Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13509

Tervist

Olen pikka aega jälginud teiste teemasi ja täna mõtlesin et paneks oma auto ka siis siia üles. Varem pole ma seda teinud kahel põhjusel- esiteks pole suurt midagi auto juures muutnud ning teiseks pole olnud lihtsalt aega ega viitsimist. Aga see selleks. Auto tuli õue peale suhteliselt äkki kuna pakkumine oli hea ning tarvis oli ühte autot juurde. Kuna isiklikult olin alati tahtnud saada e30 kupee kerega siis sai ka selle kasuks otsustatud.

Väidetavalt oli auto olnud vanema härra käsutuses ja eesti toodud 2000. a. paar kuud enne oma surma oli selle müünud naabrimehele, tema käest ma ka auto ostsin. Iseasi kui tõene see jutt on, aga nii seda räägiti.

Mootor on tal üllatavalt hästi säilinud, arvestades et e36 318is´ id on näinud siiamaani ainult tagatulesi.

Kere on samuti korralik ja roostet jalaga segada pole õnneks. Ainuke asi mille kallal nuriseks on kehva värv, mis on kapottile ja mõnele detailile veel lastud vist põlve otsas ja rulliga.

Sees on meil recaro istmed, mustad nahast polstrid ja muu tavaline. Lisadest veel siis vändaga katuseluuk, tulede reg. peaks samuti olema (ei tööta). Sai ühendatud ka vähe asisem Sony makk (punase taustavalgusega ja vanakooli välimusega) sisse ning hertzi ovaalid.

Suveks said alla 15x7 tollised Ats Cup´ id mille peal on hetkel parajad traktori rehvid (225/55)

Sai ka käe harjutamiseks üle poleeritud kodus, aga uus värvikiht ja keretööd on nii kui nii plaanis. Vahetatud on veel terve piduritorustik ning piduri kuluosad nt. klotsid jms, Kütusepaak ja torustik, geneka rihm ning palju muud pudi mida ei jõua kõike üles märkida (näiteks siduri töösilinder). Kindlasti tuleks ära märkida et taga on ka originaal lip spoiler mis annab kõvasti downforce juurde. Oluline on ka ära märkida et kõik armatuuri ja üldiselt terve auto pirnid said uute vastu ära vahetatud.

Lähiajal tuleb esisilda palju uusi juppe ja ka silla regull sellisel juhul. Veel siis plaanis ta kõvasti madalamaks saada ning teised rehvid alla panna. Samuti välimust hakata muutma (m-tech 2), sisu samuti sest kuidagi meeldib väga m-tech 2 olemus väikeste nüanssidega, mida ise muudaks. Jubedalt sooviks saada tooni ringi, sest häirivad inimesed kes ootavad et linnas nendega joonele läheks autosse passides. Porno tuuningut ei armasta, sest juba ledid parktuledes ajasid südame pahaks. Tulevast veljevalikut samuti ei tahaks hakata kõva häälega siin kuulutama sest ei tea kuidas elu kulgeb ja streetrace foorumi stiili väga ei tahaks teha.

Ahjaa, roolivõimu ei ole ja ei tule ka.

Mootor: m40b18 83kw

Keretüüp: kupee

Väheke pilte samuti

siis kui ma ta kätte sain ning peale esimest pesu

07051200351a89.jpg

070512135ad224.jpg

Poleerimisest paar pilti

07051492945f5c.jpg

070516483076eb.jpg

Sisust eriti pilte pole, kuid ühe siiski leidsin.

0705164895d75a.jpg

Ja siis tänase päeva seisuga nägi ta selline välja

0705117858ecf7.jpg

0705117972ad05.jpg

0705118056dde9.jpg

Rohkem pilte võib leida siit: http://fotoalbum.ee/photos/hchristiank/sets/998023/

  • Vastuseid 159
  • Vaatamisi 32,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_3902

Oma pannil sai pandud 1,8 asemel 1,6 ja tundub, et benssu peab tihedamini sisse kallama. Eks ilmselt viga peitub selles, et mootori vahetusega läks jalg ka raskemaks. Erililist võimsuse vahet ei ütleks, et on. Linnasõiduks on piisavalt kärme, aga maantel möödasõitudega on ikka sedasi, et peab neljandaga peenestama tublisti, kui just horisondini tee tühi pole.

  • Autor
comment_3729

Täna sain mootori vahetatud, ehk mingi 100km juba maha ka sõidetud.

Mootoriks sai M40B16, vahet ei tunne võrreldes B18, ehk oli vana mootor siis juba nii otsas. Vahetus oleks läinud kiiremini kui oleksin seda varem ka teinud, loll viga oli see, et kuigi Eix ütles, et võta koos kastiga maha, jätsin ma kasti alla. Siiski sain asja ilusti kokku.

Esimesel käivitusel ei läinud käima. Kõik mootori pistikud on erinevad ja sobivad vaid õige pistikuga kokku, välja arvatud vända anduri ja (ei tea nimetust, see mis jookseb 4 küünlajuhtme külge). Igaljuhul panin need algul tagurpidi.

Uue mootori külge sai enam-vähem kõik vana mootori uued jupid külge pandud, mis sai panna.

Küsimus: Miks vana ajuga lülitas bensu pumba sisse süüte teises asendis juba, kuid uuega alles siis kui annad starterit (mis on ka normaalsem). Peale seda tuli selline anomaalia kui auto sain kätte Truumust.

Mis veel vaja üle vaadata:

*Käigukasti padjad vaja ära vahetada.

*Uus visko sidur muretseda (või el. vent).

*Õlivahetus teha mootorile võimalikult kiiresti.

*Üks lõdviku klamber ära vahetada.

88430803056d1.jpg

Vaatamise kohta ei oska midagi öelda, ehk satun kunagi kuhugi kokkutulekule kui aega on :lol:

  • Autor
comment_3725

Mootor käib ilusti:) Imeväike klapi klõbin on, aga see on loomulik vist nende mootorite puhul, edasi astub samuti eeskujulikult.

Kui mäletad kuidas vana mootori käis, siis see käib põhimõtteliselt hääletult tolle kõrval :lol:

Kui jõuan, siis homme käin võtan õli ja vahetan karteri ka ära, siis saab selle asjaga ühele poole. :wink:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_856

Auto on nüüd pikka aega seisnud taas garaa¹is.

Otseselt midagi viga pole, peale selle et summuti tahaks vahetust saada.

Kindlustust pole ja ülevaatus lõppeb vist tänasega.

Õige pea tuleks hakata autot talve reziimi viima. Plaanis on ka hakata klaasriidega möllama.

Senikaua, las ta lihtsalt seisab.

  • Autor
comment_803

Hetke tagasihoidlik plaan on:

*lisatuled ette

*summuti korda teha

*olenevalt lume oludest vb ka orig. vedrud tagasi panna

*tugev karterikaitse

*rehvidele kaubikunaelad (talvekatele ikka)

*vedelikud üle käia

*bensupumbale korralikud juhtmed vedada

*muud nipet-näpet.

Ei saa garanteerida et kõik läheb täide, nagu enda autode puhul alati on :D

Tahaks hakkata ka võimalikult palju klaasfiibrist detaile hakata autole tegema.

Primaarne on siiski töö ja ühe driftiauto pmst tervenisti kereplekkide osas klaas- ja süsinikfiibri peale ehitada. :twisted:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_286

Kütuse pump ei toida piisavalt, alates 4500 pöördest umbes, tuleb uuesti taha peale 5500 kui õigesti mäletan.

Vahepeal lihtsalt poob kinni.

Kütust paagis on ja sellest ei saa sõltuda, pump on puhas.

Vahetaks toitejuhtmed ära?

Relee?

Samuti on uuesti mure ebaühtlaselt käiva mootoriga, tundub et viga saab olla ainult juhtmestikus, lambda anduris, või kütuse pumbas kuna mootor kogu täiega on ära vahetatud.

Ehk on need kaks viga omavahel ühendatud?

Tahaks talveks korralikult käima saada ja järgmiseks nädalak ülevaatuse ära teha.

  • Autor
comment_30482

Hurraa, mootor kohe-kohe jälle õhtul. Ei tea mis ime läbi suutsin jälle tugeva klapiklõbina sisse ära peita ja õlipumba pmst p**sse keerata. Eks näis kaua veel kestab..

Samas muud hädad sai eemaldatud.

Sisu tühjaks visatud, ainult armatuur ja istmed sees. Jalgealused tuulutusaugud on äärtest roostes ja natuke pindmist ka.

Paha üllatus oli nn remonditud vasak tagumine sisemine koobas, mis näeb väga roostekarva välja. Parempoolne see-eest aga nagu tehasest tulnud.

Kui nüüd leiaks ühe 325tds´i m51 mootoriga hea raha eest, siis võtaks ära.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_33943

Täna enam ei seisnud.

Sai siis rullikas linna tagasi toodud ja alustatud tagasihoidliku ehitamisega.

Täna sai valmis nikerdatud uus summuti alates pükstest. Suhteliselt lihtne tuli, kõik vahelt minema (täiesti lõhkine pütt ja katt ning 100 erinevat varianti toru). Asemele läks kõik Simonsi toodang. Alates pükstest 2 tolli ja lõppu keskmise suurusega reso.

Lisaks sai avastatud, et üks xenoni plokk on läbi läinud peale tuleva elektri juhtme purunemise tõttu. Eks ta andis mingi aeg seal katkendlikku ühendust ja nii ta läkski..

Ikka on mureks fuel cut´i sarnane viga, torustik puhas, aga ei tea mis pumba elekter teeb.. Pump aasta vana ainult.

Homme siis ka vb pilte.

1.6 mootor on ikka jube mannetu.. :(

Talv võiks ka tulla..

comment_33959

Soovitaks soojalt mõne suurema m20ne peale panna. Pole see kütusekulu normaalse diffriga nii hull midagi (minu omal keskmine suvel 8,2/100). Sõidan küll kõvasti rohkem maanteel kui linnas.

Vähemalt pole seda kradi remontimise jebimist. Selle diisliga võib ka igasugu ime asju juhtuma hakata.

Näites eta mootor on väga ökonoomne ja seejuures päris ergas. Kuni 4500-ni tõmbab väga hästi, paremini kui 325. Sain alles millalgi AMe30-ne oma proovida. (sellel mootoril on sama suur pöördemoment nagu diislil, kuid seejuures remondirõõmu on vähem).

Keskmine kulu on tehase järgi 8,5L/100km peale.

Sinu m40b16-nel aga 8,4L/100km peale.

Tõmbe vahe on aga mäekõrgune

Kalla ja talla ;)

Muudetud , muutis oppi

  • Autor
comment_33968

Igapäevaselt sõidan praegu m47tud20 mootoriga, mis on siis e46 2.0 110kw diisel. Ideaalis panekski sellise mootori, aga nende hinnad on veel üpriski kõrged.

Mootor on Väga ökonoomne ja mõnusa minekuga.

Vana diisliga kaob see mõte ära, et saaks väikese kütusekuluga sõita.

Bensumootorite valik on juba väga suur, millest saab rohkem jõudu odavalt. Samuti ka vastupidavuse koha pealt.

Kui diisel on korralik, siis tasub sellest ehitada ma arvan, kui ei, siis igaljuhul bensukas.

jälle OT :D

  • 3 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.