Hüppa postitusse
Postitatud
comment_12528

Autoks on 90 aasta sedaaniga mis algupäraselt oli 318, on ta halli värvi. Plaanidest nii palju, et drift ja M60. Heal juhul järg suvel rajale harjutama. Väga palju asju on puudu.

*Tagastange

*Kardaan

*E36 roolilatt

ja veel miljon väiksemat asja

Väikene ajalugu mis on masinaga toimunud.

11.06.2010 oli see päev kui ostsin endale E30 kere, maksis ta 1000.-

Kere küljes oli sillad, klaasid, armatuur, rool ja kere juhtmestik. Esimsesed püstakud pidin tagasi andma kellegi kolmanda isiku omad. Koju veeres ta minul treileri peal.

E30002.jpg

E30004.jpg

E30005.jpg

12.06.2010 sai hakkatud autost eemaldama asju mida sinna pole vaja, laepolster, tuleseina polsterdus, sai kinnitatud esisild korralikult ja roolilatt ja küljest läksid püstakud.

14.06.2010 külastasin audiofookust ning Kalev andis enda Xi vana kapotti mulle sama päev sain veel palju asju, esipõll, stange, ühepoole võre, neerud ning palju pudinaid.

15.06.2010 sain sõbra käest pool korv tüüpi istme, 4p vööd, esimesed tuled, koonusfiltri ning veel igast väiksemat pudi.

16.06.2010 eemaldasin tagumise osa pigimati ülejäänud tuled fööniga teha. Saadud tuled tuli ümber ehitada kuna lähitule reflektor oli omadega pees sai ümber tõstetud lähitule klaas kaugtule reflektorile. Esi otsa sai kokku pandud nii palju kui sai.

karp017.jpg

karp016.jpg

17.06.2010 sai kokku korjatud kogu eemaldatud kraam ja kaalutud, kokku sai 11kg.

29.06.2010 sain kätte polükarbonaadi lehe ja hakkasin tagumisi klaase välja lõikama, tagaklaasi sai välja lõigatud ilusti, üke külje akna sai ka veel sealt kätte.

03.07.2010 paigaldasin tagumise polükarbonaat akna veel vaja korra lahti võtta ja panna vahele mingit hermeetikut või liimi. Külje aken läks omadega metsa kuna oleks pidanud suurema lõikama, tol hetkel olid uksel veel igasugused liistud küljes mis vahepeal eemaldasin ja avastasin, et saab kõige peale panna akna mitte vahele nagu org. klaasid on.

10.07.2010 kaalusin tagumised klaasid ära ning kokku on 13,4kg. Sai veel eemaldatud vahepeal 16,5kg raksust autost. Hetkel seisuga kokku maha võetud raskust on 41kg. Toite juhe sai paigaldatud ning ette sai ehitatud terminali laadne asi kuhu tuleb pluss ja miinus juhe, sealt hea edasi minna kere juhtmestikule ja mootori ruumi. Polükarbonaadist tegin keskkonsooli paneeli kuhu tulevad kaitsmed lülitid mis hiljem läheb musta värvi kui kõik sobib, see on algne varjant

karp020.jpg

karp021.jpg

21.07.2010 täna sai ostetud releed, pistikud, lülitid ja kaitsme pesad. Ühendatud on start nupp, süütelüliti, ventika süsteem ja tulede süsteem. Tuledele ja ventikale on veetud kapoti alla uued juhtmed, vanad on täiesti maha lõigatud. Pagassis on kaitsme pesa ja aku klemmid.

karp019.jpg

01.08.2010 sain fööni ning eemaldasin veel pigimatti tegematta jäi veel parem poolsed uksed, pole veel ära kaalunud palju tuli.

06.08.2010 ostsin esistangele liistud ning süütelukku midategelikult vaja ainult selle pärast, et rool istuks ilusti paigal ja keskel ning kojameeste lüliti kinnitus on selle küljes

Küsimus: Kas E30 õõtsal saab vahetada mõlemaid ¹arniire nii sisemist kui välimist.

  • Vastuseid 100
  • Vaatamisi 25,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_7846

Reedel või millalgi sai ostetud typ 188 differ ülekandega 3,45, mis peaks olema õige, et Pärnus ülekanne otsa ei saaks. Kaua oodatud flantsid jõudsid kah lõpuks kohale.

2703003-1.jpg

2703004-1.jpg

2703005-1.jpg

Täna sai ka differ alla pandud, jube nuss ikka üksinda teha sellist tööd :) poolteljed ühendasin kah külge

[

2703011-1.jpg

Taga pidurid sai kah lõpuks kokku lappatud, kõik jookseb hästi, kuskilt vastu ei käi.

2703023-1.jpg

Ja lõpuks tegin veel massilülitile kinituse ning vedasin natukene trossi ära.

2703028-1.jpg

Tagasilla võib põhimõteliselt lõpetatuks nimetada, väikesed asjad on veel mida vaja teha, diffrikaas, puks. Vedrustus on veel eraldi ooper.

  • Autor
comment_7840
Piduritoru liikuvast sadulast otse kolmikusse :shock:

Just nii, tegemist ikkagi rajaautoga mitte igapäeva kulguriga. Torud ei ole õõtsa kinnituste juurest kinnitatud ligi 40cm ja see liikumine mis seal toimuma hakkab ei lõhu neid torusid! Ning on ette tulnud juhtumeid kus ka head voolikud lõhkevad.

