joonaskala Postitatud 3. märts 2013 Jaga Postitatud 3. märts 2013 Tere, Olen uurinud juba palju, igaltpoolt püüdnud niipalju infot leida kui vähegi võimalik..aga ikka on nagu midagi puudu! Selline kindel sõna et, "jah nii saab" on puudu.. Et olemas siis m20b27 ETA mootor, ja teiseks kõrvale tuleb kohe m20b25 mootor.. Plaan oleks siis ehitada selline odav "Stroker" Olen uurinud ja kas asi on tõesti nii lihtne et.. Panna m20b25 mootorisse sisse m20b27 kepsud koos väntvõlliga..kolvid siis jääks 2,5 liitrise omad, plokikaas 885 lõpuga ja sammuti 2,5 liitrise oma(koos sisselaske ja väljalaskega), ja siis ka 2,5 liitrise aju ja juhtmestik. On see asi siis nii? Ja palju selline asi juurde annab..olen lugenud et kuskil siis 130-140 kw vahel tuleb selline kooslus? Keegi viitsib vähe täpsemalt seletada..siis võiks nagu juttu teha et mis see kõik täpsemalt annab, et panna 2.7 liitrise vänt + kepsud sinna sisse! Kellegil kindlat infot, siis antke aga tuld Tänud ette ära juba! Parimatega, Joonas Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 3. märts 2013 Jaga Postitatud 3. märts 2013 Odavalt tehes saad heal juhul tehase kilovattide lähedase tulemuse. Kes siin põhjalikult ja suurema investeeringuga teinud, need saanud 140 kw kätte. Siin üks arutelu asjast Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57545 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 3. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 3. märts 2013 No seal teemas on selline jutt et kõik panevad erinevat teemat..üks ütleb üht, teine teist..midagi aru ei saa. Seal ju samamoodi juttu et 2,5 liitrise mootorisse 2,7 ETA alumine ots ja valmis.. Kui ta annaks sama tulemuse mis tehase mootor, mis selle asja point siis üldse on? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57553 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 3. märts 2013 Jaga Postitatud 3. märts 2013 Asja point on see, 25a vatti saanud mootoril saad tehase kilovatid tagasi. Mis sa arvad et sinu 2.5 mootor omab endiselt 125kw? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57557 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 3. märts 2013 Jaga Postitatud 3. märts 2013 Asja mõte on see, et kolvikäik suureneks. Effekt on umbes sama, kui keerata näiteks mutrit lahti pikema võtmega (see on kergem) Igatahes muutub mootor võimsamaks. ETA väntvõlli käik on suurem. Kui sa jätad alles tavalised 325i kolvid siis arvesta, et need jäävad 2mm alla ploki s.t plokki on vaja madalamaks saada. Seejärel tekib probleem rihma pingutamisega, nukkvõlli asendiga jne. Lihtsalt pane see 885 kaas sinna ETA peale ja muu 325i krempel ja ongi asi valmis ! 325i ja 325e plokkide silindriläbimõõt on sama. Teeb täpselt sama välja. Kui see 325e on VÄGA heas korras, siis võib selle kaane peale panna ilma alumist otsa lahti võtmata, eks otsusta ise selle üle juba. Mootori karakteristikud muutuvad tänu suuremale kolvikäigule, isegi sama lõppvõimsuse korral (125kw) on selline mootor parema pöördemomendiga. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57564 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 3. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 3. märts 2013 No tegelikult on asi nii et, antud ETA mootor mis mul on..on see nn "Super Eta" millel ongi juba peal 885 lõpuga kaan..(suuremjaolt siis 2,5i peal olev kaan). Mootor iseenesest vägev, mootoriplokk korralik, isegi hoonimisjäljed veel sees jms. Aga point selles et, antud 885 kaan mis mul ETA peal on on katki, mõra sees ja jookseb tosool silindrisse. 885 kaant on ju päris raske leida, ja kaane parandus läheb 130 euri miinimum(firmalt tõukur vms). Aga 130 euroga ma saaks juba ju terve 2,5i mootori, millel ongi peal juba 885 kaan. Lihtsalt, mõtlesin et, äkki annaks kuidagi kompunnida neist kahest mingi natuke vägevama mootori välja, kui selle tavalise 95kw Eta.. Tundub nagu kuidagi lahja ja mõtetu mootor. Vahest tahaks asfaldil rehvi põletada, aga ETA'ga seda vist väga ei suuda. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57568 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 3. märts 2013 Jaga Postitatud 3. märts 2013 Miks ta ei peaks suutma, ära vaata ainult kW numbrit, näo tõmbab ikka kõrvuni number mis asub nm ees Lisaks 885 kaanele pane sinna Seta otsa ka 125kw mootori juhtmestik ja aju Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57570 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 3. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 3. märts 2013 No ütleme nii et, kui mul olemas Seta mootor eks, ja ostan kõrvale 2,5i mootori.. Siis tasuks korda teha ikkagi ETA mootor? Et see siis parem? Kaant eraldi nkn ei leia..ja parandada pole mõtet ka lasta...100-130 eest saab juba terve mootori ju. Palju inimesed on müünud m20b25 mootoreid milles lihtsalt m20b27 vänt koos kepsudega..kuida nad siis üldse sõidavad kui plokist 2mm puudu jääb? Jutu järgi siis täis pask variant vms, ei tasu teha sellist asja? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57572 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sass Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 (muudetud) E21.ee foorumis on juba lahatud seda teemat küllaga,sa proovi ka oma sőnavara kontrollida. Muudetud 4. märts 2013, muutis sass Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57574 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
