Hüppa postitusse
Postitatud
comment_10961

Tervist daamid ja härrad!

Kuna ma ostsin omale nüüd juba teise e30-ne ja aegajalt ikka loen seda foorumit, siis teen ka teema enda omast siia.

Ostsin paar nädalat tagasi omale kupee kerega 320i, hõbedase, ja üks peamisi ostupõhjusi oli see, et auto on äärmiselt heas korras. Proovisõidul tundus tõesti nagu oleks Baiernist otse tehasest välja tulnud:) Tegelikkus nii tore muidugi ei ole, aga ta on mul tõesti korralik, roostet on paar tühist täppi ainult, sisustus on korralik ja kõik vedrustuse poolepealt on korras.

Lisasid pmst ei ole, katuseluuk on vändaga, aknad on vändaga, istmed on tavalised riidest, kesklukku isegi pole, aga see tuleb.

Ülevaatusele minnes selgus, et üks tagapidur ei funka, sai siis seda parandama mindud ja selle käigus selgus, et all on mingit sorti kollased amordid, originaalid mitte igatahes.

Igatahes, postitan pildid ka, kohe kui ma mingid korralikud teen.

Olge mõnusad!

Muudetud , muutis bergo

  • Vastuseid 183
  • Vaatamisi 28,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_48276

Et unarusse ei jääks teema, siis uuendan.

Tehtud vahepeal:

  • Vana summuti lärises juba suht kõvasti, nii et sain eixi käest vähekasutatud terve tagumise poole. Nüüd ilusti vaikne.
  • Esimeste pidurite supportid vahetatud korralikemate vastu, mis muuseas on kuldsed - bling bling
  • Kojamehehoovastik ei püsinud enam koos ja seetõttu nüüd ka see vahetatud.
  • Panin sisse natuke moodsama raadio, et saaks ka midagi muud peale kassettide kuulata :) nüüd siis CD, usb ja auxi võimalus ka. Ahjaa natuke kvaliteetsemad esimesed kõlarid läksid ka külge, originaalaukudesse ikka.

2708041.jpgVäike illustratsioon ka.

Muud midagi vist pole teinud peale rehvide kulutamise. Madaldusega on rattad nii lääpas, et sisemised ääred olen sujuvalt siledaks sõitnud :)

comment_48292

Kui on madaldus ja laiad veljed ja mingit x-stretchi teinud ei ole siis vist väga ei kannata ka tagumisis rattaid sirgeks ajada, aga muidu saab tagumisi rattaid sirgeks sellega kui teed tagasilla tala õõtsa kinnitused reguleritaavaks, selleks on spets kitid müügil või siis freesid lihtsalt seda kinnitus ava väheke uvaalsemaks ülesse poole, aga liiale ei tasuks minna.

  • Autor
comment_48300

Mingit julma stretchi ei ole, 215/40 rehv on 9 tolli laial veljel. Mulle tegelt meeldib see välimuse poolest, et rattad lääpas. Esimesed tahaks siiski otseks saada, sest siis peaks parem pidamine olema esiratastel ja alajuhitavust vähem.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_49476

Mudel: 320I (EUR) Seeria: 3 (E30) Toodetud: 1990-01-15 Mootori tüüp: M20 Mootor: 2.00 L (95 kw) Vedav sild: tagavedu Keretüüp: sedaan Käigukast: manuaal Uksi: 2 Interjöör: (0270) Värv: STERLINGSILBER METALLIC (244)

S219A Nahaga kaetud sportrool

S286A Valuveljed (BMW STYLING)

S314A Soojendusega peeglid ning juhiukse lukk

S320A Tagumine mudelinimi eemaldatud

S324A Esi-ja tagaspoilerid

S331** SPORTPAKET -

S339A Musta värvi iluliistud (shadow-line)

S350A Valuveljed (STAR SPOKE 108)

S400A Katuseluuk (manuaalne)

S415A Tagumine aknakate

S428A Ohukolmnurk ja esmaabi pakk

S510A Esitulede kõrguse regulaator

S520A Udutuled

S556A Välistemperatuuri mõõtja

S704A M sportvedrustus

L801A Saksamaa versioon

Minu masina tehase spec :D Talvel sai selgeks, et ei peegli ega ka lukusoojendus ei toimi igaljuhul. Temperatuur on ka stabiilne -30C

Muudetud , muutis bergo

comment_49482

Vaata seda anduri juhtmestikku kriitilise pilguga, minul murdus pikapeale eest pistiku juurest vaikselt ära. Korda sain siis jootmise ja termokahaneva rüüsiga, enam pole probleeme olnud.

A tulede kõrguse regull toimib? :D

Üldjoontes päris palju sama varustust mis mu hallil sedaanil peal oli, nii esi-tagaspoiler, shadowline, sportpakett, nahkrool ja m-technik vedrustus...

  • Autor
comment_49489

Tänud, eix, mõtlesingi, et kas kahed valuveljed olid kaasas :D. Tulede regull ka ei toimi kahjuks, ja kompuuter vilgub aegajalt. Ma ise ei ole nii elektrik, et seda näppima hakata. GTA, kui sa viitsid nelipaki eest vms üle vaadata, siis ma hüppaks läbi küll teinekord.

  • Autor
comment_49665

Bensu on, aga täpselt enne seda jama sõitsin paagi peaaegu täitsa tühjaks ja siis tankisin, sõitsin koju ja nüüd siis see olukord. Ise miskipärast ka kahtlustan seda, kuigi ma pole mingi ekspert. Homme ilmselt ei ole ka kellelegi näidata seda.

comment_49666

Võta kütuselatti tulev voolik lahti (vaja ainult lapikut kruvikeerajat) ja pane ots pudelisse. Käia starterit ja vaata kas üldse bensiini tuleb sinna. Üks variant on veel tagaiste üles võtta, siis kaassõitjapoolne plekist luuk ära. Seal all siis pump ongi. Käivitades kuuled kas see pump üldse mingit surinat teeb. PEaks tegema üsna kuuldavalt ikka. Ise koputasin käivitamise ajal pumbale väikse haamriga pihta ja too ärkas veel elule :D Kuid lõpuks ei aidanud enam see ka. Põhimõte on selles, et kulunud pumba töörattad kiiluvad kinni ja koputamine võib need veel lahti põrutada.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_50220

Nonii, pump on lõpuks vahetatud ja masin jälle töötab, Woohooo :)

Sellega muidugi jamad ei piirdu. Mootor on hakanud aina rohkem puterdama vihmase ilmaga ja külmalt. Kui soojaks sõita, siis käib normaalselt. Kellelgi mõtteid?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.