Hüppa postitusse

Soovitatud postitused

e21.ee ja näiteks ka SR-is kasutaja "vare271" (vms.) pakub komplektset 125kW mootorit, koos juhtmestiku ja ajuga, kuskil Järva-(või Suure-)Jaanis. Kuulutus paar-kolm nädalat üleval juba.

 

Ja noored, autol on plokiKAAS, looduses ehk elab kusagil ka plokiKAAN :)

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-57609
Jaga teistel saitidel

võimsuse ja vääde saad alles dünos teada, kuna need 20-25a mootorite seisukord on seinast seina. Kuna M20 nagunii kõrget pööret ei kannata, siis saad sellise kooslusega lihtsalt madalamalt pöördelt suurema väände, mis nö p****dünos kohe tunda annab. Lõppkokkuvõttes polegi oluline, mitu kilovatti mootor võimsust toodab, vaid mis vahemikus sul neid kõige rohkem kasutada on.

M20b25 pole mingi eriline haruldus midagi, vbolla ainult rullika peal. E34 mootorid seal 150 ümber.

Plokikaane kohta saab alati ka silindripea öelda, siis ei kaani keegi.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-57650
Jaga teistel saitidel

  • 3 kuud hiljem...

Mina oma strokeri ehitamisega kulutasin ca. 1000eur ja võimsust ei tulnud küll märgatavalt juurde, kui siis minimaalselt. Ainuke asi mis tunda annab on see, et max nm tuleb seal 4tuhhi ringis, mitte nagu 2,5sel, mis saabub alles 5,5tuhhi ringis. Seega pill äkilisem ja mootor tihedam(kuigi originaal mootor oli ka väga tihe).  

Mis tegin: panin 2,7 vända, kepsud, kolvid(SE) ja jäi 2,5se plokk ja kaas, sisse läks ka 2,3se nukk, mis asja veel natuke teravamaks tegi. 

Samuti plokikaas sai lihvi ja kõik kuluosad nagu kolvirõngad, tihendid, otsapunnid jne said tutikad. Juba ainult tihendite arve oli mumeelest pea 400€. 

Aga võin öelda, et kasu on tast küll ja sõbra väga tiheda mootoriga tagaveduselt 2,5lt läksin uimates eest ära, muidugi 80km/h hakkab juba nelivedu takistama. Järelduseks ma prognoosiks lisa 5-10kw originaal 125wati asemel.

Ja samuti mu auto mootor pole kordagi laiali lagunenud ja väga mõnus asi. Kestab ta kindlasti 100tuhat veel, kui ilusti hooldada.

Start on aga küll väga muhe.  :lol: Kui keegi mu pilli lähiajal ära ei osta, siis jääb projektikaks ja teen teema ka siis, aga enne seda plaane ei avalikusta. :P

Kui tahad võimu, tuleb föön vahele panna ja raisata vähemalt 2-5k euri kõige lisanduva peale. Miks muidu öeldakse et auto tuunimine kallis lõbu.  :beer:

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-63037
Jaga teistel saitidel

  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...

Olen ka kõvasti nüüd kirjandust lugenud selle kohta. Kõige lihtsam ja sitem varjant on 2.7 plokk koos kõigega ja 2.5 kaan ja juhtimine. 2.3 nukk sama mis 2.5. Netis oli eraladi teema kus mingi vend võttis kätte ja mõõtis kõik nukkvõllid ära. 2.3 2.5 katiga või ilma kõigil sama nukkvõll. Tootekood ainult erinev.

Ainuke mõistlik varjant on leida s-eta kolvid või siis 2.5i omad ja plokki maha võtta 1-2mm. Pärast kindlasti tore hammasrihma paika saada.

Siit ka küsimus kas keegi teab mis vahe on 2.5 125kw ja 126kw kolbidel?

 

Alpina 2.7 http://wp1016621.server-he.de/fotost/f01118/tkc1.pdf

 

Nukkvõll sama mis 2.5 ilma katita.Vänt m21 oma. Kahjuks ei suuda tuvastada mis kolbe kasutati.

Alpina b3 kolb esimene väidetavalt. Edasi s-eta ja siis 325i kolvid.

 

http://www.e30tech.com/forum/attachment.php?attachmentid=636&stc=1&d=1198890531

 

B3 on kõvasti madalam. Et siis kasutati 135 kepse ja madalamat kolbi?

Ehk Eixil on mingi vana tootekataloog kus saab järge ajada.

 

Vaadates erinevaid dynolehti siis pole vahet kas 2.7 või 2.5. Ainult väänet tiba rohkem kui 125kw. 126kw põhimõtteliselt sama.

Et enam vähem asja saaks siis ilmselt peaks kasutama s-eta kolbe ja tõstma surveastet 8.5 pealt 9.7 või rohkem. Aga see juba kõrgem matemaatika.

Muudetud , muutis matu665
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68004
Jaga teistel saitidel

või otsid alla 11.0 eta kolvid, surve aste tuli sel juhul ca 10.4.

ma natu nokitsen enda mootorit veel(uus kaanetihend, parem plokikaan ja chip ära proovida enne ms3v3 üle minekut) eks kevadel ole näha kui palju kw välja annab

varumootoril lähen tõenäoliselt silweri rida ehk 2.8 vänt ning 2.5 kat kolvid hoiab kõvasti aega kokku leiutamise pealt

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68045
Jaga teistel saitidel

Kataloog näitab sama , kuigi seda ei saa alati uskuda ,  Sama tootekoodiga asjad ei saa ju loogiliselt võttes erinevad olla, kui kusagilt pildimaterjali tõestuseks, siis on võimalus meid kõiki ümber veenda, aga nagu aru olen saanud, siis siinne foorumirahvas on igasugu kuuldustes ja muus kontrollimata infos ilmselt elulõpuni kinni...

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68240
Jaga teistel saitidel

http://84.45.115.78/e30zonewiki/index.php/M20 kolbide kohta.

plokikaaned olid sama koodiga kuid erinevate valu numbritega. pregugi võrdlen siin üht 89a ja 96a valukoodiga m20b25(885) käevahel näiteks- 96a omal on põlemis kamber veidi väiksem ning vee kanalid natuke kitsamad, samuti nukkvõlli liugepinnad veidi laiemad. kuid üksteisega on nad üksühele asendatavad

Muudetud , muutis kotkas1
  • Meeldib 1
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-68311
Jaga teistel saitidel

  • 1 aasta hiljem...

2.0 nukk on väga-väga sarnane nukkide poolest 2.5 omale. Pmst identne. Vahe tuleb sisse sellest, et kogu kupatus on 6 kraadi varasem, see mis konkreetsele mootorile meeldib on katsetamise küsimus aga töötama peaksid mõlemad variandid. Nuka ajastus määrab lihtsalt pöördemomendigraafikut üles- või allapoole kui lihtsustatult võtta.

 

Kui huvi on siis minu käest saab kulumata nukkide aga laagripinna kriimudega 2.5 nuka, mille kohta üldine konsensus väitis et viga on kosmeetiline :P 

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/page/2/#findComment-96926
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus