Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
matuuu

Mootori swapp

Küsimus

Lugu selline, et sai m20 asemel pandud vahele m42. Kõik tundub toimivat, kuid pisikesed elektrianomaaliad panevad mind kirjutama just siia. Loodan, et saan abi.

Esimene mure:

Ökonomaiser ei tööta, tahhhokas, kiirus jms töötab.

Õlituli armatuuris peaks kustuma siis, kui mootor käima läheb, aga hetkel on niimodi, et ühendan juhtmed omavahel ära üks siis andurist ja teine spidoplokist. Nii, kui starterit annan põleb pirn läbi.

Kompus põleb mootoriõli siis, m42 taseme andurit pole, kuidas selle tule kustu saab, ilma pirni eemaldamata? :D

Äkki kuskil keegi targem leiab e36 mootoripistikud ja tähendused.

E30 omad siin foorumis olemas.

Tänud kaasamõtlemast.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 21 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Tahhokas vale juhtme all? Ökomaiser ei pruugigi tööle üldse hakata E36 ajuga nagu seda M50 mootori swapi puhul E34 ajuga.

Muudetud , muutis erxx

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Huvitav mina sain oma e30-nel, millele panin e34 m50 mootori peale, kõik viled tööle. Lihtsalt tuli kindalaeka juurest õige juhe vedada mootori pistikusse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Samas ei saa tahhokas valejuhtme all olla, kuna tahhokas toimib. HEtkel murran pead ikka selle õlitulega. Panen juhtmed kokku, põletab pirni läbi.

 

Keegi äkki teab veel mis see inspection jamab. 5 Rohelist põleb, kollane ei põle, aga koos rohelistega põleb ka punane.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

E36 omal on 25 juhet? Need 5 jäävad siis lahtiselt?

Suht keeruline jutt see seal, saan ma siis õigesti aru, et see pin2 tuleb maandusesse panna?

Keegi teeb äkki lollile selgeks, selle alumise jutu.?

Muudetud , muutis matuuu

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Loll küsimus võibolla, aga mul oli enne m40 ja nüüd m43, kas ma saan ka selle pildi järgi juhtmed kokku panna, sellepärast et m40 ja m43 mootoripistikud ei sobi ja kuskilt mujalt ma taolisi skeem ei leia :(

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
... üks siis andurist ja teine spidoplokist. ...

Mitme klemmiga andur m20-l oli (1 või2)? Mis m20 seal enne aiste vahel oli?

 

Sry, pole tervet seda mootorivahetust jälginud aga seda teemat lugedes tekkisid sellised küsimused. 

Muudetud , muutis sillufromIV

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Milles võib asi olla, 55l paak, alt veidi mõlkis, kuid see selleks. Seier tundub olevat väga uimane, st paned 20l sisse, sõidad natukene näitab alla 20, samas seisab natukene näitab jälle 20l. Seier liigub spidoplokis aeglaselt ja näitab vahel aiateibaid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Proovisin täna seda õlituld kustu saada, aga tulutult. Pin 2 ja 10 ei andnud tulemusi. Panin kokku omavahe, plussi, massi. Ühesõnaga proovisin kõik variandid läbi ja ikka põleb.

EI oska enam miskit leiutada.

Mõtlen ikka seda tuld:

CAM00602.jpg

Muudetud , muutis matuuu

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kirjutasin postkasti ka, aga kuna täpselt ei mäleta, siis saab keegi avalikult parandada siin. Sinu autopoolne pin nr 2 läheb massi, siis peaks ära kustuma. Kui nr 10 ka massi läheb, siis peaks põlema hakkama. Tegelikult on mul kuskil tasemeanduri skeem olemas, et kui keegi ei paranda enne, siis otsin välja.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus