Hüppa postitusse
Postitatud
comment_16000

Teen ka lõpuks teema ära igaval talveõhtul.Autoks nagu kirjas 316 1.8 m10 mootoriga.Kolmas e30 mida oman.Esimest ei saanudki kunagi sõitma :ipb-happy-smile:.Vahepeal liikunud teiste masinatega.Pikemat aega pidasin jahti korralikule e30-le(2aastat vahelduva eduga).Et oleks kupee ning kere korras ja pre-facelift.Õnneliku leiu otsa sattusin siinsamas foorumis.Imekombel püsis müügis terve nädal ,et õnnestus aega ja raha leida.Esimene auto mille ostmisel ma proovisõitu ei teinud.Kohe kui nägin oli otsus tehtud.Auto üles tõstes oli rõõm veel suurem.Rooste puudub ka põhja alt.Piduritorud originaal tehase laki all jne.Ainuke koht kus roostet natuke on kapoti äär.Auto ajaloost.Eestis olnud 10 aastat.Eelmine omanik oli 80 nedates vanahärra.Talvel sõitnud pole.Enne seda vuras Itaalias.Talve ei hakka see auto nägema ka minu käes.

orig_21478939_kCpK.jpg

orig_21478935_Jfxp.jpg

orig_21478937_PA2g.jpg

orig_21478941_mRMu.jpg

orig_21478943_43eI.jpg

orig_21478949_ylfS.jpg

orig_21478953_1SVs.jpg

orig_21478951_4ouP.jpg

large_21953611_a8PG.jpg

  • Vastuseid 477
  • Vaatamisi 62,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Mõne auto olen ära müünud, mõne huvitava asja juurde toonud aga püüan nende kõigi vanurite jaoks ikka aega leida.  Selle konkreetse masinaga suhteliselt murevaba. Kõi

  • Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga.   Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30,

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_51374

Tundub ,et nii lihtsalt ikka ei lähe. Kütusepumbale vaja kusagilt vool vedada. Ilmselt kevadel viib mõne elektriku juurde. Otse voolu ei tahaks ka panna ala tuledest vms pornot. Või kui kellegil on äge skeem kust vedada sheerige ;)

  • Autor
comment_51410

Tänase töö vili siis üks juhe veetud mootori juurest salongi ja salongist paaki. Minul seda juhet veetud polnud. Pumba releest minev juhe lõppes mootori pistikus. Pornot sai tehtud niipalju, et kaitsmekarbi jätsin vahele ja sinna ei vedanud muidu kõik ilus ja nii nagu peab. Kaitse läks ilusti kenasti roolisamba alla. Nüüd pump lööb nii nagu peab.

Eixil õigus paak tuleb maha võtta :) ei saa seda tagasivoolu muidu korralikult.

comment_51478

Mina küttetorusid vahetasin, siis suutsin vasktoru ilma paaki maha võtmata vahele ajada :D

Aega läks aga asja sai, igatipidi painutatud sai kõvasti ja erimoodi, muidu poleks jamama hakanudki, kui vana poleks niisama lihtsalt ära tulnud sealt.

Muidugi võimalus ka voolik sinna vahele ajada, kas siis plast või kummist, põhja all paagi juures nagunii jätku koht.

  • Autor
comment_51489

Kaabelduseks paak maha paagivälisel pumbal? Mul oli originaal 325 juhtmestik kõrval kust pealt sai vajalikke juhtmeid võetud ja veetud. Pumba vool läks selliselt nagu originaalis oli(koos kummilutiga ja juhtme kaitsega). Kere juhtmestiku oleks pidanud vahetama mille pärast?

Aga paagi võtan maha , et torud vedada.

comment_51496

Jah, kaabelduseks paak maha paagivälisel pumbal! Sest lisaks sellele paagivälisele pumbale on ka paagis pisike nn etteandepump ehk siis läheb sinna ka lisaks toide ja nagu ütlesin, siis jooksevad juhtmed paagi ja kere vahelt, kus on lisaks pehmendussvamm :)

Võimalik, et kõigil seda paagipumpa pole, aga mitmel lõpuotsa pre faceliftil olen seda näinud ja omal oli ka selline auto (325ix)

Kere juhtmestiku olekski pidanud vahetama sellepärast, et kõik oleks õige saanud, pole midagi puudu ja ei pea ise ratsima, lisaks saad ka check controli.

  • Autor
comment_51500

Mul seda etteande pumpa polnud. Ainult taseme andur.Paagi ja kere vahelt jooksevad juhtmed nii ,et selleks paaki pole vaja võtta. Lähevad täpselt paagi äärest. Torude jaoks tuleb paak maha võtta. Näeb siis olukorra ka ära. Kogu juhtmestikku ei hakanud vahetama kuna see oli äärmiselt sitas korras ja kohati lõigatud.

  • Autor
comment_51737

Nädala vahe sai jälle tööd tehtud. Paak maha võetud(väga heas korras roostet ei kusagil vb kellegi poolt kunagi vahetatud) Vajaminevad torud voolikud veetud ja auto käivitub kenasti võtmest. Järgmine nv peaks saama simonsi jooksu leegitorudest kuni pütini. Siis võib lugeda selle saaga lõppenuks.

comment_52187

On ikka, isegi ilma soodukata on odavam, mõned asjad on muidugi um odavam, aga seda harva.

Numbriliselt võib erineda hind jah ainult 1-2e mõne asja puhul :) UM miinimumhind on ju 1€, h2 saab ikka 5 ja10 senti ka asju, samas kui um peaks maksma ikka 1e tükist. Tuttav saanud UM soodukat 20-25% ja isegi siin on minu 10% soodukaga h2 odavam tellida .

  • Autor
comment_52244

Kardaan käes ja all koos summutiga. Kardaani eest tänud eixile. Esimese sõit tehtud ja kohe kuhjaga asju juures mis vaja teha.

1.Tugilaager vaja uus panna kuna peale panekuga sai vigastatud kogenematta ja teeb häält,

2.Pidurid, Hoog kiire tulema ja kohe mitte ei saa pidama inimese moodi.

3.gaas jääb peale. Müstika..tross ok siiber liigub aga mõnikord eriti kui pöörded sinna lõpupoole jõuavad jääb peale. Sama mure oli ka selle mootori eelmisel omanikul kui nüüd meenutan.

4. viimane pütt vaja kõrgemale tõsta.

Infoks tulevastele põlevedel. 2.5 mootorile sobib AINULT 2.5 või 2.5 eta gardaan. Vahet pole kas pre või facelift. Erinevus ainult tugilaagri kinnituses.Aga kuna see tuleb nii või naa vahetatda tuleb see lihtsalt õige osta.

Muudetud , muutis matu665

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_53749

Kuna lõpuks ometi tekkis aega sai eile, täna ja loodetavasti ka järgnevad päevad auto kallal nokitseda.

Esilisa korda tehtud ja hetkel värv kuivab.

large_27613213_h1st.jpg

 

Õhulugeja kinnitus värvitud ja kinni pandud kere külge.

large_27613215_xppz.jpg

 

jätkub...

Muudetud , muutis matu665

  • Autor
comment_53762

Oli juhtmestik olemas selle jaoks aga ei näinud mõtet sellel ja läks prügikasti.

 

Esilisa küljes. Jätsin musta kuna sobib rohkem minu meelest. Oleks valgeks värvinud oleks mustad peeglid nagu võõrkehad olnud. Värv pärit siis ühest värvitöökojast millega plastik detaile värvitakse. 

 

large_27613399_Gjnt.jpg

 

 

large_27613401_3bzr.jpg

 

Telefoniga ikka ei kannata pilte teha :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.