Jyrx Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Kas S50B32 saab ametlikult e30-le ? Või mis kõige võimsam/suurem variant oleks ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Nimelt [size=3] asendusmootor ei tohi originaalmootorist erineda võimsuse poolest rohkem kui 30 protsenti, mootori töömahult 20 protsenti ning mootori massilt 10 protsenti. [/size] [size=3]Suurim E30 mootor on 2,7 liitrine. Võimasim aga milline ? kas 126kw või lähevad arvesse ka M3ed ? (175kw teatavasti SportEvo) ? Selle kohta võiks tegelikult keegi midagi kosta. [/size] [size=3]Selle järgi sobiks nagu kuni 3,24 liitrine mootor ja kuni 227,5kw (SportEvo järgi), ehk s50b30 saaks nagu peale panna.[/size] [size=3]Muidu 325i järgi ainult 3 liitrine ja 163,3kw.[/size] Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51007 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jyrx Postitatud 20. oktoober 2012 Autor Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Olemas on ju ka 333i, teab keegi äkki ametlikku versiooni ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51009 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Kuskil kirjutas, et ARK ei taha miskist lõuna aafrikas toodetud 333i-st midagi kuulda Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51010 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 (muudetud) Teatavasti toodeti Lõuna Aafrikasse aastatel 1984–1986 333i - 3.3 L M30 R6, 197 hp (145 kW) kokku 204 tk, vähe aga siiski. Seega 3.5i mootori vahetus ametlikuks teha ei tohiks probleeme tekkida, kui kasutatakse õigeid detaile jne. S seeria kubatuur ei ole suurem, aga võimsust oluliselt rohkem, sellega võib probleeme tekkida. Samuti pidurid Kui on poole rohkem võimsust , siis pead sa selle auto ka seisma saama. Ei imesta, kui sellega ka nokkima hakatakse. Muidu Tallinnas vurab ringi M3 kerel 3.0 V8 ( dokumentides on 3.0 ) Tuleb võtta ette väike külaskäik ARKi ja hakata taotlema ümberehitust, koos vajaliku ajaloo tõendusega jne Muudetud 20. oktoober 2012, muutis 001WSK Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51011 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 See 3.0 160kw mahub täpselt 325i järgi arvestatud piiridesse. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51012 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 (muudetud) Nojah, seda küll Aga samas tehakse ju maeitea mis ime asju. Nt leivategija G mersu tehnika mingi vene masina kere peale. ei mäleta täpset autot, aga no see kubatuuri ja võimsuse ja muu asjade erinevus on nagu siga ja kägu. Samuti 5.0 bobeeda... neid ime asju on veel ehitatud. Seega see väike võimsuse lisa E30 kerele ei tohiks eriti probleeme tekitada, kui kõike korralikult teha. Muudetud 20. oktoober 2012, muutis 001WSK Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51013 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Arvan, et Leivategija masinate puhul arvestatakse, et tegu on ikkagi veel selle doonorautoga, nimelt tõstab ta ringi mitte ainult mootori vaid kogu põhja jms tehnika. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51014 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
valgma Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Ümberehitusel tuleb kasutada tehase juppe. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51015 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Minge seletage seda ARK'is, et teete korralikult Arki andmetel kõige võimsam E30 on 126kw 2,5L ja M3 arvesse ei lähe kuna nendel on teine kere kui e30'l, mis vastab ka tõele. Oma aafrika variandid võite ära unustada, teid saadetakse viisakalt aafrikasse selle jutu peale Been There, Done That! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51017 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
erxx Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 (muudetud) Rulli omanikega lihtsalt vaja tõmmelda ARKi geiseksuaalisel. Nt ladaklubist üks tüüp pani oma siksile 2.0 dohc mootori peale ja sai legaalseks seda siis sel kevadel. Rääkis, et on toodetud ka 1.7 mootoriga variante antud kerele, see mahtus arvude sisse ära ja nod ei tõmmelnud ega midagi. Isegi ei hakanud uurima kuskilt kas on selle mootoriga tehtud jne. Kuskilt BMW ametlikust asutusest paberid saaks, mis tõendavad, et tavakerega E30'le on pandud tehasest 3.3 peale siis ei ole neil mölisemiseks põhjust, kui nad just mingite erivajadustega pole. Ja ARKi tuleb minna kõigepealt sooviga teha ümberehitus, miks sa seda teed, miks sul seda vaja on jne. Ise peab uurima ja möllama ja näitama kõike ette. Muidu on nod ka pohhuistid ja saadavad su selle S mootoriga seeni korjama. Muidugi kui ARKis lambad on, võib sul ju ala M54B30 ka kapoti all olla Muudetud 20. oktoober 2012, muutis erxx Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51018 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 Ärge unustage 320 IS - tavakere ja S14B20 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51019 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 eestis sellist mootorit passi naljalt ei saa. lihtsam löö passi mingi m50b25, s50 mootoril vaheta see mpoweriga plastik tavalise vastu ja kes sul ikka koinima tuleb. muidu kõige võimsam tehase e30 peaks olema 300hp dinani m3 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51022 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 20. oktoober 2012 Jaga Postitatud 20. oktoober 2012 S50b32 ei mahu juba sellpärast kriteeriumitesse, et kõik andmed võetakse sel juhul 3,3l 145kw mootori pealt. Nii ei saa, et võtaks litraasi ühe mootori järgi ja võimsuse teise järgi. Leivategija autod lähevad kirja isevalmistatud sõidukina. St et raam tuleb ise teha või vastavalt modifitseerida. Isetehtud sõiduki arvele saamine on ka tunduvalt kallim. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51029 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jyrx Postitatud 21. oktoober 2012 Autor Jaga Postitatud 21. oktoober 2012 M54B30 nende kriteeriumite järgi ei mahu ka ju : ( Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51050 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 21. oktoober 2012 Jaga Postitatud 21. oktoober 2012 Lased oma IS-ile fööni vahele ehitada S50 ostule ja remondile kuluva raha eest. Kaal ei muutu eriti ja võimsust saad vastavalt eeskirjale parajaks reguleerida. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51057 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 21. oktoober 2012 Jaga Postitatud 21. oktoober 2012 Korralik turbo lahendus on paraku kallim kui S50. Turbotamist legaalseks saada on ka omaette ooper, sest seadus ütleb, et väljalaske konfiguratsiooni omavoliliselt muuta ei tohi. Mootorivahetajate õnneks pigistatakse selle kohapealt silm kinni, kui summutit on modifitseeritud selleks, et see autole lihtsalt alla sobiks. Igasuguseid lisakomponente lisada ja vastupidi eemaldada on keelatud. OK... turbotamine jääb ära, aga kompressor on ka variant!? Jälle probleem, kuna sisselaske modifitseerimine on jällegi ainult nii palju lubatud, et originaal filtri ja selle korpuse asemele tohib panna nn. koonusfiltri. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51059 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 21. oktoober 2012 Jaga Postitatud 21. oktoober 2012 eestis sellist mootorit passi naljalt ei saa. lihtsam löö passi mingi m50b25, s50 mootoril vaheta see mpoweriga plastik tavalise vastu ja kes sul ikka koinima tuleb. muidu kõige võimsam tehase e30 peaks olema 300hp dinani m3 Jutt täiesti õige, see kõige lihtsam variant. Selle tehase e30 puhul ei lähe M3 nagunii arvesse, nagu ka eespool mainitud ning Dinani oma ei läheks ka M3 kere puhul arvesse, kuna need ei ole BMW tootmises ning kindlasti ei ole tegemist seeriatoodanguga. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51062 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jyrx Postitatud 21. oktoober 2012 Autor Jaga Postitatud 21. oktoober 2012 See turbotamine vist läheb natuke liiga kulukaks jah. Eks peab tõesti siis passi mingise m50 tähise panema. Aga kas on nii kerge see regamine maanteeametis, et ütlen et on 141/142 kw ja nii pannaksegi ? Mingeid numbreid vms mootori pealt ei vaadata ? Esialgu tundub see m54b30 ka päris hea mõte olevat. Ikkagi 3 liitrit ja juba uuem mootor, jaksab madalalt ka vedada Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51076 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 21. oktoober 2012 Jaga Postitatud 21. oktoober 2012 M54 mootor on juba elektrilise gaasipedaaliga ja jebimist kindlasti rohkem kui M52/50 mootoritega. M52/50 passi saamine peaks suht lihtsalt käima. Endalgi see tee ees, aga enne tahaks kere korralikult korda saada, kui ARK-i arvele võtma lähen. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51077 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jyrx Postitatud 22. oktoober 2012 Autor Jaga Postitatud 22. oktoober 2012 e30 Turbodiislil ka elektriline gaasipedaal originaalis muidu. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51093 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 22. oktoober 2012 Jaga Postitatud 22. oktoober 2012 arkis regamisel on sul vaja auto dokke kust mootor pärilt on või siis koopjat mis saab laenata mõne sõbra käest. mul mootori vahetusel kapotialla ei vaadatud ja dokid olid ka lambikad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51101 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 22. oktoober 2012 Jaga Postitatud 22. oktoober 2012 Pole kuulnudki sellisest asjast, see natuke ulme. Ise mitmeid mootorivahetusi legaliseerinud ja pole kunagi dokumente tahetud. See natuke ülemõstuse tahtmine ka. Lammutusest või ükskõik kust ostetud mootori puhul ei saa ju dokumente kaasa ega ka koopiat tahta, ise ribadeks tõmmatud auto puhul jah dokumendid olemas, aga reaalselt ise autosi lammutada ei tohi, seega see dokumendi nõue on ulme ja sa sattusid mingi imelike soovidega tegelase otsa Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51106 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 22. oktoober 2012 Jaga Postitatud 22. oktoober 2012 Pärnu ARK, selleks antud juhul see imelik nõue. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51120 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sillufromIV Postitatud 23. oktoober 2012 Jaga Postitatud 23. oktoober 2012 Registreerisin eelmisel suvel Tallinna büroos e21 mootorivahetuse ja siin taheti ka näha doonormootori päritolu ja andmeid tõestavat paberit. Mul oli 1992.a väljaantud reg.tunnistus olemas. Kapoti alla vaadati moe pärast ja ühtki numbrit ei vaadatud tehnikal. Luges sõrmega küünlajuhtmed ära ja lubas kapoti kinni panna. Kirja sai tollal 90kw m20 ja reaalselt aiste vahel 125kW. Doonori reg.tunnistuse koopiat näitasin, kuna enne vahetuse regamist suhtlesin tehnoosakonnaga neti teel. Pigem siis mõni imelik ametnik ei küsi doonori dokumente. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4123-s50b32/#findComment-51150 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse