Hüppa postitusse
Postitatud
comment_12528

Autoks on 90 aasta sedaaniga mis algupäraselt oli 318, on ta halli värvi. Plaanidest nii palju, et drift ja M60. Heal juhul järg suvel rajale harjutama. Väga palju asju on puudu.

*Tagastange

*Kardaan

*E36 roolilatt

ja veel miljon väiksemat asja

Väikene ajalugu mis on masinaga toimunud.

11.06.2010 oli see päev kui ostsin endale E30 kere, maksis ta 1000.-

Kere küljes oli sillad, klaasid, armatuur, rool ja kere juhtmestik. Esimsesed püstakud pidin tagasi andma kellegi kolmanda isiku omad. Koju veeres ta minul treileri peal.

E30002.jpg

E30004.jpg

E30005.jpg

12.06.2010 sai hakkatud autost eemaldama asju mida sinna pole vaja, laepolster, tuleseina polsterdus, sai kinnitatud esisild korralikult ja roolilatt ja küljest läksid püstakud.

14.06.2010 külastasin audiofookust ning Kalev andis enda Xi vana kapotti mulle sama päev sain veel palju asju, esipõll, stange, ühepoole võre, neerud ning palju pudinaid.

15.06.2010 sain sõbra käest pool korv tüüpi istme, 4p vööd, esimesed tuled, koonusfiltri ning veel igast väiksemat pudi.

16.06.2010 eemaldasin tagumise osa pigimati ülejäänud tuled fööniga teha. Saadud tuled tuli ümber ehitada kuna lähitule reflektor oli omadega pees sai ümber tõstetud lähitule klaas kaugtule reflektorile. Esi otsa sai kokku pandud nii palju kui sai.

karp017.jpg

karp016.jpg

17.06.2010 sai kokku korjatud kogu eemaldatud kraam ja kaalutud, kokku sai 11kg.

29.06.2010 sain kätte polükarbonaadi lehe ja hakkasin tagumisi klaase välja lõikama, tagaklaasi sai välja lõigatud ilusti, üke külje akna sai ka veel sealt kätte.

03.07.2010 paigaldasin tagumise polükarbonaat akna veel vaja korra lahti võtta ja panna vahele mingit hermeetikut või liimi. Külje aken läks omadega metsa kuna oleks pidanud suurema lõikama, tol hetkel olid uksel veel igasugused liistud küljes mis vahepeal eemaldasin ja avastasin, et saab kõige peale panna akna mitte vahele nagu org. klaasid on.

10.07.2010 kaalusin tagumised klaasid ära ning kokku on 13,4kg. Sai veel eemaldatud vahepeal 16,5kg raksust autost. Hetkel seisuga kokku maha võetud raskust on 41kg. Toite juhe sai paigaldatud ning ette sai ehitatud terminali laadne asi kuhu tuleb pluss ja miinus juhe, sealt hea edasi minna kere juhtmestikule ja mootori ruumi. Polükarbonaadist tegin keskkonsooli paneeli kuhu tulevad kaitsmed lülitid mis hiljem läheb musta värvi kui kõik sobib, see on algne varjant

karp020.jpg

karp021.jpg

21.07.2010 täna sai ostetud releed, pistikud, lülitid ja kaitsme pesad. Ühendatud on start nupp, süütelüliti, ventika süsteem ja tulede süsteem. Tuledele ja ventikale on veetud kapoti alla uued juhtmed, vanad on täiesti maha lõigatud. Pagassis on kaitsme pesa ja aku klemmid.

karp019.jpg

01.08.2010 sain fööni ning eemaldasin veel pigimatti tegematta jäi veel parem poolsed uksed, pole veel ära kaalunud palju tuli.

06.08.2010 ostsin esistangele liistud ning süütelukku midategelikult vaja ainult selle pärast, et rool istuks ilusti paigal ja keskel ning kojameeste lüliti kinnitus on selle küljes

Küsimus: Kas E30 õõtsal saab vahetada mõlemaid ¹arniire nii sisemist kui välimist.

