Hüppa postitusse
Postitatud

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

eix sul vedas. See kere vist polnud nii mäda, et seda jäika ühendust poolraami küljest lahti ei murdnud(võib ka nii juhtuda kui kolmnurk liiga tugev on), mul kadus üks e30 tagant ära, selline vedamine ei ole turvaline kurvilistel teedel ega linnas manööverdamisel.

Ma pole näinud siiani ühtegi kere, mis oleks eest poolraami otstest mäda olnud. Seega pole mul kunagi ükski auto sealt ka lahti murdunud transpordi käigus. Kurvides võtan hoo maha ja linnas samuti keeran sujuvalt ja väikse hooga, pole siiani probleeme olnud. Veokolmnurk andis järgi teisel põhjusel, nagu eelpool mainisin. Talvel libedaga tulin liiga suure hooga ja keerasin, tagumine auto ei keeranud järgi ja surus p***e ära, tagumine auto peatus lõpuks vedava auto juhipoolse ratta juures.See murdus kõveraks vastu vedavat autot, mitte tõmbe ega keeramise peale.

  • Vastuseid 56
  • Vaatamisi 18tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eigo kolmnurk ise jäi terveks, nii et seina paksus ei määra siin midagi. järgi andis veetava masina pool. see vaidlus kellele ema kellele tütar.

  • Sellist lollust on juba raske kommenteerida. Jäiga ühenduslüliga vedades tuleb autol rattad lukust lahti hoida! Kui sul edaspidi vedades ei keera veetava auto rattad vedavale autole järgi siis on sul

  • Ei päris hale kustutage siis mu kasutaja ka ära ? Natukenegi tõde kirjutades hakatakse koheselt postitusi kustutama.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Siin teemas näidatud kolmnurgaga mina autot vedada ei julgeks. Korralik kolmnurk on ikka raskest rauast tehtud asi ja üldse ei ole vaja seda kolmnurka väga pikana teha. 80 cm on piisav. Aga jah, kiiruskatseid kolmnurgaga vedades teha ei tasu ja ka järski pöördeid mitte. Minul on kolmnurk kinnitatud kõrvade külge mis on omakorda kinnitatud esistange amortide külge keevitatud mutrite külge. Püsib kenasti ja tegu on igati tugeva kohaga, kuna sama koha külge kinnitub ju ka originaalis auto vedamise aas. Minu kolmnurga pilt lisatud.

 

Minul kasutusel olnud pms sama lahendusega kolmnurk mis Silwer`l (ainult pikem, mul ca 1,5m). Kinnitus meetod samuti sama, kolmnurk istub kinni kõrvade külge mis omakorda on kinnitatud siis pukseerimiseks ettetähtud kohta (ehk esistange amordi külge). 

Olen seda autot vedanud enamusest linnamaasturiga, ehk vedav auto on alati olnud raskem kui veetav. Mitte kordagi ei ole ma tulnud selle peale, et paneksin veetava auto rooli lukku! Kui ma soovin keerata järsemat kurvi, siis mis valemiga see veetav auto minu taga soovitud pöörde ära teeb, ilma suuremate kangutamisteta? Seega rool on alati lukust lahti ja auto käitub vedamise ajal üli viisakalt, ei kisu, ei vingerda ei tee midagi mida ta seal taga vedades ei peaks tegema. Ainuke koht kus tekib ebameeldiv tunne, on olukord kus veetav auto ja vedav auto on eri laiusega ja rattad satuvad eri kohta sõiduteel (jutt käib ära vajunud vaalus teedest). Siis on tõesti vahel tunne, kuidas tagumine auto tahab leida omale parema positisooni. 

Olen selle kolmnurgaga sõitnud ka 90km/h mitte mingit probleemi, sõidab järgi kergemalt kui suvaline haagis millel 500kg raskust peal. Muidugi ei ole mõistlik seda teha pikemal sõidul. Suurimaks miinuseks on sellisel pukseerimisel ajakulu ehk siis vurad 50km/h, kuid see on ka igati õigustatud liikluseeskiri (ohutus jne). 

 

Asi millega enamus vast pole arvestanud on aga veetava auto tervis  :D

Minu super hüper viimane sõit selle kolmnurgaga oli ühele haapsalu üritusele, kus siis koju sõit sai ette võetud läbi Martna, mnt oli aga poole pealt remondis ja terve mnt laiuses oli tee üle lastud freesasfaldiga! Sõidukiiruseks võtsin max 30km/h, enam aeglasemalt ma lihtsalt ei suutnus seal kulgeda. Koju jõudes oli siis tulemuseks: purunenud esitule klaasid (kõik 4), õnneks udukaid siis polnud autol, stange ja esitiivad olid justkui läbinud ideaalse liivapritsi, ehk värv oli nii maas kui üldse olla sai, samuti sai kapott omajagu kivitäkkeid, lisaks oli kapotialune täis freesasfaldi kive, seega enne järgmist käivitust sai ikka omajagu aega kulutatud, et kõik kivid mitte vajalikest kohtadest eemaldatud saaksid. Kusjuures vedaval autol olid porilapakad täiesti olemas! 

Peale seda üritust pole ma antud kolmnurka kasutanud  :rolleyes:  

Täiesti tavalise valemiga teeb lukus rooliga kõik pöörded ära. Kõik autod ja kärud , millel on rohkem kui 2 rattapaari, toimivad ja keeravad täpselt samasuguse efektiga, tõsi küll et rehvid ja muud sillaosad saavad rohkem vatti. Siiski tuli see vaidluse väljanope minu teemast ja isiklikult pean lukus rooli kordadeks turvalisemaks, kui lahtist. Just selle sama teeotsimise pärast ja ees veetava auto pärast. Minul veab rull rulli, samuti on efekt selline, nagu oleks ainult kerge käru taga. Kaks korda olen lahtise rooli pärast vitsad kätte saanud, ilma mootorita sõiduk ja komplektne sõiduk kruusatee peal, enam ei taha. 

Samuti ei kujuta ette, kuidas libedaga toimetate lahtise rooliga, tagurdamine jne??

Teie transpordite enda võistlussõidukeid mööda kindlat marsuuti, mina aga enamasti varuosaromusi kusagilt karu p** mööda tundmatut ja teadmata olukorras teed , autod mis ei sõida ega pidurda enam ise jne.

Iseenesest ei kujuta mina ette, miks keegi oma korralikku autot sellisel viisil üldse transpordib??

Ma pidin Liivalaia tänava ääres kreepsu saama, kui Eix, mingi külje pealt täiesti banaaniks sõidetud sedaan slepis, must mööda sõitis :D Offtopic aga sorri, see vaatepilt jääb pikaks ajaks meelde :D

Iseenesest ei kujuta mina ette, miks keegi oma korralikku autot sellisel viisil üldse transpordib??

 

Minul on lihtne vastus - puudub BE kat, seega ainus viis rajaautot punktist A punkti B toimetada on jäikühendus. Korra olen ka konna proovinud, kuid sinna peale minu autot panna ei saanud ja treila kasutamine tänaste trahvide juures on väheke ebameeldiv. 

 

Mis puudutab lukus rooliga vedamist, siis minul puudub kogemus ja ei oska kaasa ega vastu rääkida. 

 

 

 

  • 2 kuud hiljem...

Ahjusoe kogemus. Kuni 60km/h kannatas lahtise rooliga vedada. Ristmikel ei paistnud, et oluliselt oleks tagumine auto kaasa keeranud(ilma rv ja kerge rooliga pill). Üle 60km/h väiksemagi rööpa korral hakkab teed otsima ja lukus rooliga oli tunduvalt stabiilsem.

Minu arvamus: Linnas lahtise rooliga(kuigipalju leevendab ja keerab ikka) ja maanteel lukus rooliga kindlasti!

  • 2 nädalat hiljem...

On ka maanteel veetud 110km/h öösel, muidugi nii et rool ei oleks lukus. Ilma mootorita järsematel pööretel väheke lohiseb, muidu ei saa midagi aru. Viimane kogemus täiesti tühja kere vedamisega oli huvitav. Muidu vedada ei saanud, kui rool pakikummidega ära fikseeritult  :D Lahtise poolteljega (differ tuksis) kannatas kuni 70km/h lasta

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus