Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15882

Sai siis endale juba kolmas rullikas ostetud kuna pakkumine oli hea. Tegu siis preface sedaan kerega aastast 1987, mootoriks m20b25. Tööd on enne tänavale saamist veel palju aga see ilmselt tasub ennast ära.

Varustuse poole pealt on suht hea: esimesed elektri aknad, ABS, konditsioneer, katuseluuk vändaga, M-tech1 rool, roolivõim, LSD, tagaakna ruloo, shadowline liistud, 17'' täiesti uued veljed ja rehvid.

Kere on täiesti enam vähem, otseseid auke keres ei ole, peale pagassi põhja mis on roostes ilmselt tänu kärukonksule. Põhiline probleem on mootoriga, mis suri lihtsalt lambist välja ja enam tööle ei läinud. Peale seda jäigi auto eelmisel omanikul seisma. Mingi päev hakkan sellega tegelema.

Auto välja saamiseks tuli kahekesi üle tunni aja lund kühveldada, sahad olid auto korralikult kinni lükkanud:twisted:

138265490564ad_l.jpg

1382655359e485_l.jpg

138265593ed084_l.jpg

13826563e40d0a_l.jpg

13826567a08f3c_l.jpg

VIN long WBAAD110802350877

Type code AD11

Type 325I (EUR)

Dev. series E30 ()

Line 3

Body type LIM

Steering RL

Door count 4

Engine M20

Cubical capacity 2.50

Power 125

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour LACHSSILBER METALLIC (203)

Upholstery ANTHRAZIT (0211)

Prod. date 1986-12-22

Order options

No. Description

200 KATALYSATOR - ENTFALL

209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) - Olemas ja töötab

215 POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED - Olemas, töötab

296 TD-LM/200/60x365 TD

300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH - Olemas ja töötab

314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES - Ei ole, teine kapott on

324 LT/ALY WHEELS ELLOPSOID SP.107/MIXED TYR

339 SATIN CHROME - Olemas

350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

400 SLIDING SUNROOF MANUAL - Olemas

410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT - Olemas

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW - Olemas

498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE - Puudub

530 AIR CONDITIONING - Olemas, ei kas töötab

669 Becker Mexico Elec. CR Saf. ?

682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH - Puudub

690 CASSETTE HOLDER - Olemas, müügiks

708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II - Selle asemel on M-tech 1

  • Vastuseid 100
  • Vaatamisi 22,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_2999

Päris palju aega jälle möödas jälle :)

Nüüd siis lõpuks mootor korras, uus kaas peal ja lisaks vahetatud veepump, hammasrihm, õli ja kõik muu kaasnev. Aga selgus et radikas lekib, eks peab uue leidma millalgi.

Salong on täiesti koos, pole perfektne aga eks järgmine kord oskan paremi teha. Salongi ventikas ei töötanud alguses, proovisin sõrmedega liigutada katte vahelt aga ei liikunud. Täna laiali lammutades proovsin käega ka keerata ja õnneks hakkas liikuma ja täitsa töötab ventikas. Aga millegipärast ainult number 4 asendis. Milles viga võib olla?

Check control ei tööta, ei näidikuplokis ega ka laes. Kaitse on terve, keegi oskab midagi soovitada mida kontrollida?

Väljast on veel nipet näpet teha: esituled põlema saada, õiget värvi bena luuk leida, plekkveljed leida, tagastange külge panna, pagassi hing kere külge tagasi keevitada, sumpas auk ära parandada ja korralikult kinnitida kere külge jne.

Täna lakkisin tagatuled ära igavusest, päris hea jäi :)

1934341124979f_l.jpg

19343417c20cea_l.jpg

19343423d523d8_l.jpg

193435691a3b74_l.jpg

19343575759a0f_l.jpg

  • Autor
comment_2991
Hallitus tahab võimust võta autos, :roll: Loodan et saad ikka liikuma selle enne kui ära hallitab. 8)

Hallitus tekkis eelmises garaazis kus puudus ventilatsioon, uues garaazis seda probleemi pole :wink:

tagumisi velgi neli?

siis äkki midagi sellist:

large_19152075_Nt9z.jpg

Tagumisi velgi on neli jah aga need laenatud sõbra käest, kuni endale veljed saan :)

  • Autor
comment_2654

Ei tea seda velje värki hästi, nii et selline küsimus tekkis. Kui ma tahaks alla panna Opeli velgi mille ET on 37 ja keskava 56,5, siis kui paksu flantse on vaja et offset normaalne oleks ja kuhugi vast ei käiks? Ja kui panna flantsid, kas siis velje väiksem keskava jääb segama või on vaja suuremaks treida keskava?

Ja check controli kohta ikka veel küsimus, mida kontrollida kui see ei tööta? Kaitse on terve.

comment_2642

Ei vilgu jah, just oli endal sama probleem ja lahenes paneeli vahetamisega.

Flantsi paneks isiklikult mingi 10-15mm ikka, kuigi selle ET37-ga peaks küll velje alla saama - originaalvelg on nt 14x6 ET35 ju. Oleneb muidugi, kui lai sul see konkreetne velg on, peaks olema 7" või kitsam sellisel juhul. Pead lihtsalt ise katsetama. Keskava hakkab segama siis, kui kasutad tsentreerivaid flantse. Lihtsam need veljed treimisse anda ja omal tulevikus nööki vähem :lol:

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_34813

Täna sai auto hilinenud jõulukingi - uue radika. Aga Nissensi pakist tuli välja Behri radikas millegipärast

Muidu olen tuled korda teinud ja igast pisi vidinaid ostnud ja külge keeranud. Tagastange ostsin ka ja sellele on vaja liisut kinnitusi.

Velgede keskavad sai suuremaks freesitud ja peale run flat Continentali naelad.

Muudetud , muutis tseehaa

  • Autor
comment_34966

Ega foorumi kaudu auto korda ei tee aga küsin ikka abi, äkki veab. Mootoril on küttesegu eriti rikas, summutist põhimõtselt voolab bensiini välja. Jagajakaas, jagaja rootor, küünlad, temperatuuri andur on uued. Õhulugejat ja küünlajuhtmeid olen proovinud erinevaid. Kui küünlad puhtana külge keerata, saab mootor töötada ca 10 minutit kuni välja sureb kuna küünlad nii märjad. Mootor puterdab tühikäigul kergelt ja vaikselt meelitades läheb pöördesse. Kõrgetel pööretel töötaks nagu normaalselt. Ilma õhulugejata töötab mootor tunduvalt paremini.

Uus lambda on külge panemata, sest ei jõua vana lahti keerata. Kas vana lambda võib nii palju mootori tööd mõjutada?

comment_34972

Lambda kohe segu tegemisse ei sekku, mootor peab veidi soojenema ja seni saab ta infot jahutusvedeliku temp. andurilt (kahe klemmiga). Suht huupi aga kas tagasivoolutoru pole umbes? Rõhuregulaatorit ja kütuselatti vaataks ka kriitilise pilguga. Algul puhu niisama torud läbi ja igaks petteks paneks pealetulevasse liini manomeetri vahele, norm rõhk on ju 2.5 ja mitte kindlasti üle 3 atmosfääri.

Muudetud , muutis GTA

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_35676

Mõõtsin kütusesurvet valesti, tagasi voolust rõhuregulaatori juurest. Palju tagasivoolus surve olema peab? Kell näitas üle 6 bari.

Võtsin kütusepumba katte ka maha, sest tahtsin tagasi voolu läbi proovida puhuda aga ma ei teadnud kumb on õige voolik. Päris päris roostes oli kogu kupatus seal paagi peal.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.