  • Vastuseid 100
  • Vaatamisi 25,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_4335
Kuidas taga amordipesa kogu auto raskusele vastu peab, ainult amort isegi väntsutab seda pesa piisavalt, et paljudel on ära mädanenud...

rullikal ei kanna coili puhul tagaamort kereraskust.(st vedru pole amordi kpljes)

Rullika coili puhul jääb tagavedru oma algsele kohale...ning vedrukõrgus on reguleeritav alusplaadi paksuse reguleerimisega(keermega süsteem)

  • Autor
comment_4331
Kuidas taga amordipesa kogu auto raskusele vastu peab, ainult amort isegi väntsutab seda pesa piisavalt, et paljudel on ära mädanenud...

taha tuleb peale nagunii keevitada tugevdus plaat ning kannude vahele toru sammuti tugevdus plaatidega.

tagavedru reg. süsteem on selline

1006.jpg

e36 on sammuti taga coilid eraldi seisvana.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_4090

nonii lõpuks on pill teises garages ja puuri tegemises sellel nädalal tegin ettevalmistus töid uksed eest, armatuur seest. Pakkude kohad haljaks.

2607006.jpg

2607005.jpg

2607004.jpg

2607010.jpg

Hetkel on selline olukord, et peakaar on asukoha suhtes paigas, täna paneb ette tulevad torud paika ja teen pakkud ära ning vaatab edasi

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_2984

Mis vahepeal toimunud,

Vahetasin garaazi, nüüd asun garages kus on tõstuk, suruõhk ja keevitus. Nii saab juba autot ehitada kah.

garage023-1.jpg

Enda autost nii palju, et torupuur on praktiliselt sees, taga osas mõned kaikad puudu ja esimesed kannud on puuriga sidumatta. Ilmselgelt see aasta auto valmis ei saa :lol:

garage028.jpg

garage005.jpg

garage009.jpg

garage010.jpg

garage024.jpg

garage006.jpg

Varsti ehk saab katuse maha lõigata ja hakkata kastikaks vorpima.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_33159

On aega päris palju mööda läinud ja progressi pole väga midagi olnud. Hetke seis selline, et puur on valmis ja tehnilise komisjoni poolt heaks kiidetud. Hakkasin tegema ettevalmistusi, et saaks kastikaks teha auto. Kuna keevitus gaas sai otsa siis tänane päev jäi poolikuks aga mõned pildid hetke seisust.

garage068.jpg

garage072.jpg

garage071.jpg

garage070.jpg

Klapikambrikaaned said kah uhke värv katte, kergelt krimpsus nagu on tehtud type-r mootoritel

garage081.jpg

Garage on mhetkel suht korralik läbu kah ning ainult autodega ei tegelegi, teine hobi on kalastus

garage078.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_34458

Ennem pühi sai jälle midagi korda saadetud kuniks juhtus väike õnnetus relakaga ning nüüd on sund puhkus fabritseerimisest :D Sain tehtud kaaned kätte, nüüd ajan kokku veel viimaseid puudu olevaid mootori tihendeid ja muud vidinad. Selle aasta numbri sees ilmselt mootorit kokku ei saa aga alustada saab ikka. Vahepeal sai autol katus maha lõigatud ning alustatud kasti sisu raamistiku ehitamisega. Mõned pildid hetkel seisust:

garage089.jpg

garage102.jpg

garage104.jpg

Muudetud , muutis riders

  • Autor
comment_34477

see mõte tuli siis kui ehitasin Rait Lemberi kastikat, nüüd me ühes garages ning ka ühes tiimis. Siis juba mõtlesin, et ilmselt esimene vasikas läheb aia taha aga väga hull ei tulnudgi vaadates kui vähe aega oli :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_35706

Ei saanud jätta tavaliseks, meil selline väikselt viisi tiimi värk käsil. Väikene update, liiga palju ei ole teinud. Kerega pole vahepeal midagi erilist toimunud aga mootor hakkab kokku saama vaikselt. Hetke sisuga on kaaned peal, nukad paigas ja mõned muud detailid ka küljes. Puudu veel mõned O rõngad, et saaks lõplikult kokku panna mootori. Kui mootor koos katsun kastiga ühelepoole saada. Mõni pilti

kastikas001.jpg

kastikas001.jpg

kastikas003.jpg

kastikas004.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_38515

miskit uuemaid pilte, mootor lõplikult peal, kast, sidur, kardaan küljes. käiguhoovastikule vaja pronks pukse, summutile vaja 2x 3" pütti ja 90kraadi põlve. saab hakkata kütusesüsteemiga tegelema ning siis elektriga peale mida peaks käivitama.

hetkel esisild org tugilaagritega ei saanud tööjuurest hetkel võtta õigeid asju!

423128_259949070756707_100002248473206_572797_2039311101_n.jpg

417080_259951284089819_100002248473206_572799_1991429241_n.jpg

426066_259953737422907_100002248473206_572800_997277334_n.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.