Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13820

Soovitati mul kah siia teema teha. Nädal või veidi peale tagasi sai istutud taas BMW rooli kuid esimest korda E30 (eelmine BMW oli E34 V8).

Aastast 89, kupee, facelift. Peale el. peeglite ja vändaga katuseluugi muud erilist polegi. Veidi täiustatud helisüsteem ja sportsummuti. Ahja, madaldusvedrud ning tumedad lähituled. Mõned päevad seisis ja nüüd eile sai veidi nokitsema hakata. Vaip välja võetud ning korralikult puhtaks pestud, põhjas üks rebend sirgeks pressitud, kinni keevitatud ning kereliimi ja põhjamastiksiga töödeldud ning sama tehtud ka tagaistuja jalgealuste korkidega mis olid lahti tulnud ning sealt tuli vett sisse. Kerge rooste sai sealt eemaldatud ning uuesti kereliimiga kinni ning mastiks + uued pigimatid nende kohtade peale. Põhi ise on väga heas korras, roostet kuskil pole. Lohku sõidetud kohad sai sirgeks löödud. Vaip nüüd nagu uus ja sai täna kogu salong uuesti kokku laotud. Tänu ilusatele ilmadele kuivas see vaip ilusti ühe ööpäevaga ära :) Tulemas veel uued esitule klaasid, tumedad kaugtuled, udukad, Tanelilt uus kindalaeka lukk ning põlle väiksele augule plastik ja IS lisa. Veidi madalamaks oleks ka vaja. Esimesel päeval läksid alla 17" veljed koos tutikate rehvidega mis seisid muidu niisama. Hiljem kui muud asjad korras sooviks nad vahetada 16x9" velgede vastu. Oluline asi mille loodan homme ära teha on rooli allapoole toomine. Hetkel ikka ülimalt ebamugav rooliasend. Tehniliselt on auto mootori, kasti ja veermiku poolelt väga heas korras. On näha, et autoga on ikka peale antud aga tundub, et samas ka remonditud siiski. Ühes rooliotsas on kerge loks sees aga see on kökimöki.

Juuni alguses loodaks saada värvitud esitiivad, esi ja tagapõlle ning küljed altpoolt liiste. Tagapõlle vaja sirgemaks modida ning summuti auk kinni keevitada (summuti kaob põlle varju ning otsad allapoole keeratuna). Esipõllega õnneks tööd palju pole.

2 pilti sai ka lõpuks tehtud.

069253553ae14f.jpg

069253555005a3.jpg

069253559c3738.jpg

  • Vastuseid 113
  • Vaatamisi 23,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_12887
ja swapiks on vaja

- M20 flywheel (must be from an 89 - 91 E30 325i)

- M20 starter motor (the M52 starter will not mesh with an M20 flywheel)

- M20 clutch kit (clutch + pressure plate)

- E21 323i release bearing (30mm height)

- M20 flywheel bolts as the M52 items are too long (I'd recommend new pressure plate bolts too)

Tglt on asi veelgi lihtsam...

On vaja:

- Suvaline M20 hooratas (2.0 on kõige kergem)

- M20 starter mis sobib selle hooratta hammastega

- M20 sidur, korv

- Ja survelaager sobib sinna suht suvaline M20 oma, ei pea olema E21 323i oma

Poldid on kas uuega kaasas või siis osta poest mustad poldid real oem mõõtude järgi täpselt.

Ken

comment_12828

ja karteri põhjad on e34-jadel (m50 mootori omadel) kõikidel ühesugused.

mingit kõrguse vahet pole.

Ning mootorid on ju ikka kõik ühed,keegi ei hakka tehases vastavalt kerele erinevat mootorit tegema.ühel on õlivann eespool silda(e34)ja teisel on sillatala taga(e36)

pigem on asi selles,et kas olete samasuguseid mootoripatju kasutanud.minul on näiteks e34 2.0 omad,aga pannakse ka e28 omasid.

Ning loomulikult on sõltuvus ka sellest,kummal suurem madaldus all on.

  • Autor
comment_12827

Wabbitil M535 padjad kui mäletan. Minul aga pagan teab mis, peab need ümber vahetama jah. Minul on H&R sinised vedrud aga karter on maast ca 5cm kuid kui Wabbiti auto ees kükitada siis karter kohe silma ei hakkagi.

Hetkel on üldse peas lahkhelid. Sain 1 päeva sõita autoga enda kartauto asemel ning jah.. vaikus, 4 ust, kaassõitjatega juttu ajamine mitte tee jälgimine, ruumikus, pehmus võlusid hetkel ära. Loodan, et läheb ruttu mööda :P

  • Autor
comment_12701

Tahab kätt jah. Küll tuleb ka see aeg. Midagi hullu õnneks pole, värv on esiotsal kraabitud. Roostet ja mölke pole. Põll, stange ja tala tulevad ka uued (olemas juba)

Põhimõtteliselt jäi auto minust reedel VIP parklasse ja mõni aeg tagasi käisin järgi - 55 tundi järjest üleval ja pidu :twisted: Veits magamata.

  • 3 nädalat hiljem...
comment_12392
Küsimus laiale ringile taas. Kas ma saan karteri valutult kätte või jääb sillatala ette ?

Ükskord see pidi ju juhtuma :P

Sain vastuse.. tala jääb ette neh.

Ma sain karteripõhja kätte tõstes mootorit tungiga, lasin patjadest lahti. Muidu jäid õlipump jms ette.

  • Autor
comment_12354

Nii. Vahepeal sai karter ära lapitud ja sõidab jälle. Lisaks l'äks alla töötav amort, rattalaager, piduriklotsid jm. Nüüd koliseb veel ainult üks rooliots. Vahetasin koos karteriga ka kohe õli ära ning tööhoos läksid peale uued NGK küünlad. Aga probleem sellega ei lahenenud.

Miskipärast on kuskil 3000 pöördeni uimane. Teised inimesed pole sellest aru saanud aga mina tean, kuidas M50 varem minu kere liigutas ja ca 3000 pöördepealt hakkab elama alles. Kui väga vaikselt ühtlaselt gaasi juurde lisada näiteks tühikäigul siis on arusaada, et jätab vahele ja puterdab, järsult andes lihtsalt läheb uimasemalt pöördesse.

Teine anomaalia tekkis armatuuriga kus veetemp ja tahomeeter tõmblevad INSPECTION tule vilkumise taktis.

  • Autor
comment_12352

Ma ei tea :shock: Lisaks pole minukäes kordagi töödanud tujurikkuja ega Inspectioni tulukesed. Inspection ise hakkas vilkuma ca paar nädalat tagasi.. vahepeal vilgub, vahepeal mitte. Tahokas ja veetemp panevad nagu närvihaiged samas taktis.

Jõuetusega on nüüd nii, et võtsin õhulugeja tagant ära ja ehmatasin esimeses kurvis tilgad püksi kui auto saba liputama hakkas. Üs katsun nädala algul kohe diagnostis käia, et vaadata, kas arvuti näitab ka õhulugeja viga ja/või mis vead veel seal olla võivad. Ilma õhulugejata ei jõnksuta ka ühtlasel sõidul 2-3 käiguga ning mootor töötab palju ühtlasemalt (mitte tahoka järgi vaid kerre tekkiva vibra järgi).

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.