- Vastuseid 133
- Vaatamisi 9,1tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Teemas enim postitanud
-
Nurgatagune 50 postitust
-
eix22 14 postitust
-
///Mario 13 postitust
-
Joel 13 postitust
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Uhh kui koledasti ikka sisse vajutanud. Nüüd väike mõlk esiuksele kah ja oleme ühtekad
-
toonitud tulede sport summuti ja opelli fordi istmetega e30 oleks leidnud ka eestist,poleks vaja olnud juurde "sünnitada"selliseid ning selle aja raha asemel näiteks rehve nätus voi küttsi ostnud vms
-
Fucking tsiisas küll. Inimesel on tulemas kohe moto vahetus, kuna vana väsinud 1,6 on läbi omadega. Ja kui teha lõpuni mootor siis ikka korralikult. Ving ja hala siin foorumis suurtel isadel ikka.
Esimene post siis tsi'st kopeeritud, vast pole hullu.
02 veebr 2013:
Mõtlesin siis ka ühe teema vahelduseks lisada, seekord siis rullika näol. Kuna kohe kohe hakkab siin üle lahe pool a alalist elamist täis saama, siis ei või enam 21'st veebruarist eesti nr siin sõita ja tuli midagi ligi võtta. Nillisin siin mööda netti küll tükk aega juba korralikumat e36'te, aga siis krt pani Joel pirni ja soetas endale kaua unistatud rullika.. Miskine kadeduse uss krt lõi sisse ja tuli samuti hakata sinnapoole kaema. Aga no võta näpust, kui normaalse 36'e veel saad siin kerge osamaksuga kätte, siis e30 normaalses korras ja normaalsete tingimustega otsi lolliks. Ja hinnad pole siin neil krt mitte madalad. Tükk aega iga päev mööda netti ilastamist ja lõpuks ta siia ilmuski. Korras, üv'ga(nov 2013), hooldusraamatuga ja valud ka kaasa tiptop suvekatega ja mis kõigeparem, väga madala osamaksuga. 464km hiljem ja seisabki mul nüüd siis üks rull endal ka majaees. Tegu siis originaalkorras 89a 316i sedaaniga, tutikana kunagi soomest ostetud, ls 297tkm ja viimane hooldus raamatu järgi 293tkm, siis oli vahetatud vist ainult õli ja filtrid. Ehk siis järelikult tuleb endal see uuesti teha kindluse mõttes. Pean ka muidugi ülesse raamatust otsima, et kuna see rihm vahetatud on. Veermik jm teh osa on vh korras, kõik toimib nagu peab, küttekulu on väike ja sõit sujuv. Aga kuna läbisõit on nagu ta on, siis eks see kellaseppa koda tahab raudselt asendust, kohvi ta veel päris pole, aga annab siiski tunda, seega esimene suurem plaan on võimalusel 85kw pada sinna surada, ei taha r6'te, liiga palju on tiirutamist, 85kw on parim valik. + liiga palju kw'te tähendab minu puhul kindlat veermiku surma ja rehvikulu, rääkimatta kütte arvetest, võtame vaikselt.
Aga mõni pilt siis:


Selline näeb ta siis kaugelt vaadates välja, ei miskit erilist, sile enamvähem õnneks.
Kärukonks on hetkel mõtetu lisakaal ja lendab kauge kaarega keldrisse esimesel võimalusel.


Nädala algul kui vaatamas käisin oli kõik tiptop, nüüd krt oli suutnud keegi tagatule ära lõhkuda proovisõitu tehes, 100.- hinnast maha.

Salong on plank, vända aknad, juust makk, 2 kõlarit ja paar sakslase moodi tehtud auku armatuuris, ei midagi hullu, aga vähemalt puhas.

Iste nagu ikka näeb välja nagu oleks keegi juusturiiv p***e küljes seal istunud.
Ja säänse originaal pudelikorgid sain suvekatega kaasa..

03 veebr 2013:
Siin juulis on üks tore üritus ka tulemas, selleks ajaks tahaks need mõned asjad tehtud saada.
http://www.btcf.fi/index.php?page=bimmerparty
Inside inf ütleb, et hr joelil on ka nüüd tähtaeg
EDIT: Pisikesed asjad on need mis peavad rõõmu valmistama.

Makiks siis Pioneer Deh50ub, mis paneb päris hästi isegi originaal papikad lärtsuma ja parim selle juures, et usb jookseb tagant juhtmega kindalaekasse, clean look ühesõnaga. Naljakas kusjuures, et 30 originaal kõlarid teevad paremat häält kui 36 omad.. Ja kk nupp on 15.- motonetist sparco originaal.
Oh the small things, kw tuli ka raudselt juurde
http://imageshack.us/photo/my-images/171/sam2199z.jpg/'>
Hetkel siia rohkem midagi lisada ei oskagi, plaanid on jäänud võimalusel 85kw vahele saada ja 1600km läbimisel nüüdseks on selgunud, et on mõned rem vajavad asjad sildades. Lisaks hakkasin huvi tundma selle vastu, et kas e36'e istmed istuvad 1:1'le sisse, või on vaja modida neid miskitmoodi..