Hüppa postitusse
Postitatud
comment_11004

Suvi tõi minu garaazi sellise isendi ajateenistuse kõrvalt vaikselt nokitsen ta kallal ja varsti hakkab see lõpusirge tulema kui juba normaalselt tänavail saab sõitma hakata. Autost siis ka natukene juttu, tegu siis ilma katuseluugita facelift kupee kerega mingit lisavarustust ei ole. taga ketastega sild 51mm püstakud ja bilstein b6 amordid. all olid ka vahe flansid kuid neil erilist eesmärki ei näinud.mootoriks 1.8l 83kw korraliku karterikaitsega.

orig_24036183_MWfs.jpg

  • Vastuseid 61
  • Vaatamisi 10,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_8480

kuna aega pole nagu üldse olnud siis arengut autoga võib mõõta peebisammudes aga siiski midagi on juhtunud vahetatud osadest siis: tagumised õõtshoovad, käsipiduritrossid, sillapuksid, numbrituled, filtrid. sai soetada ka katkiste kaasidega udutuled.

Hiljuti käidud ka ülevaatusel mille masin läbis kenasti ja nüüd siis osaleb ka liikluses. Vaja oleks veel järgmisi juppe: tagumine tuhatoos, udutuleklaase kellel on pärnu või tallinna ligidal võib teada anda eriti oleks vaja vasakut udutuleklaasi kuna seal auk sees, paremaga pole hullu.

  • Autor
comment_8440
Mis selle auto tagaosaga tehtud on,

Vanal heal veneajal oli see mees kõige kõvem mees kelle lada pe-rse kõige kõrgemal oli

:D:lol::lol::lol::lol:

mingid vähe kõvemad vedrud olid seal. praeguseks need juba vahetatud originaalide vastu. algul oli esiots ka lennus aga selle värgi sai enne pildistaist korda tehtud. välja nägi igatahes nagu maastur :lol:
  • 5 nädalat hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_4839

kirjutasin räigelt pika jutu aga arvuti viskas pillid kotti :evil: nüüd siis lühidalt ,et toimus mootorivahetus m50b20 kus oli küljes veel mingi x sidur millist pole ennem m50 mootoril näinud ja mingi x käigukast millel paistab ,et viies käik ülekandega 1 mis tavaliselt on neljanda käiguga koodijärgi infot ei leidnud(Getrag 225 2.1) muidu eriti ei poolda seda b20 mootorit kuna b25 ikka palju ehtsam aga odavalt sain kõik mis vaja ja ise olen väga rahul. minek on ikka hoopis teine kui vanal mootoril( selgus ,et 1,6l) ja eriti joppas siduri ja käikariga kuna tavaliselt see m50 sidur on selline väga lahja aga see hoopis teine tera, aint pedaal on jube raske :evil: käigukasti kohapealt on lihtsalt kahtlane värk differ on 4.10 ja 1 käik/40kmh 2/70 3/110 4/150 5/180 piirajas. teist spidoplokki oleks veel tarvis ja diffri ära vahetama. pilte tuleb ka varsti

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_4373

käisin täna arkis ,et auto enda nimele vormistada ja mootorivahetus passi lüüa aga tutkit pool tundi ootasin järjekorras ja öeldi lihtsalt ,et tõesta ära kust sa mootori said? ja tahtis näha auto passi kust mootor tuli ja midagi jahus veel mootori ostu-müügilepingust :P (täitsa sooda vend oli) kõndisin rahulikult majast välja enne kui midagi halba juhtub. minumeelest mootorivahetusel peaks nad lihtsalt pilgu mootorikoodipeale heitma mitte mingeid mõtetuid pabereid küsima nagu ma oleks varastanud selle mootori. :shock:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.