Hüppa postitusse
Postitatud
comment_16000

Teen ka lõpuks teema ära igaval talveõhtul.Autoks nagu kirjas 316 1.8 m10 mootoriga.Kolmas e30 mida oman.Esimest ei saanudki kunagi sõitma :ipb-happy-smile:.Vahepeal liikunud teiste masinatega.Pikemat aega pidasin jahti korralikule e30-le(2aastat vahelduva eduga).Et oleks kupee ning kere korras ja pre-facelift.Õnneliku leiu otsa sattusin siinsamas foorumis.Imekombel püsis müügis terve nädal ,et õnnestus aega ja raha leida.Esimene auto mille ostmisel ma proovisõitu ei teinud.Kohe kui nägin oli otsus tehtud.Auto üles tõstes oli rõõm veel suurem.Rooste puudub ka põhja alt.Piduritorud originaal tehase laki all jne.Ainuke koht kus roostet natuke on kapoti äär.Auto ajaloost.Eestis olnud 10 aastat.Eelmine omanik oli 80 nedates vanahärra.Talvel sõitnud pole.Enne seda vuras Itaalias.Talve ei hakka see auto nägema ka minu käes.

orig_21478939_kCpK.jpg

orig_21478935_Jfxp.jpg

orig_21478937_PA2g.jpg

orig_21478941_mRMu.jpg

orig_21478943_43eI.jpg

orig_21478949_ylfS.jpg

orig_21478953_1SVs.jpg

orig_21478951_4ouP.jpg

large_21953611_a8PG.jpg

  • Vastuseid 477
  • Vaatamisi 62,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Mõne auto olen ära müünud, mõne huvitava asja juurde toonud aga püüan nende kõigi vanurite jaoks ikka aega leida.  Selle konkreetse masinaga suhteliselt murevaba. Kõi

  • Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga.   Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30,

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_61609

Jumal tänatud ,et fooritaga temp üle normi kipub minema ma juba mõtlesin ,et saan nüüd rahulikult sõita. Ja suvi pole veel käes..soojad alles ees. Ei saa üldse aru kuidas selline väike radikas seda jahutama peaks suutma. Igatahes alustada võiks siis pealtnäha korras termosiduri vahetusest.

  • Autor
comment_61610

Saale tiks on ohtlik asi, vennal tiksus ka lõpus ja siis jooksiski mootor kokku, lõi kepsu pooleks ja kolvi sodiks.

 

Sellesmõttes et käima läks veel, aga siis oli juba ropp kolin sees..

 

Saaled korras ja ei tiksu.Ja saalel ikka pigem kolks kui tiks. Õmblusmasina tiks mis 98% kõikidel m10 m20 mootoritel. Lihtsalt kuna uued jupid oleks võinud ju täielikult kaduda.

comment_61611

Jumal tänatud ,et fooritaga temp üle normi kipub minema ma juba mõtlesin ,et saan nüüd rahulikult sõita. Ja suvi pole veel käes..soojad alles ees. Ei saa üldse aru kuidas selline väike radikas seda jahutama peaks suutma. Igatahes alustada võiks siis pealtnäha korras termosiduri vahetusest.

 

I feel your pain :D Talv otsa valmistusin kevadeks mõttega et nah rsk, nüüd ei tõsta aasta aega kapotti ülesse. Aga kuu aega olen sõitnud ja harva läheb päeva mööda kui midagi niblima ei peaks :D Hea et veel oma pihustid sulle maha müüsin, praegustega olen juba paar tiiru peale-mahavõtmist teinud ja nende puhastamiseks veel riistapuu ehitanud, tegemist on.

comment_61643

Kui uusi juppe juba panna tasub töömahtu suurendada.  Praegu veel kasvavad 2,8L väntvõllid puuotsas.

 

Mul on muidu mootor vaikne, vennal oli ka selline väike tiks algul teatud pööretel, siis järjest suuremaks läks. Kolks sees siis taob juba ülesse vastu, ehk on juba suht hilja.

 

Küll ta kerib, mootori võimsus võrreldes eelnevaga 2x  suurem

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_61646

Panen  kirja endale mis siis tehtud sai enne seda suve:

 

Mõistagi mootori vahetus..ja

 

Esisild-Uued stabika kondid,uued sarniirid,uued rooliotsad ja esimesed rattalaagrid,uued amordi tugilaagrid ja amordid. Madaldus -60

tagasild- uued õõtsa ja sillatala puksid, uued amordid ja amordi puksid, Madaldus -40

mootor- uued padjad, uued simmerid nii käigukastile kui mootorile, kõik tihendid ja mõistagi kaane remont koos uue nukvõlli,nookurite ja klapisääre tihenditega. Uued õlid ja filtrid. Täies pikkuses simonsi väljalaske süsteem.

