Hüppa postitusse

325iX '87 - Aigar

Tervitus e-kolmekümnelised!

Eestimaal on liikuma hakkamas taas üks iX koos isikuga, kelle jaoks see on esimene bemm :wink: ! Sai siis äsja selline relv ostetud Tallinnamaalt. Tegelikult hakkab auto enamasti liikuma siiski Tartumaal.

Korralikumaid pilte ei ole veel ning lähiajal vist ei tule kah kuna parem esitiib on kergelt lömmis...

BMW+325+iX+87.jpg

Auto läbisõit on täitsa korralik - 151000km. Kaasas oli ka hooldusraamat, mida analüüsides ei pea selles läbisõidus väga kahtlema. Autol olnud üks omanik - 1925. aastal sündinud papi. Autoga tuli veel boonusena kaasa makki jäänud kassett parimate ©veitsi ¹laagite teostega :P . Ega muud ei oskagi väga kirjutada selle masina kohta... Eks ta veidi hoolt ja armastust nõua ^^. Eks ma üritan teemat update'ida kui miskit huvitavat toimub.

Nii ja kohe küsin foorumlaste käest, et kas kellelgi on pakkuda KORRALIKKU esi-ja tagastanget? Need on mõlemad muljuda saanud. Lisaks veel on suur soov ette paigaldada elektrilised aknatõstukid nii, et kui kellelgi mootoreid + muid vajalikke juppe müüa on siis uuriks pakkumist hea meelega. Kas vändaga versioonil on juhtmed juba veetud või peab ikka ise skeemi järgi nööri vedama hakkama?

Aga kõige suurem küsimus on mul seotud õlivahetustega käigukastis, difrites ja vahekastis - nimelt kui palju ja mida sinna panna tuleks? Mingisugust servise raamatut mulle kaasa ei antud ja internet ei taha kah eriti vastuseid anda...

Jaa siis veel selline asi, et ABSi tuli läheb peale väikse vahemaa läbimist põlema. Mootorit uuesti käivitades tuli enam ei põle. Millest võiks alustada probleemi otsimist?

Muidugi igasugune muu vajalik lisainformatsioon on teretulnud mida värske iX-i omanik peaks teadma!

Tervitades,

Aigar

  • Vastuseid 96
  • Vaatamisi 13,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Nii, ammune plaan sai ellu viidud - nimelt reis üritusele Le Mans Classic 2020, 2021, 2022 on edukalt läbitud. Soovitan soojalt kõigil vanatehnikahuvilistel sellest üritusest osa võtta. Et elu põ

  • Nüüd siis sedaviisi… Esimene nelikveoline E30 Eesti vanasõidukite registris 🙂 Numbrimärgi puhul pandi seeriaid veidi juurde aga mootori töömaht jäi vähemalt õigeks   Protsed

  • Tere jõudu!   Panen üle pika aja taas maha ühe verstaposti. Nimelt sai vaikse nokitsemise tulemusena vanur jällegi normaalsesse sõidukonditsiooni viidud. Ei midagi ulmelist - sai lähenetud m

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

. Kas vändaga versioonil on juhtmed juba veetud või peab ikka ise skeemi järgi nööri vedama hakkama?

Enamasti juhtmed veetud ei ole aga originaaljuhtmestikku on üsna lihtne paigaldada- seega nööri ja skeemi eriti vaja ei ole :P

Kasutajal Zius oli üksvahe preface`le aknatõstukeid pakkuda(ps abiks) ehk on tal juhtmestikku ka pakkuda, Eix22-l olid ka mingid vähem originaalsed asjad aga sellegipoolest täiesti toimivad.

Normaalne autoosade kauplus uurib ise kataloogist palju kuhu õli läheb ja mis õli konkreetsele masinale vaja on :wink:

Edu autoga!

Jaa siis veel selline asi, et ABSi tuli läheb peale väikse vahemaa läbimist põlema. Mootorit uuesti käivitades tuli enam ei põle. Millest võiks alustada probleemi otsimist?

Tervitades,

Aigar

Väliselt sama, :), varuosakood ja Boschi kood on erinev. IX-i oma "tavalise" asemel töötab, kuid kui ixile panna vale aju, läheb maanteekiirusel sõites mingi aja pärast ABS-i tuli põlema. Testitud ja nöögitud selle teemaga.

mul on 87a x-i pealt pakkuda originaal aju millega peaks abs probleem kaduma.

Parimat,

Leho.

  • Autor

Nii, akna tõstukite otsimisega hakaksin tegelema ja õlid olid kataloogis tõesti kõik olemas! Stangedest ei ole veel midagi kuulda olnud... Peab vb lammareid külastama minema.