asser Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 (muudetud) No kui sa selle m20b25 kõrvale ostad siis sa ju tõmbad tolle ka juppideks ju. Vaata kumb plokk korralikum on ja selle peale ehita. Eeldan et eta plokk korralikum, ja mina ehitaks selle peale. Ja ei peaks alumist otsa näppimagi. Mõtle kas sa tahad seda võimalikult odavalt või võimalikult hästi saada. Palju oled nõus raha raiskama. Aga isegi odav tegemine eeldaks enamuse tihendite ja kuluosade väljavahetamist. Samuti peaks olema elementaarsed oskused mootorite alal. Odavam tuleks juba uuema tüübi mootor peale visata, mis kannatab sul rehve ribateks lasta kui see on su soov. Kui tahad just 2.7i-d endale siis lase käia! Muudetud 4. märts 2013, muutis asser Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57575 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 E21 oleva teema lugesin läbi, tänud. On olemas elementaarsed oskused mootorite alal.. Aga ütleme nii et, ei ole plaanis igapäev rehve sodiks lasta. Asi on ikkagi sõiduauto, millega igapäevaselt sõitma hakkan, kui kokku saab! Lihtsalt, vahest ikka tekib soov kuskil parklas natuke rehvi põletada vms.. Ütleme nii et, kogu mootori tihendid/rihmad ja asjad plaanin nkn uued osta, et see poleks probleem. No ma arvan et jah, nkn ostan kõrvale 2,5 liitrise, sellepärast selle saab kätte juba 100-150 euro vahel. Aga ega ju 885 kaant odavamalt ei leia väga, ja oma kaane parandus läheks ka kalliks (üks põlemiskamber 130 euri) Ja nüüd mõtlengi, mida mul annaks teha kokku nendest kahest mootorist? Kumb parem on, 2,5i või 2,5E(Ilmselt super eta, peal oli 885 kaan)? Tahaks odavat ja lihtsat varianti..Et saada midagi juurde. Loodan et mõistate;) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57577 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 http://www.thefullwiki.org/BMW_M20#wikipedia_M20_tuning_and_modification Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57578 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Oo, tänud Seal juba tundub selline vähe kindlam ja parem info olema Väiksed küsimused siis ka tekkisid..teksti lugedes. Super Eta-based The easiest is to start with a September 1987 onward Super Eta and installing a 325i cam and springs, a complete 325i intake manifold and throttle and plugging in the 325i engine control unit. Depending on which cam, chip and intake is used, this combination can make 180-200hp with the stock 8.5:1 compression ratio and will rev to 7500rpm. 2.5i mootoril on ju 885 kaan ja super eta mootoril sammuti 885 kaan? miks siis öeldakse tekstis et tuleks panna 2,5i nukk koos vedrudega.. Okei, sisselaske kohta ei oska midagi öelda, kas on seta mootoril teistsugune kui 2,5i'l, et see tuleks siis panna 2,5 oma koos kõigega. Ja noh, siis panna 2,5i aju ja juhtmestik. Ja peaks olema täitsa asjalik mootor valmis? 325i based Starting with a regular M20B25, acquire an Eta crank and use Super Eta pistons and rods or custom pistons with the 325i rods. A crankshaft from the M21 diesel engine may also be used as it is dimensionally equivalent to the ETA crankshaft; it is also forged, where the ETA crankshaft is cast. Eta, 320 and 323 rods are all 130mm long while 325i rods are 135mm. Regular Eta pistons WILL NOT WORK OPTIMALLY because they are not matched to the "885" head. Results are the same as for the Super Eta and will be better if custom-made higher compression pistons are used. Antud juhul siis ostan kõrvale 2,5i mootori...Kirjas et tuleb panna ETA vänt ja SETA kolvid ja kepsud, kas siis ETA ja SETA vändad on erinevad? Või võin panna ka SETA vända sinna mootorisse? Ja ülejäänud siis jääb 2,5i oma..885 kaan ja sisselase ja aju jms... Olen ma õigesti aru saanud kõigest? Kumb variant oleks parem teiearust? Kas teha oma SETA mootorist..või teha M20b25 mootorist? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57580 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 150€ eest m20b25 mootor ei ole igapäevane nähtus, ära seda unusta. See, et kaan on 885 ei tähenda, et nukkvõll sama on mis 2,5i mootoril. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57582 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Praegu paistab neid liikuvat päris mitu Ilmselt selle nädala jooksul toon ära ühe. Hmm, aga kui ma ostan m20b25 (2,5i) mootori millel on peal siis 885 kaan(Vist originaalis juba), siis tollel ju peaks olema peal õige nukkvõll? Või on mingeid teisi võimalusi ka? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57583 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