  • Autor
comment_7810

Selge aitab sellest piduri toru teemast, kõik siin suured teoreetikud. Realne kogemus ütleb, et terve hooaeg on sedasi sõidetud ja ei ole midagi selle toruga juhtunud! Õõtsa tipust liigub heal juhul üle 5cm aga viimase toru kinnituse juurest ei liigu niigi palju, sealt järgmise toru kinnituseni on ligikaudu 40cm ning selle maapeale see toru ei väändu midagi!!

comment_7775

supportisse peabki minema voolikuga, sest support pole ju jäigalt ühenduses sillaga.

Kindluse mõttes paneks ikkagi vooliku vahele, sest tehniline ei pruugi pärast rajale lasta :)

Muidugi jäi silma ka see, et voolik peaks olema õõtsa juures ka veel, sest seal toimub ka liikumine ja suurem kui supporti juures.

  • Autor
comment_7489

Vhapeal pole midagi suurt toimunud, käisin abiks drifti touringu ehitamisel ning enda pilli ehitsmiseks ei jäänudgi aega. Diffrikaane lasin ära teha, esimesed coilid on põhimõtteliselt valitud, olemas. Siduri komplektiga sai selgust, läheb m5 komplekt. Kaante tegemise (klapipesad, sääred, juhtpuksid, lihv jne.) hinna sain enam vähem teada.

Paar pilti kah siis

IMG_5107.jpg

See küll drifti touringu alt aga mul on samasugune

IMG_5112.jpg

  • Autor
comment_7483

võidusõidus on pinged suuremad igasugustele liikuvatele ja mitte liikuvatele detailidele, mistõttu on hea kui asi oleks kindel ja konkreetne, vibratsioon ja müra on teisejärguline võidusõidus. Nagu ammu juba mainitud siis auto tänaval liikuma ei hakka.

  • Autor
comment_7362

Võtsin kätte ja tegin uuesti kaasi, täna sain ühe kaane suhteliselt valmis vaja veeld kanalida lihivda heaks. Homme tahaks teise kaane kah valmis saada. Saaks äkki siis kuulõpuks kaaned kaanemehele viia kes lihviks, lõikaks.

mõned pildid, selle kaane puul rohkem ei freesi, seal vaja lihvida paremaks pind.

IMG_5119.jpg

Seina ääres katkine kaas kus tegin endale ühe kanali valmis ning selle järgi freesisin teised, sealt oli ka hea vaadata milline on originaal kanal.

IMG_5130.jpg

See siis too katkine kaas

IMG_5124.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6868

Kahjuks pole vahepeal midagi jõudnud teha, eile ja täna käisin garages ja avastasin väga ebameeldiva üllatuse. Upputab raisk. Eile ostsin mõned tihendid mootorile. Mai alguses tahaks kaaned lasta kokku panna ning mootorit paigaldama auto peale.

IMG_5132.jpg

Tihenditest on puudu veel suur karteri tihend ja üks jahutus süsteemi tihend. Kas kellegil on jäänud üle esimeste õõtsade pukse? Ma sain ühed vanad e46 õõtsad ja tahaks neid prooviks külge panna aga powerflexi ei tahaks sinna otsa toppida.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_4991

Nii, pole päris pikalt midagi kirjutanud aga siiski asjad on liikunud, mitte küll palju kuid siiski. Hetkel auto olukord on selline, et all on e46 esimesed õõtsad, e36 püstakutega. Auto on ratastel ja liikutatav. Roolilatti ei ole hetkel. Mootoriruum on värvitud, ning kindlasti on veel mõned asjad tehtud. Esipidurite detailid saan järgmine nädal kätte. Vahepeal ostsin turvapuuri kõik painutatud torud ning varsti äkki peaks saama auto puuri tegemisse ning seal siis ka mootor peale ja aratavasti teen kastikaks, ühe pilli juba olen teinud vähemalt tean kuidas enda auto puhul paremini teha. Mootor on siiani laiali. Ja lõpuks kui hästi läheb siis saan BC racing coiloverid kah alla! Seniks hetkel kõik, kui tuleb midagi väärt pildistamist siis kindlasti panen ülesse.

comment_4989

Kui mingi hetk läheb mootoro peale panekuks, siis kindlasti räägi võimalikult täpselt, mida ja kuidas tegid? MIs segas ja mida oleks pidanud ehk teisiti tegema. Sama ka kasti/kardaani kohta. Tahaks aasta lõpus/järgmine aasta ka 340/4 projekti alustada.

Küsiks ka seda, et miks valisid m60b40-e? M62b44 samas hinnas, kuid rohkem väänet ja siiski uuem mootor.

Muidu väga kena töö, ning alati huvitav lugemine :P

  • Autor
comment_4977

m60b40 valisin selle pärast, et see oli sõbral olemas juba ja väljalaske kanaid olid juba tehtud tema poolt. b44 ei taha selle pärast, et sellel on tehase immo, mis tähendab, et peab olema 4,4 mootorijuhtmestik koos süüte võtmega ja immo vastuvõttu junniga. Lisaks on 4,4 vändaandur hooratta pealt, mis tähendab, et sellele sobib ainult 4,4 hooratas. 4.0 on vändaandur rihmaratta pealt. Ainuke hea asi on väljalaske kolled mis on natukene teise ehitusega.

  • Autor
comment_4874

Ennem jaani sai natuken autot tehtud kah. Esimese otsa pidurid sain kätte. Suppordi rem. komplektid, kettad, klotsid, klambrid. Paigaldasin auto külge ära kah kahjuks ei olenud fotokat kaasas. Nüüd olaks vaja roolilatti e36 oma. Äkki saab järgmise nädala lõpupoole auto puuri tegemisse.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.