa kõrgemaks saab teha, vedrude alla oli pandud Vineer.

 

Parimat,
Kristjan

 

IMG_3188.JPG.6d582cc486084e1f4b2ee14ea31dea6f.JPG

IMG_3189.JPG.6a2e138b837e9470eeeae28590b27947.JPG

 

Muudetud , muutis kazhmir

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_139254

Üle pika aja uuendaks teemat, suuri edasiminekuid e30 maailmas pole kuid vähemalt 100 muud asja on tehtud. 

 

E30 seotult veermiku tükid said alt ära, käisid liivapritsis, lisasin mõned tugevdused külge ja lõpetuseks said uue kuue.

 

Täna võtsin kätte komplekteerisin tagasilla tükid ühte kohta et kokku laduda, tundub et mõned kronsteinid siiski jäid pritsimata mis lähevad galvaanikasse hoopis koos poltide/seibidega.

 

Nüüd ehk kokku ladumisega läheb natuke kiiremi et saab sobitada kõik asjad omale kohale nagu peab ja kere värvimisse.

 

Lisaks mõningaid pilte

Tagumine sild ennem:

251156848_IMG_32332.JPG.436b34406bbfd064b350e583f7a8566d.JPG

 

Ja pärast komplekteerimist täna: pildilt puudu LSD differ mis oli ostes juba nii heas OEM korras välimuselt et värvi ei vaja, säilinud ka diffri peal orginaal S täht.

486443212_IMG_47023.jpg.9b50be1c873998f3c1da692e3c6bbce3.jpg

 

 

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_139949

Väike update vahelduseks.

Pikk ja keeruline lugu lühidalt, algne plaan panna M52b28 on jäänud tahaplaanile. Nimelt sai soetatud üks E36 coupe millele 2.8 tehnika rändas peale et radasid nautida ja präegune ajaressurss kulub sinna.

 

E30 tarbeks jäid näpud taha ühele Stroker M20-le.  M20b27 blokk, 885 kaanega, 2,5i juhtimisega. Kohapeal kõrva järgi toimis mootor hästi, kompressioonid olid silindrites ühtlased 10.5bar ja nii ta minuomaks saigi. Mis karul kõhus peidus on ei oska veel kommenteerida aga plaan on lahti võtta üle vaadata ja vajadusel üle käia.

Tuli ta siis komplektsena käigukasti,kardaani, diffri jms kraamiga ja ennäe sama värvi autopealt mis minul.

 

Kuna erinevaid juppe kogutud juba M52 installiks siis varsti mittevajaminev kraam turgu panna. Liiga palju nodi juba kogunenud.

 

 

464245945_IMG_59482.JPG.b2a568ab1bb5825e38021469fce8779c.JPGIMG_6168.JPG.093ef3b27f589efe81e663f8ea0b4128.JPGIMG_6170.JPG.22ba220153b1b46b3d7cfcee98eac90f.JPG

 

Muudetud , muutis kazhmir

  • Autor
comment_139951

Hetkeseisuga paneks selle "stroker" jutumärkidesse, mootori müünud inimese sõnadekohsat tegemist "strokeriga". Keegi müüja sõber ehitas kunagi mootori, temaga juhtus õnnetus ja siis liikus kere koos mootoriga edasi. Kuna sõpra enam pole siis ennem ei oska kommenteerida mis sealt seest vastu vaatab kuniks mootor lahti on võetud. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.