Helipilti autos sai tublisti parandatud moreli kõlarite näol.

 

vaja teha veel:

üle kuumenemisele vaja leida kiirelt lahendus muidu kaan perses varsti, torukolle ebays-t ja sügisel uus sisu sisse. Diffri loks juba ka üle mõistuse suur. Uus differ 4.10 ülekandega vaja otsida.

Taha stabikas

comment_61671

Kui seal veel minu vana visko küljes siis see on eix-lt kunagi ostetud ja polnud uus.Nagu sa mäletad siis mul oli el.vent radika ees selle mootoriga ja visko panin igaksjuhuks mingisuguse juurde,et kapotialust ka natuke jahutaks.

Visko tasuks kindlasti uus osta ja ega suurem radikas poleks ka paha mõte.

Torukolle osta pigem originaal kasutatuna kui mingi hiina oma uuena.Hartge andis ikka päris palju juurde sellele mootorile,oma viga,et selle ostmisega hiljaks jäid ja Kert suht kommiraha eest selle ära müüs

  • Autor
comment_61694

ajaleht rulli keerata ja proovida kas visko töötab..

?? Kuda see veel käib.

 

Aga võtsin ennast kokku ja vahetasin täna õhtul salongi vendi ära. Vana oli täitsa kinni jäänud..imelik.

Kui paisupaagilt kork maha keerata kas siis mitte surve sees ei peaks olema?

comment_61696

See käib nii, paned autu käima ja ootad kui temp keskele kerib, siis pista ajaleht sinna tiivikusse, kui sodiks lendab on tiivik korras, kui seisma jääb on peetis.

 

Tegelt isegi kui temp päris keskel pole ei jää korras visko seisma.

 

 

 

Kõvem mees võib käe ka pista ..  :D :D 

comment_61701

Mis m6ttes surve  peab olema ?Kas keerasid korgi paisukalt maha ja m6tlesid et miks välja ei purska we? Minu omal küll ei pressi sealt käiva mootoga midagi välja kui vaikselt lahti keerata ja ei tohikski minu teada. :rolleyes: Ma olen käega proovinud see ei ole ikka nii tugev et suudab selle ajalehe pilpasteks lüüja .See mis laseb vee keema selle saab  peatada  väga keergelt .

comment_61702

Justnimelt seepärast tulebki ajaleht panna, kui tiivik korralikult haakunud on siis ei tasu kätt sisse pista.

 

 

 

Muidu tiivik peetis siis ajaleht peatab selle väga hästi kinni.. Vaat et siis seda "tipp-jooksiku"  vms viskot ei osta :D

comment_61711

Surve on sees uuematel BMW-del ka facelift E30netel on see teistsugune kork, s.t need millel radika küljes paisupaak.

 

Vanematel nagu mul ntx on see paisupaak eemal, sellel täiesti tavaline kork. Seal pole mingit survet võib vabalt maha keerata, mitu korda keeranud ;)

Muudetud , muutis oo7

comment_61716

Mul on see vanem traditsioonilise propkaga süsteem, seal on täiesti tavaline kork otsas. nagu siin:

http://i90.photobucket.com/albums/k242/davidoli/EnginebayE28M5Hartge.jpg

 

 

Uuemal on survet reguleeriv kork 

 

http://www.bmwplus.ru/published/publicdata/KHDVTEST/attachments/SC/products_pictures/17%2011%201%20742%20232.JPG

 

 

Ehk selline on uuem paisupaak:

http://e30.iamgary.com/wp-content/uploads/2013/04/IMG_6962_72219AM.png

Muudetud , muutis oo7

comment_61719

Mis kägu sa nüüd ajad jälle :) Mootorid ja tööpõhimõte on ju sama. Vanematel ka ikka hoiab kork kuni 1.2 bar. Sellist plekikorki polegi ma näinud e30, must ümarate servadega on pre facelifiti kork (faceliftil on sakid sees, parem keerata jne) . Paagil on samamoodi äravoolutoru jne. Isegi see plekikork täidab sama ülesannet, seal on ka vedruga klapp ju.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.