Kas seda ABSi aju pealtpoolt uurides on ka võimalik kindlaks teha, kas tegemist on originaali või vahetatud variandiga? See ABSi tule põlema minemisel puudub vahel mingisugune loogika, nt Tallinnast Tartusse sõites see ei põlenud, samas linnas aeglasemalt sõites jälle põleb jne. Ühesõnaga päris tujukas tuluke...

Lisaks tuli ka selline avastus, et ees ja taga on erinevad veljed. Seega vaja leida üks paar 6''x14'' plekkvelgi kah aga seda peaks vist juba ostu-müügi teemasse kirjutama :roll:

preface tagastange oleks kohe kohe sulle pakkuda, sain just eix22 käest endale facelifti stange ja enda oma jääb nüüd üle. Vb on ka esistange kuskil alle, pean otsima kuid seda saan öelda sulle järgmine nädal.

Kas seda ABSi aju pealtpoolt uurides on ka võimalik kindlaks teha, kas tegemist on originaali või vahetatud variandiga?

ixi omal on peal kood 34521157946, tavalisel 34521158706

  • Autor

Küsimus suurele ringile: mille jaoks see juhe hea võib olla ja kuhu see minema peaks? Asub ees paremal pool kapoti all ventika läheduses...

pa020223.jpg

pa020221.jpg

vabandan uduste piltide pärast aga loodetavasti on kujust enamvähem aru saada

  • Autor

Minu omal on hoopis 0265103012.

Iseenesest Guugli otsing annab vastuseks justkui see oleks ikkagi iX-i blokk - http://cgi.ebay.de/BMW-E30-325-ix-ABS-SteuergerSt-0265103012-/180561797888

Lisaks läks täna ABSi tuli põlema kohapeal niisama seistes. Tegelikult vit ei olegi väga mõtet ennustada milles viga on. Esmaspäeval on diagnostikasse mineks - ehk öeldakse seal konkreetselt ära kes on süüdi tulukese põlema panemises.

Nii vana auto puhul, nagu meil, ei saa diagnostika pahatihti aidata.

See juhe peaks olema kliimapumba jaoks.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Nii, vahepeal siis on juhtunud igasugu huvitavaid asju. Nt diagnostika ei osanud tõesti midagi tarka öelda :). ABSi tuli oli vist tingitud sellest, et ees ja taga ei olnud ühe suurusega rehvid. Kui see probleem sai lahendatud siis hakaks see ABSi tuli järjest harvem esinema ja praegu on nii, et seda praktiliselt enam põlema ei lähegi. Auto õpib või midagi?

Siis said veel kõik vedelikud peale roolivõimuõli ja pidurivedeliku vahetatud. Klaasipesuvesi jäi kah samaks...

Aga nüüd on tekkinud mingi palju huvitavam ja häirivam nähtus. Nimelt hakkab mootor mingil täiesti suvalisel ajahetkel puterdama ja ei lase gaasi vajutada (no pöörded ei tõuse ja paugub niisama). Natukese aja pärast "paraneb" asi iseenesest jällegi ära aga mitte kauaks. Mootori temperatuurist ei sõltu siin midagi.

Testitud on: õhulugeja,

lambda andur,

uus uuema tüübi aju paigaldatud,

temp. andur,

seguklapi asendi andur,

kütuserõhk,

Pm nagu kõik põhilised asjad on kontrollitud.

Järgi jääbki küsimus, et wata fakk? ! ?

Nii, et 325 asjatundjad - palun genereerige veel ideid, mida võiks kontrollida!

Aigar

  • Autor
need udutuled on orig või ei?

Millest see küsimus? :P

On küll originaalid jah...

  • Autor

ouu, savi need udukad praegu... Öelge parem, mis mootoril viga on :P.

*probleemikirjeldus eelmise lehe lõpus*

  • Autor

Küünlajuhtmed said kõik vahetatud, küünlad kah. Jagaja kaane alune oli nagu uus... Vot neid andureid peaks küll uurima.

Üldiselt kere jah suht sile, just some bumps and scratches, tiiba tõmmatakse kah sirgeks praegu...

Kellegi veel ideid mida peaks kontrollima?

  • Autor

Kuulge, sellel mootoril polegi nukkvõlli andurit... Väntvõlli andur ei tohiks üksi sellist jama tekitada ikkagi.

tühikäigu mootor?

...ei mängi rolli sõidu ajal ju!

Kuulge, sellel mootoril polegi nukkvõlli andurit... Väntvõlli andur ei tohiks üksi sellist jama tekitada ikkagi.

...ei mängi rolli sõidu ajal ju!

Ei tea mul 126kw jebis koguaeg ja kütusekulu oli oi oi kui suur :S

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.