asser Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 (muudetud) SETA ja ETA vändad samad. Sul ongi vaja ainult tõsta 885 kaas mis pärit m20b25 pealt koos sisselaskega enda SETA ploki otsa ja olemas ongi. Lisaks siis teised asjad(aju, juhtmestik jne) See kõige lihtsam ja odavam varjant. Võid lisaks kaane lasta ära portida ja kasutada m30 throttle body, aju ja pihusteid. Võimalusi on palju. Mida rohkem jõudu sa tahad seda kallimaks läheb. Siin üks teema: http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=75938 Loe läbi saad saad targemaks. Strokeri teemasi tohutult netis olemas. Kasuta otsingut. Muudetud 4. märts 2013, muutis asser Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57585 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Jah, see oleks hea lihtne variant! Aga kumb annaks rohkem tulemust, võimsuse suhtes jms! Kas see 2,5i Based, või 2,7 Super Eta based? Ehk siis eelpool mainitud 2 varianti..kumb nendest oleks ägedam? Mõlemaid annab praegu teostada ju lihtsate vahenditega. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57587 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 Kõige parem on 126kw ülemine ots ja juhtimine, kolvid peaks ka sellel mootoril kergemad olema kui eta omad. Üldine mõte ikkagi väändemomendi suurendamine, mida ongi tavalisel tänavaautol vaja. Hooratas pane ka ühemassiline, saad natuke erksamaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57589 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Jah, see paistab kõige õigem ja lihtsam variant.. Ehk siis oma ETA alumine ots ja siis 2,5i ülemine ots koos juhtmestiku ja ajuga.. Hooratta ka siis jah ühemassilise, ja asi peaks päris hea olema? Hetkel 2 massiline ja see paras kolakas. Aga palju selline ehitamine juurde annab? Võrreldes nüüd originaal mootoriga mis mul on? (SETA, 95kw) Kui keegi teab arvutuslikult(nm, kw) või midagi, siis võib sellistes andmetes ka selgitada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57591 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 Kirjutasin juba teises postituses su viimase postituse küsimusele vastuse. Saad sellise kooslusega tehase 125kw võibolla kätte. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57595 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Hmm, esimeses postituses oli plaan teha ju 2,5i mootorist, ehk siis panna 2,5i mootorisse sisse ETA vänt koos kepsudega ja muu jääks sama..et siis tuleks tehase värk 125kw kuna originaalis 2,5 ongi 125.. Aga kui ma võtan nüüd ja teen ikkagi ETA mootorist, millel on originaalis 95kw. Kui panna sellele 2,5i pea koos sisselaske jms, ja seda juhtima sammuti 2,5 aju. Kas siis teeb ka enamvähem selle 125kw kanti välja? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57596 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 Loodan, et saad aru ikka, et pean silmas reaalset tulemust peale seda remonti/kooslust. Võid ju ka niisama tuletada, liita-lahutada, räägin sulle reaalsest tulemusest, kui sa peaks dünosse sõitma selle autoga, sa ju tahtsid reaalset tulemust teada. Ega see 25a vana mootor ei oma enam 125kw, võibolla 80-100kw on alles jäänud. Siin ühes teemas tehti ka põhjalikult kõik ära ja düno näitas vist 135kw, katsun üles leida selle. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57598 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Ei, ma saan aru, et sa räägid nagu reaalsetest numbritest, mis seal tegelikult on.. Aga ma mõtlen et üks mootor on ikkagi stockis 95kw ja teine ju 125kw..Nagu originaalis. Kui ma nüüd 95kw ehitan eelmistes postituses antud asjadega üles(2,5i kaan + juhtimine jne) siis peaksin saama enamvähem sama tulemuse mis 2,5i stockis? Ei oska kohe seletada hästi. Pmst 2.5i ärategemine, lõpuks saan tehase kw kätte 125kw Aga kui nüüd 2,7 ETA ära teen, siis saan ju ka tehase kw kätte, ehk siis 95 kw või? Kuna originaalis ta niipalju ju on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57599 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 4. märts 2013 Jaga Postitatud 4. märts 2013 Tehtud mootor ja reaalselt ilmselt käre pill, aga näe +5kw ainult. Seega kahtlen isegi 125kw kätte saamises. selleks pead ikka 1000+€ välja käima. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57600 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
joonaskala Postitatud 4. märts 2013 Autor Jaga Postitatud 4. märts 2013 Ah pole hullu! Peaselt et saan natukenegi käredamaks mootorit, ja hea/korras mootori..! Nüüd kõik asi päris selge, tänud kõigile kes viitsisid infot jagada Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4948-m20b2527i-stroker/#findComment-57606 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse