Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Jyrx

S50B32

Küsimus

Soovitatud postitused

  • 0

Nimelt [size=3] asendusmootor ei tohi originaalmootorist erineda võimsuse poolest rohkem kui 30 protsenti, mootori töömahult 20 protsenti ning mootori massilt 10 protsenti. [/size]

[size=3]Suurim E30 mootor on 2,7 liitrine. Võimasim aga milline ? kas 126kw või lähevad arvesse ka M3ed ? (175kw teatavasti SportEvo) ? Selle kohta võiks tegelikult keegi midagi kosta. [/size]

[size=3]Selle järgi sobiks nagu kuni 3,24 liitrine mootor ja kuni 227,5kw (SportEvo järgi), ehk s50b30 saaks nagu peale panna.[/size]

[size=3]Muidu 325i järgi ainult 3 liitrine ja 163,3kw.[/size]

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kuskil kirjutas, et ARK ei taha miskist lõuna aafrikas toodetud 333i-st midagi kuulda :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Teatavasti toodeti Lõuna Aafrikasse aastatel 1984–1986 333i - 3.3 L M30 R6, 197 hp (145 kW) kokku 204 tk, vähe aga siiski.

Seega 3.5i mootori vahetus ametlikuks teha ei tohiks probleeme tekkida, kui kasutatakse õigeid detaile jne.

S seeria kubatuur ei ole suurem, aga võimsust oluliselt rohkem, sellega võib probleeme tekkida.

Samuti pidurid :D Kui on poole rohkem võimsust , siis pead sa selle auto ka seisma saama. Ei imesta, kui sellega ka nokkima hakatakse.

Muidu Tallinnas vurab ringi M3 kerel 3.0 V8 ( dokumentides on 3.0 )

Tuleb võtta ette väike külaskäik ARKi ja hakata taotlema ümberehitust, koos vajaliku ajaloo tõendusega jne

Muudetud , muutis 001WSK

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Nojah, seda küll :)

Aga samas tehakse ju maeitea mis ime asju. Nt leivategija G mersu tehnika mingi vene masina kere peale. ei mäleta täpset autot, aga no see kubatuuri ja võimsuse ja muu asjade erinevus on nagu siga ja kägu. Samuti 5.0 bobeeda... neid ime asju on veel ehitatud.

Seega see väike võimsuse lisa E30 kerele ei tohiks eriti probleeme tekitada, kui kõike korralikult teha.

Muudetud , muutis 001WSK

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Arvan, et Leivategija masinate puhul arvestatakse, et tegu on ikkagi veel selle doonorautoga, nimelt tõstab ta ringi mitte ainult mootori vaid kogu põhja jms tehnika.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Minge seletage seda ARK'is, et teete korralikult :lol:

Arki andmetel kõige võimsam E30 on 126kw 2,5L ja M3 arvesse ei lähe kuna

nendel on teine kere kui e30'l, mis vastab ka tõele.

Oma aafrika variandid võite ära unustada, teid saadetakse viisakalt aafrikasse selle jutu peale :P

Been There, Done That! :beer:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Rulli omanikega lihtsalt vaja tõmmelda ARKi geiseksuaalisel.

Nt ladaklubist üks tüüp pani oma siksile 2.0 dohc mootori peale ja sai legaalseks seda siis sel kevadel. Rääkis, et on toodetud ka 1.7 mootoriga variante antud kerele, see mahtus arvude sisse ära ja nod ei tõmmelnud ega midagi. Isegi ei hakanud uurima kuskilt kas on selle mootoriga tehtud jne.

Kuskilt BMW ametlikust asutusest paberid saaks, mis tõendavad, et tavakerega E30'le on pandud tehasest 3.3 peale siis ei ole neil mölisemiseks põhjust, kui nad just mingite erivajadustega pole.

Ja ARKi tuleb minna kõigepealt sooviga teha ümberehitus, miks sa seda teed, miks sul seda vaja on jne. Ise peab uurima ja möllama ja näitama kõike ette. Muidu on nod ka pohhuistid ja saadavad su selle S mootoriga seeni korjama.

Muidugi kui ARKis lambad on, võib sul ju ala M54B30 ka kapoti all olla :D

Muudetud , muutis erxx

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

eestis sellist mootorit passi naljalt ei saa. lihtsam löö passi mingi m50b25, s50 mootoril vaheta see mpoweriga plastik tavalise vastu ja kes sul ikka koinima tuleb. muidu kõige võimsam tehase e30 peaks olema 300hp dinani m3

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

S50b32 ei mahu juba sellpärast kriteeriumitesse, et kõik andmed võetakse sel juhul 3,3l 145kw mootori pealt. Nii ei saa, et võtaks litraasi ühe mootori järgi ja võimsuse teise järgi.

Leivategija autod lähevad kirja isevalmistatud sõidukina. St et raam tuleb ise teha või vastavalt modifitseerida. Isetehtud sõiduki arvele saamine on ka tunduvalt kallim.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Lased oma IS-ile fööni vahele ehitada S50 ostule ja remondile kuluva raha eest. Kaal ei muutu eriti ja võimsust saad vastavalt eeskirjale parajaks reguleerida.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Korralik turbo lahendus on paraku kallim kui S50.

Turbotamist legaalseks saada on ka omaette ooper, sest seadus ütleb, et väljalaske konfiguratsiooni omavoliliselt muuta ei tohi. Mootorivahetajate õnneks pigistatakse selle kohapealt silm kinni, kui summutit on modifitseeritud selleks, et see autole lihtsalt alla sobiks. Igasuguseid lisakomponente lisada ja vastupidi eemaldada on keelatud.

OK... turbotamine jääb ära, aga kompressor on ka variant!? Jälle probleem, kuna sisselaske modifitseerimine on jällegi ainult nii palju lubatud, et originaal filtri ja selle korpuse asemele tohib panna nn. koonusfiltri.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

eestis sellist mootorit passi naljalt ei saa. lihtsam löö passi mingi m50b25, s50 mootoril vaheta see mpoweriga plastik tavalise vastu ja kes sul ikka koinima tuleb. muidu kõige võimsam tehase e30 peaks olema 300hp dinani m3

Jutt täiesti õige, see kõige lihtsam variant. Selle tehase e30 puhul ei lähe M3 nagunii arvesse, nagu ka eespool mainitud ning Dinani oma ei läheks ka M3 kere puhul arvesse, kuna need ei ole BMW tootmises ning kindlasti ei ole tegemist seeriatoodanguga.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

See turbotamine vist läheb natuke liiga kulukaks jah. Eks peab tõesti siis passi mingise m50 tähise panema.

Aga kas on nii kerge see regamine maanteeametis, et ütlen et on 141/142 kw ja nii pannaksegi ? Mingeid numbreid vms mootori pealt ei vaadata ?

Esialgu tundub see m54b30 ka päris hea mõte olevat. Ikkagi 3 liitrit ja juba uuem mootor, jaksab madalalt ka vedada :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

M54 mootor on juba elektrilise gaasipedaaliga ja jebimist kindlasti rohkem kui M52/50 mootoritega. M52/50 passi saamine peaks suht lihtsalt käima. Endalgi see tee ees, aga enne tahaks kere korralikult korda saada, kui ARK-i arvele võtma lähen.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

arkis regamisel on sul vaja auto dokke kust mootor pärilt on või siis koopjat mis saab laenata mõne sõbra käest. mul mootori vahetusel kapotialla ei vaadatud ja dokid olid ka lambikad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Pole kuulnudki sellisest asjast, see natuke ulme. Ise mitmeid mootorivahetusi legaliseerinud ja pole kunagi dokumente tahetud. See natuke ülemõstuse tahtmine ka. Lammutusest või ükskõik kust ostetud mootori puhul ei saa ju dokumente kaasa ega ka koopiat tahta, ise ribadeks tõmmatud auto puhul jah dokumendid olemas, aga reaalselt ise autosi lammutada ei tohi, seega see dokumendi nõue on ulme ja sa sattusid mingi imelike soovidega tegelase otsa :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Registreerisin eelmisel suvel Tallinna büroos e21 mootorivahetuse ja siin taheti ka näha doonormootori päritolu ja andmeid tõestavat paberit. Mul oli 1992.a väljaantud reg.tunnistus olemas. Kapoti alla vaadati moe pärast ja ühtki numbrit ei vaadatud tehnikal. Luges sõrmega küünlajuhtmed ära ja lubas kapoti kinni panna. Kirja sai tollal 90kw m20 ja reaalselt aiste vahel 125kW.

Doonori reg.tunnistuse koopiat näitasin, kuna enne vahetuse regamist suhtlesin tehnoosakonnaga neti teel.

Pigem siis mõni imelik ametnik ei küsi doonori dokumente.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tartus 3 korda mootorivahetust legaliseerinud, imelikud on nad igalpool, nagu eelpool kirjutasin, siis oleks väga imelik nõudmine see, lugege ülemist postitust, ei viitsi hakata jälle üle kirjutama.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus