Hüppa postitusse
Postitatud

Lugu selline, et sai m20 asemel pandud vahele m42. Kõik tundub toimivat, kuid pisikesed elektrianomaaliad panevad mind kirjutama just siia. Loodan, et saan abi.

Esimene mure:

Ökonomaiser ei tööta, tahhhokas, kiirus jms töötab.

Õlituli armatuuris peaks kustuma siis, kui mootor käima läheb, aga hetkel on niimodi, et ühendan juhtmed omavahel ära üks siis andurist ja teine spidoplokist. Nii, kui starterit annan põleb pirn läbi.

Kompus põleb mootoriõli siis, m42 taseme andurit pole, kuidas selle tule kustu saab, ilma pirni eemaldamata? :D

Äkki kuskil keegi targem leiab e36 mootoripistikud ja tähendused.

E30 omad siin foorumis olemas.

Tänud kaasamõtlemast.

Esiletõstetud vastused

Tahhokas vale juhtme all? Ökomaiser ei pruugigi tööle üldse hakata E36 ajuga nagu seda M50 mootori swapi puhul E34 ajuga.

Muudetud , muutis erxx

Huvitav mina sain oma e30-nel, millele panin e34 m50 mootori peale, kõik viled tööle. Lihtsalt tuli kindalaeka juurest õige juhe vedada mootori pistikusse.

  • Autor

Samas ei saa tahhokas valejuhtme all olla, kuna tahhokas toimib. HEtkel murran pead ikka selle õlitulega. Panen juhtmed kokku, põletab pirni läbi.

 

Keegi äkki teab veel mis see inspection jamab. 5 Rohelist põleb, kollane ei põle, aga koos rohelistega põleb ka punane.

Vaata mootori ja kere pistik üle, et kõik pinnid oleks õieti omavahel koos.  Tahokal ja ökonomaiseril on eraldi juhtmed.

  • Autor

Sa mõtled, et kõik oleks värvijärgi?

Värvijärgi nad päris kõik ikka ei lähe. Oleks vaja e36 pistikut ja pinnide nimetusi, siis paneks kokku ilusti.

  • Autor

E36 omal on 25 juhet? Need 5 jäävad siis lahtiselt?

Suht keeruline jutt see seal, saan ma siis õigesti aru, et see pin2 tuleb maandusesse panna?

Keegi teeb äkki lollile selgeks, selle alumise jutu.?

Muudetud , muutis matuuu

  • 1 kuu hiljem...

Loll küsimus võibolla, aga mul oli enne m40 ja nüüd m43, kas ma saan ka selle pildi järgi juhtmed kokku panna, sellepärast et m40 ja m43 mootoripistikud ei sobi ja kuskilt mujalt ma taolisi skeem ei leia :(

... üks siis andurist ja teine spidoplokist. ...

Mitme klemmiga andur m20-l oli (1 või2)? Mis m20 seal enne aiste vahel oli?

 

Sry, pole tervet seda mootorivahetust jälginud aga seda teemat lugedes tekkisid sellised küsimused. 

Muudetud , muutis sillufromIV

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Milles võib asi olla, 55l paak, alt veidi mõlkis, kuid see selleks. Seier tundub olevat väga uimane, st paned 20l sisse, sõidad natukene näitab alla 20, samas seisab natukene näitab jälle 20l. Seier liigub spidoplokis aeglaselt ja näitab vahel aiateibaid.

  • Autor

Proovisin täna seda õlituld kustu saada, aga tulutult. Pin 2 ja 10 ei andnud tulemusi. Panin kokku omavahe, plussi, massi. Ühesõnaga proovisin kõik variandid läbi ja ikka põleb.

EI oska enam miskit leiutada.

Mõtlen ikka seda tuld:

CAM00602.jpg

Muudetud , muutis matuuu

Kirjutasin postkasti ka, aga kuna täpselt ei mäleta, siis saab keegi avalikult parandada siin. Sinu autopoolne pin nr 2 läheb massi, siis peaks ära kustuma. Kui nr 10 ka massi läheb, siis peaks põlema hakkama. Tegelikult on mul kuskil tasemeanduri skeem olemas, et kui keegi ei paranda enne, siis otsin välja.

  • Autor

Panin pin nr 2 massi ja pin 10 oli lahtine, massi ei läind. tuli põles ikka.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus