Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14705

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 49,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_4133

olen proovinud neid kardina kinnitusi nö osta, aga kuu aega ei viitsinud oodata ja tegin umbes sama süseemi nagu sul. e36lt kardinalt sain mingid kinnitus aasad ja nüüd küljes ja pole nagu maha tahtnud tulla.

muidu vaatan viitsimist ja aega sul piisavalt et rulli ehitada )))

  • Autor
comment_4113

See kift makk, RDS peal ja kasseti keerab ise ümber, kui vinge saab veel olla?! Kuid miinus on see, et põhimõtteliselt kaubandusvõrgust ei ole võimalik enam kassette saada :P

Aga ISOga muud nippi polegi, et jääks viisakas ja ehk tuleb tahmine miski muu makk panna, siis ei pea hakkama kolbi soojendama.

Eix22 näe leidis varakambrist ikkagi 2 kaardina kinnitust:

08783079752473.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_3793

Jupid siis lõpuks käes, toas veel viimane sound check:

0882913539868f.jpg

Veidi pusimist ja kaabeldus sees ning kõlarid paigas:

088291365d9000.jpg

Võimule paremat asukohta nagu ei osanud leida (antennikaabel vist jäi lühikeseks). Pildil ka näha, kuidas eelnev helitehnik on konservi avajaga aknalauda tuuninud:

08829136706e57.jpg

Ja lindimängija õnnelikult omal kohal. Kompuga küll kirjade font ei kattu, aga mis siis :lol:

08829137169684.jpg

Kassetti adapterit proovisin ja jääb tõesti kehva kvaliteediga heli. FM transmitterid uurides selgus, et vahepeal on chinakad transmitteri ja mp3 pelieri ühte korpusesse pannud. Istub pulga otsas sigaretisüütajasse, mahutab 2GB mussi ja kaasas õhuke pult:

088291377b63d5.jpg

Rullikaga veidi jama, et süüte välja keeramisel jääb sigaretisüütajasse särts sisse ja pleier kuni aku tühjenemiseni mängima. :roll:

  • Autor
comment_3781

Jep, sigaretisüütajasse jääbki särts sisse kõikidel rullidel.

M20B20, kas ainult pulka oled proovinud arvutisse lükata, st. ilma komplektis kaasas oleva usb pikendusjuhtmeta? Mul see kaasas olnud juhe oli vist peetis, sellega ühendust ei saanud, kuid otse usb auku lükates kõik funkab!

  • Autor
comment_3715

Ehhe, 50 looga on vähe kehvasti. Samas kui veel paar aastat seisab ja sahtli põhjast kunagi üles leiad, võib olla päris hea retro meenutus vanadest headest lugudest :lol:

Krt, aga nv hakkas mootor puterdama, üks silinder nagu ei tööta (peale mootoripesu survekaga). Korra varemgi puterdanud, siis olid küünlajuhtmed kehvakesed, kuskilt nagu lõi üle, praksuvat heli oli kuulda kindla sagedusega. Töötava mootoriga neid veidi näpuga liigutasin ja sain mõnusa siraka, kuid jäid kõik silindrid käima.

Et peale pesu oli korraks kuulda ülelöömis-heli, aga korraks, vist küpses süütepool läbi... Eks peab hakkama otsast harutama. Küünlajuhtmed võiks esmalt ära vahetada, krt aga kulla hinnas teised. Ladu24.ee lehel 127 EUR komplekt :?

Variant oleks süütepoolid küünaldel... hmmm...

  • Autor
comment_3660

Kärssanud aju oleks vana halb :cry: Õhtul käisin küünlajuhtmed üle, tundusid ok, süütepoolide primaar osa takistused olid ühesugused, poolidel pragusid ei paistnud, tundusid korras. Riskisin ja tõmbasin töötava mootoriga süütepooli küljest küünlajuhtmeid lahti ja järeldus oli, et kõik silindrid sindrid ikkagi töötavad :roll:

Ehk on vaakumileke, mis ajab segu sassi? Peab volkarid üle käima!

  • Autor
comment_3585

Nv jälle veidi aega pühendatud nokitsemisele. Puterdamine oli vahepeal iseeneselikult kadunud, aga tühikäik ujus. Kuna nagunii rull suveauto, siis tundus kaks ühes käia üle vaakumvolakrite süsteem ja visata välja soojendusplaadid.

Netis leidub hulgem infot, mis ja kuidas teha, kõige mõistlikum tundus antud lahendus:

Skeem1

08217841164d5f.jpg

Skeem2

0821784137e679.jpg

Sisselase tuli lihtsalt maha, vaja 11 padruniga hunnik mutreid lahti uhada ja andis originaal volkariga (Skeem1 kaks sinist täppi) mustast jahutusvedeliku hargemisest jahutusvedelik tagasi suunata. Volkar veidi jäi kahtlaselt pingesse, aga tundus, et jääb okei:

088612857f3851.jpg

Nagu Skeem2 kaks volakrit, Plokikaanest sisselaske klappide juurde:

088612869647a4.jpg

.. ja tühikäiguklapist õhusissevõtu kummi-põlve (pildi keskel):

0886128638d3e2.jpg

Tundub, et miskit häkki oli juba tehtud, sest juppe ja voolikud tuli palju vähem maha, kui lootnuks:

088612875dc9ba.jpg

Käivitamisel oli kõik boeno, tühikäik ülistabiilne, mootor käis siga hästi, ei mingit puterdamist, aga esimesel test-sõidul viskas temp.seier üle keskmise. Kohe stopp ja kapoti all oli näha jahutusvedeliku lekket rsk, see väike pinges volakr oli prao sisse võtnud. Veidi sai lõigutud, et ehk ulatab, aga ei ulatanud...

088612879ce91d.jpg

Jama see, et volkari otsad on erinevate läbimõõtudega:

08861288312c9b.jpg

Homme poed lahti, ehk saab mõnest kauplusest abi ja rulli sõitma :lol:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_3148

Tänks e30fan, sind ka mitu korda trefanud ja käppa visanud :lol:

Nädalavahetusega pisike areng. Talvest saati bensupaagis tükike Fordi rulliga kaasas sõitnud :oops: Monde benapump, mis töötab väga hästi, aga ei olnud paagis nii sügaval kui originaal pump. Selle tõttu jäin mitu korda bensu nappuse tõttu teepervele :D

089219799c2394.jpg

Asenduseks läks paaki pikalt riiulis seisnud TRE Preformance 255 LPH tuuningu pump :D

08921982197033.jpg

Kuna bmw pumbal ei asu sissevõtu auk tsentris:

089219805896c7.jpg

...siis tuli pumba hoidikut veidi modida:

0892198116cc6a.jpg

Ning voila, tehtud! Kõigest 6 kuud võttis aega...

0892198270f469.jpg

Võehhee, pluss ja miinus toiteotsad on bensupaagis lahtiselt, eraldab väike vahesein:

08921983726f70.jpg

Aga bemmi tehase inseneerid on nii teinud ja ju välja arvutatud. Pump töötab siga hästi, oleks võinud juba ammu töö ette võtta...

  • Autor
comment_3034

Rulli küljest pudenesid mõned jupid:

089369293a97a9.jpg

Veidi tuuningut, COP kit :shock:

0893692353ffe4.jpg

089369241161ff.jpg

Uued küünlad sisse:

089369251eb88c.jpg

Süütepoolide-plate kinnitus:

089369263e9db9.jpg

Plate koos süütepoolidega paigas:

08936927763b5a.jpg

Kaablid külge (vajab veel veidi kohendamist):

089369285a4f88.jpg

... ja ämblikule väike test drive :lol:

089369301c1e70.jpg

Töötab ja COP siga kõva värk 8)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_1184

Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemisel ei viska vedruga enam paugust üles, sest lipi raskus väheke tasakaalustab asja:

09042027584324.jpg

Taasa süda tilkus verd, kui oli vaja kipsinoaga katuse riidesse tagakaardina augud lõigata. Näpuga koht läbi riide hästi tunda:

090420277c61d6.jpg

0904202796b9ad.jpg

SoundSystemile väike lisa, tweeterid ustes. Kumbki kahjuks hetkel ei tööta, miski elektri kala:

09041946956862.jpg

Ja motoriseeritud antenn. Suht kahtlaselt püsti ja pikk on see antenn originaalis, aga ju omalajal oli popp:

0904194751e1aa.jpg

Probleemidest nii palju, et krt igaltpoolt lekib vett sisse. Jalgealune krt märg:

09041946567da0.jpg

Eilsega põhjamatt väljas ja hakkab jälgima, krt kust tuba lekib.

Sama teema on pagassiga, paremas rattakoopas spa. Lootsin salamisi, et uus antennitihend teeb asja paremaks, aga ei teinud...

Paar klõpsu:

090419467dc17e.jpg

090419471e42eb.jpg

09041947356103.jpg

Kaugel pole ka aeg, kui peab rulli garaazi järgmiseid paremaid ilmu ootama panema...

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.